Συνοπτικές Πληροφορίες

Μέθοδος μάθησης: Eξ αποστάσεως, Ασύγχρονη εκπαίδευση, Σύγχρονη εκπαίδευση

Θεματική Ενότητα: Εκπαίδευση, Υγεία και Πρόνοια

Γλώσσες Διδασκαλίας: Ελληνικά, English

Διδακτικές Ενότητες: 10

Διάρκεια: 260 ώρες – 10 εβδομάδες

Μονάδες ECTs: 10

Κόστος συμμετοχής: 0 €   – εκπτώσεις για ειδικές κατηγορίες!

Λεπτομέρειες

Το πρόγραμμα απευθύνεται:

  • Σε εν ενεργεία εκπαιδευτικούς δημοτικών σχολείων όλων των ειδικοτήτων και βαθμίδων που ενδιαφέρονται να ενσωματώσουν ψηφιακά παιχνίδια στην εκπαιδευτική διαδικασία.
  • Σε επαγγελματίες υγείας που αναζητούν καινοτόμους τρόπους ενίσχυσης της πρόληψης και αγωγής υγείας.
  • Σε εκπαιδευτές ενηλίκων που επιθυμούν να υιοθετήσουν σύγχρονες μεθοδολογίες ψηφιακής μάθησης.
  • Σε φοιτητές συναφών αντικειμένων που θέλουν να εξελιχθούν στον τομέα της εκπαιδευτικής τεχνολογίας και υγείας.
  • Σε αποφοίτους ΑΕΙ-ΤΕΙ που ενδιαφέρονται να αποκτήσουν δεξιότητες στην παιχνιδοκεντρική εκπαίδευση για την προαγωγή υγείας.

 

Η τελική λίστα των συμμετεχόντων, σε κάθε τμήμα, συντάσσεται με ευθύνη του Ακαδημαϊκού Υπευθύνου.

 

 

ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ: Τα προαπαιτούμενα για την παρακολούθηση του Προγράμματος από τους εκπαιδευόμενους είναι:

  • Πρόσβαση στο Διαδίκτυο για την παρακολούθηση του προγράμματος.
  • Κατοχή προσωπικού e-mail για επικοινωνία με τους διδάσκοντες.
  • Βασικές γνώσεις χειρισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών για τη διαχείριση της πλατφόρμας του προγράμματος.

Το πρόγραμμα έχει ως στόχο την προώθηση της γνώσης και των δεξιοτήτων που σχετίζονται με την προαγωγή της υγείας και την εκπαίδευση μέσω ψηφιακών παιχνιδιών. Οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν τις αναγκαίες γνώσεις για τη χρήση ψηφιακών τεχνολογιών και παιχνιδιών με σκοπό τη βελτίωση της ποιότητας ζωής και την ενίσχυση της εκπαίδευσης στην υγεία.

Το πρόγραμμα στοχεύει να εξοπλίσει τους συμμετέχοντες με τις απαραίτητες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες για την προαγωγή της υγείας και την εφαρμογή ψηφιακών παιχνιδιών στην εκπαίδευση. Ειδικότερα, επιδιώκει:

  1. Την εισαγωγή στις βασικές αρχές της Δημόσιας Υγείας και της αγωγής υγείας.
  2. Την κατανόηση της σημασίας της πρόληψης και της προαγωγής υγείας μέσω καινοτόμων τεχνολογικών προσεγγίσεων.
  3. Την ανάπτυξη δεξιοτήτων σχεδιασμού και υλοποίησης προγραμμάτων εκπαίδευσης με βάση την παιχνιδοκεντρική μάθηση.
  4. Την αξιοποίηση ψηφιακών τεχνολογιών και παιχνιδιών για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής και την ενίσχυση της μαθησιακής εμπειρίας.
  5. Την ενίσχυση της ικανότητας εκτίμησης και διαχείρισης κινδύνων σε θέματα υγείας.
  6. Την προώθηση της βιωματικής μάθησης και της ενεργούς συμμετοχής στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Αναλυτικός Πίνακας Προγράμματος

A/A Θεματική Ενότητα Ώρες Πιστωτικές Μονάδες

(ECTS)

Διδάσκοντες
  Εισαγωγή στη Δημόσια Υγεία και ενότητες
1 Δημόσια Υγεία, Προαγωγή Υγείας, Αγωγή Υγείας 26 ώρες

(25 ασύγχρονη,

1 σύγχρονη)

1,0 Βανταράκης Α.
2 Διατροφή και Υγεία 26 ώρες

(25 ασύγχρονη,

1 σύγχρονη)

1,0 Μαγριπλή Ε.
3 Ενεργός τρόπος ζωής 26 ώρες

(25 ασύγχρονη,

1 σύγχρονη)

1,0 Μαγριπλή Ε.
4 Ατομική Υγιεινή 26 ώρες

(25 ασύγχρονη,

1 σύγχρονη)

1,0 Παπαχατζή Ε.
5 Ατυχήματα 26 ώρες

(25 ασύγχρονη,

1 σύγχρονη)

1,0 Παπαχατζή Ε.
6 Διαφορετικότητα και Στίγμα 26 ώρες

(25 ασύγχρονη,

1 σύγχρονη)

1,0 Γκιντώνη Ε.
7 Ψυχική Υγεία-Εθισμοί και εξαρτήσεις 26 ώρες

(25 ασύγχρονη,

1 σύγχρονη)

1,0 Γκιντώνη Ε.
8 Σεξουαλική αγωγή και υγεία 26 ώρες

(25 ασύγχρονη,

1 σύγχρονη)

1,0 Γκιντώνη Ε.
Εισαγωγή στην ψηφιακή εκπαίδευση και στην Παιχνιδοκεντρική Μάθηση στην Υγεία
9 Καινοτόμα ψηφιακά εργαλεία εκπαίδευσης 26 ώρες

(25 ασύγχρονη,

1 σύγχρονη)

1,0 Γκιντώνη Ε.
10 Σχεδιασμός δράσεων πρόληψης και προαγωγής υγείας 26 ώρες

(25 ασύγχρονη,

1 σύγχρονη)

1,0 Γκιντώνη Ε.
Σύνολο 260 10,0  

Στο Πρόγραμμα Επιμόρφωσης

  • Η διδασκαλία των μαθημάτων γίνεται στην Ελληνική και Αγγλική γλώσσα.
  • Η διδασκαλία των μαθημάτων γίνεται με γνώμονα τη διευκόλυνση των εργαζομένων εκπαιδευτικών που θα παρακολουθούν το πρόγραμμα.
  • Το Πρόγραμμα διαρθρώνεται σε 10 διδακτικές ενότητες, διάρκειας 10 εβδομάδων και σύνολο 260 ωρών.
  • Οι παραδόσεις των μαθημάτων θα είναι εξ αποστάσεως με σύγχρονη και ασύγχρονη διδασκαλία (περιγράφεται αναλυτικά παρακάτω).
  • Το εκπαιδευτικό υλικό του προγράμματος διατίθεται σταδιακά, ανά διδακτική ενότητα, μέσω ειδικά διαμορφωμένων ηλεκτρονικών τάξεων.
  • Κατά την εξέλιξη κάθε θεματικής ενότητας αναρτώνται σε σχετικό «link» οι απαραίτητες για την ομαλή διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας ανακοινώσεις.
  • Για την απόκτηση της πιστοποίησης Επιμόρφωσης ο καταρτιζόμενος θα πρέπει να παρακολουθήσει και να εξετασθεί επιτυχώς σε όλες τις ενότητες είτε με γραπτές ή προφορικές εξετάσεις, εκπόνηση εργασιών ή συνδυασμό των ανωτέρω (περιγράφεται αναλυτικά παρακάτω).

 

Τύπος Εκπαίδευσης Συνολική Διάρκεια (εβδομάδες ή μήνες)
Ασύγχρονη Εκπαίδευση Σύγχρονη Εκπαίδευση Διά Ζώσης Εκπαίδευση Συνολική Διάρκεια
 

250

 

10

 

 

260

 

10 εβδομάδες

 

Καθ΄ όλη τη διάρκεια του προγράμματος,  οι εκπαιδευόμενοι έχουν τη δυνατότητα επικοινωνίας με τους εκπαιδευτές για την υποστήριξη της μελέτης τους.

Σημειώνεται ότι για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα απαιτούνται:

(α) η κατοχή προσωπικού λογαριασμού e-mail και,

(β) η δυνατότητα πρόσβασης στο διαδίκτυο και σύνδεσης με την πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης.

Μέθοδοι αξιολόγησης/εξέτασης/βαθμολόγησης

  • 3 ερωτηματολόγια (quiz) / κάθε τέλος ενότητας
  • Τελική εξέταση εφ’ όλης της ύλης σε θέματα διαβαθμισμένης δυσκολίας

 

Σε κάθε θεματική ενότητα θα υπάρχει μέθοδος αξιολόγησης των εκπαιδευομένων (ασκήσεις, quiz), ώστε να διαπιστωθεί κατά πόσο επιτεύχθηκαν τα μαθησιακά αποτελέσματα. Ο εκπαιδευόμενος, αφού ολοκληρώσει τη μελέτη της εκάστοτε διδακτικής ενότητας, καλείται να υποβάλει ηλεκτρονικά, το αντίστοιχο τεστ αξιολόγησης. Τα τεστ μπορεί να περιλαμβάνουν

  • ερωτήσεις αντιστοίχισης ορθών απαντήσεων,
  • πολλαπλής επιλογής,
  • αληθούς/ψευδούς δήλωσης,
  • upload,

όπου ο εκπαιδευόμενος θα πρέπει να διατυπώσει και να επισυνάψει την απάντησή του. Η θεματική ενότητα μπορεί να συνοδεύεται από τελική εργασία, η οποία διατίθεται κατά  την ολοκλήρωση της θεματικής ενότητας (εφόσον το απαιτεί η φύση της  θεματικής  ενότητας) και αφορά το σύνολο της διδακτέας ύλης. Η αξιολόγηση της επίδοσης σε όλες τις ενότητες αποτυπώνεται με τη βαθμολογική κλίμακα των αριθμών από μηδέν (0) έως δέκα (10). Η επιτυχής ολοκλήρωση μιας ενότητας προϋποθέτει αξιολόγηση κατ’ ελάχιστο με το βαθμό πέντε (5), ο οποίος αποτελεί τη βάση επιτυχίας.

Για την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος και την απονομή του Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης, απαιτείται:

  • Οι εκπαιδευόμενοι να συμμετέχουν στην σύχρονη και ασύγχρονη εκπαίδευση.
  • Οι εκπαιδευόμενοι να έχουν αποπληρώσει το σύνολο του κόστους συμμετοχής τους στο πρόγραμμα, στην κανονική διάρκεια του προγράμματος.
  • Οι εκπαιδευόμενοι να έχουν ολοκληρώσει επιτυχώς το σύνολο των ασκήσεων αξιολόγησης που προβλέπεται να εκπονήσουν στα πλαίσια της εκπαίδευσης. Οι ασκήσεις αυτές αξιολογούνται από τους εκπαιδευτές. Οι ασκήσεις  ολοκληρώνονται όταν όλες έχουν λάβει βαθμό μεγαλύτερο ή ίσο του 50% .
  • Η αποστολή των Πιστοποιητικών και των Βεβαιώσεων στους εκπαιδευόμενους που ολοκλήρωσαν επιτυχώς το πρόγραμμα, γίνεται μόνο ηλεκτρονικά.
  • Βανταράκης Απόστολος, Καθηγητής Υγιεινής, Εργ. Υγιεινής-Τμήμα Ιατρικής-Παν/μιο Πατρών – Aκαδημαϊκά Υπεύθυνος Προγράμματος

  • Μαγριπλή Εμμανουέλα, Επίκουρη Καθηγήτρια Διατροφικής Επιδημιολογίας και Δημόσιας Υγείας στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

  • Παπαχατζή Ελένη, Επικουρική Επιμελήτρια Μονάδα Εντατικής Νοσηλείας Νεογνών Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Πατρών (ΠΓΝΠ)

  • Γκιτώνη Ευγενία, Κλινική Ψυχολόγος και Διδάκτωρ Νευροψυχολογίας

Η συμμετοχή των εκπαιδευόμενων στο κόστος φοίτησης είναι 0 € και το σεμινάριο θα υλοποιηθεί τον Ιανουάριο 2025 στα πλαίσια προγράμματος ERASMUS: i-Learn4Health του Ακαδημαϊκού Υπευθύνου.

 

  1.  Συμπληρώστε την αίτηση συμμετοχής
  2.  Καταβάλετε το ποσό πληρωμής
  3.  Μετά την κατάθεσή σας παρακαλώ στείλτε ηλεκτρονικά στο e-mail: kedivim@upatras.gr

α) Αντίγραφο ή φωτογραφία της απόδειξης της κατάθεσης

β) Σε περίπτωση που θέλετε να εγγραφείτε επωφελούμενοι την εκπτωτική πολιτική, παρακαλούμε αποστείλετε και το αντίστοιχο αποδεικτικό έγγραφο.