Συνοπτικές Πληροφορίες
Μέθοδος μάθησης: Ασύγχρονη εκπαίδευση, Δια ζώσης εκπαίδευση, Σύγχρονη εκπαίδευση
Θεματική Ενότητα: Υγεία και Πρόνοια
Γλώσσες Διδασκαλίας: Ελληνικά
Διδακτικές Ενότητες: 10
Διάρκεια: 100 ώρες – 2 μήνες
Μονάδες ECTs: 5
Κόστος συμμετοχής: 200 € – εκπτώσεις για ειδικές κατηγορίες!
Λεπτομέρειες
Η βελτιστοποίηση ακτινοπροστασίας ασθενών, προσωπικού και κοινού πληθυσμού από τις ιοντίζουσες ακτινοβολίες απαιτεί διεπιστημονική προσέγγιση και διαρκή εκπαίδευση των συνεργαζόμενων ειδικοτήτων. Συνεπώς, το εν λόγω εκπαιδευτικό πρόγραμμα απευθύνεται σε:
(α) μη ιατρικό προσωπικό χειριστές ιατρικών απεικονιστικών και μετρητικών συστημάτων (π.χ. πτυχιούχους Τεχνολόγους-Ακτινολόγους αποφοιτους ΤΕΙ, απόφοιτους ΙΕΚ χειριστές ιατρικών μηχανημάτων και συσκευών απεικονίσεων, βοηθούς ραδιολογίας ακτινολογίας, παρακευαστές –τεχνολόγοι ιατρικών εργαστηρίων, μηχανικοί βιοΪατρικής τεχνολογίας), οι οποίοι συμμετέχουν άμεσα σε πρακτικές πτυχές ιατρικών ακτινικών διαδικασιών, με σκοπό την αναβάθμιση γνώσεων και δεξιοτήτων ακτινοπροστασίας.
(β) μη ιατρικό προσωπικό (π.χ. νοσηλευτές απόφοιτους ΑΕΙ-ΤΕΙ, βιολόγοι), οι οποίοι συμμετέχουν έμμεσα σε πρακτικές πτυχές ιατρικών ακτινικών διαδικασιών, με σκοπό την απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων ακτινοπροστασίας.
Το εν λόγω πρόγραμμα σχεδιάστηκε από το Εργαστήριο Ιατρικής Φυσικής του Πανεπιστημίου Πατρών, για να καλύψει την εκπαίδευση επαγγελματιών υγείας της 6ης ΥΠΕ σε θέματα ακτινοπροστασίας ασθενών, προσωπικού και κοινού πληθυσμού από τις ιοντίζουσες ακτινοβολίες και αποτελεί μια από τις προτεραιότητες της ΥΠΕ για θέματα συνεχιζόμενης εκπαίδευσης.
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ
Τα προαπαιτούμενα για την παρακολούθηση του Προγράμματος από τους εκπαιδευόμενους είναι:
- Πρόσβαση στο Διαδίκτυο για την παρακολούθηση του προγράμματος.
- Κατοχή προσωπικού e-mail για επικοινωνία με τους διδάσκοντες.
- Βασικές γνώσεις χειρισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών για τη διαχείριση της πλατφόρμας του προγράμματος.
Σκοπός του προγράμματος είναι η παροχή και η αναβάθμιση γνώσεων ακτινοπροστασίας σε μη ιατρικό προσωπικό που συμμετέχει άμεσα ή έμμεσα με πρακτικές πτυχές ιατρικών ακτινικών διαδικασιών, και η απόκτηση δεξιοτήτων εφαρμογής/υιοθέτησης «καλών πρακτικών», με στόχο τη βελτιστοποίηση ακτινοπροστασίας ασθενών, προσωπικού και κοινού πληθυσμού από ιοντίζουσες ακτινοβολίες.
Το εν λόγω προγράμμα εκπαίδευσης και κατάρτισης επιδιώκει τους ακόλουθους επιμέρους στόχους:
- Ικανοποίηση τρέχουσας νομοθεσίας ως προς την υποχρεωτική τεκμηριωμένη εκπαίδευση και κατάρτιση των εργαζομένων σε θέματα ακτινοπροστασίας. Είναι υποχρεωτική η εκπαίδευση και κατάρτιση των εργαζομένων σε θέματα ακτινοπροστασίας σύμφωνα με τις «Κατευθυντήριες οδηγίες για προγράμματα εκπαίδευσης, πληροφόρησης και κατάρτισης στην ακτινοπροστασία για πρακτικές που περιλαμβάνουν ιατρική έκθεση (μη ιατρικό προσωπικό)» (KA-EEAE-KO-062019-01, Αναθ. 1), και τις «Κατευθυντήριες οδηγίες για προγράμματα εκπαίδευσης, πληροφόρησης και κατάρτισης στην ακτινοπροστασία για πρακτικές που περιλαμβάνουν ιατρική έκθεση (ιατροί που συμμετέχουν σε ακτινοσκοπικά καθοδηγούμενες διαδικασίες) (KA-EEAE-KO-072019-01, Αναθ.1), κατ’ εφαρμογή των όσων προβλέπονται στην παρ. 6 του άρθρου 34 (Μεταβατικές διατάξεις) της κοινής υπουργικής απόφασης 45872/2019 (ΦΕΚ Β/1103/3-4-2019) «Διαδικασίες κανονιστικού ελέγχου πρακτικών ιοντιζουσών ακτινοβολιών – αναγνώριση υπηρεσιών και εμπειρογνωμόνων».
- Η καλή και ασφαλής λειτουργία των συστημάτων και συμμόρφωση των υπόχρεων οργανισμών με βάση τα Πρότυπα Ασφαλείας των Ελληνικών και Διεθνών Κανονισμών Ακτινοπροστασίας.
- Υιοθέτηση της κουλτούρας ακτινοπρoστασίας και εφαρμογή της αρχής βελτιστοποίησης μέσω διεπιστημονικής προσέγγισης εντός των οργανισμών.
Προσδοκωμενα Μαθησιακά Αποτελεσματα
- Απόκτηση και αναβάθμιση γνώσεων σε θέματα ακτινοπροστασίας (θεωρητικές και πρακτικές πτυχές) μέσω διδασκαλίας (δια ζώσης εκπαίδευσης και ασύγχρονης εκπαίδευσης, μέσω παροχής αντίστοιχου εκπαιδευτικού υλικού) και σεναρίων case-based training.
- Απόκτηση γνώσεων καλής και ασφαλούς λειτουργίας των συστημάτων ιοντιζουσών ακτινοβολιών. Επιπροσθέτως, η ραγδαία εξέλιξη τεχνολογίας απεικονιστικών συστημάτων καθιστά απαραίτητη την αναβάθμιση των γνώσεων και δεξιοτήτων και αποτελεί βασικό εργαλείο για τη βελτιστοποίηση της ακτινοπροστασίας.
- Απόκτηση δεξιοτήτων εφαρμογής των αρχών ακτινοπροστασίας στην κλινική πράξη, υιοθέτησης «καλών πρακτικών».
- Απόκτηση δεξιοτήτων βελτιστοποίησης ακτινοπροστασίας των ασθενών, του προσωπικού και του κοινού πληθυσμού από τις ιοντίζουσες ακτινοβολίες.
- Υιοθέτηση «κουλτούρας ακτινοπροστασίας».
Α. Θεωρητική Εκπαίδευση στην Ακτινοπροστασία (Σύγχρονη Εκπαίδευση)
Στον ακόλουθο πίνακα δίνεται αναλυτικά το πρόγραμμα θεωρητικής εκπαίδευσης στην ακτινοπροστασία ανά θεματική ενότητα, το οποίο θα πραγματοποιηθεί εξ αποστάσεως (Σύγχρονη Εκπαίδευση). Συγκεκριμένα, κάθε θεματική ενότητα χωρίζεται σε θεματικές υποενότητες με τις αντίστοιχες ώρες διδασκαλίας «Σύγχρονης Εκπαίδευσης» και τον αντίστοιχο διδάσκοντα ανά θεματική υποενότητα. Τέλος, δίνονται οι Πιστωτικές Μονάδες (ECTS) ανά θεματική ενότητα.
A/A |
Θεματική Ενότητα | Εβδομάδα | Θεματική Υποενότητα | Ώρες
Σύγχρονη/ ασύγχρονη |
Πιστωτικές Μονάδες (ECTS) |
Διδάσκοντες |
1 |
Εισαγωγή | 1η | Η σημασία της συνεχιζόμενης εκπαίδευσης σε θέματα ακτινοπροστασίας για επαγγελματίες υγείας | 1/0 | 0,5 | Ιωάννης Καρβέλης |
Στόχοι προγράμματος |
1 /0 |
Γεώργιος Καγκάδης, Ευάγγελος Λιάτσικος |
||||
2 |
Φυσική των ακτινοβολιών – Ραδιενέργεια
|
2η | Άτομο – Ισότοπα | 1 / 2 | Γεώργιος Σακελλαρόπουλος | |
3η |
Φυσικές & τεχνητές πηγές ακτινοβολίας |
|||||
4η |
Διέγερση – Ιονισμός – Πυρηνική σταθερότητα – Ακτινοβολίες (α, β, γ, νετρόνια, κλπ.) – Ραδιοϊσότοπα |
|||||
5η | Ραδιενέργεια – Ενεργότητα –
Νόμος των ραδιενεργών διασπάσεων |
1 / 2 |
Γεώργιος Σακελλαρόπουλος |
|||
6η |
Ακτινοβολία πέδησης – Παραγωγή ακτίνων Χ |
3 |
Πηγές ακτινοβολίας, αλληλεπιδράσεις ακτινοβολίας – ύλης
|
7η | Το ηλεκτρομαγνητικό φάσμα,
Ιοντίζουσες και μη-ιοντίζουσες ακτινοβολίες |
1 / 3 | 0,5 |
Δημήτριος Εμφιετζόγλου, Χριστίνα Κοτρούμπελου |
8η |
Φωτοηλεκτρικό φαινόμενο – Σύμφωνη σκέδαση – Σκέδαση Compton – Δίδυμη γένεση |
|||||
9η | Νόμος εκθετικής εξασθένισης – Πάχος υποδιπλασιασμού |
1 / 3 |
Δημήτριος Εμφιετζόγλου, Χριστίνα Κοτρούμπελου |
|||
10η |
Νόμος αντιστρόφου τετραγώνου – Τρόποι έκθεσης στην ακτινοβολία |
|||||
4 |
Δοσιμετρικά μεγέθη και Μονάδες. Ανιχνευτικά Συστήματα |
11η |
Απορροφούμενη δόση, Δόση οργάνου Ισοδύναμη δόση, Ενεργός δόση, Δόση δέρματος, Μέγεθος DAP |
1 / 3 |
0,5 |
Ελένη Μπέκου |
12η |
Συγκριτικά στοιχεία ακτινικής επιβάρυνσης από ιατρικές εκθέσεις. Πρακτικές υψηλής δόσης. Εκτίμηση επικινδυνότητας |
2 / 4 |
Θεόδωρος Σκούρας | |||
13η |
Ανιχνευτές ακτινοβολίας με αέριο. Ανιχνευτές σπινθηρισμού. Προσωπικά δοσίμετρα τύπου TLD |
5 |
Βιολογικά αποτελέσματα ιοντιζουσών ακτινοβολιών | 14η | Τρόποι έκθεσης
στην ακτινοβολία. Επίδραση της ακτινοβολίας στο κύτταρο |
1 / 3 | 0,5 | Μαρία Αδαμοπούλου |
15η | Καθορισμένα αποτελέσματα.
Στοχαστικά αποτελέσματα (απώτερα). Αποτελέσματα της ακτινοβολίας στο κύημα |
1 / 5 |
Κωνσταντίνος Χατζηπαπάς |
|||
6 |
Σύστημα Ακτινοπροστασίας
|
16η | Ευρωπαϊκά & διεθνή πρότυπα ασφάλειας. Ελληνικοί κανονισμοί ακτινοπροστασίας | 1 / 2 | 0,5 | Κωνσταντίνος Χατζηπαπάς |
17η | Αρχές ακτινοπροστασίας (Αιτιολόγηση, Βελτιστοποίηση,
Όρια Δόσεων) |
1 / 2 |
Κωνσταντίνος Χατζηπαπάς |
|||
18η |
Γενικές απαιτήσεις ακτινοπροστασίας στις ιατρικές εκθέσεις. Διαγνωστικά Επίπεδα Αναφοράς | 1 / 3 |
Ελένη Μπέκου |
|||
7 |
Θεωρητική εκπαίδευση στην ακτινοπροστασία:
Ακτινοδιαγνωστική |
19η | Πρακτικές – συστήματα
(κλασσική ακτινοδιαγνωστική, μαστογραφία, υπολογιστική τομογραφία) |
1 / 3 | 1 | Αντώνιος Παπαδάκης |
20η |
Παράμετροι έκθεσης –
Ποιότητα εικόνας |
2 / 3 | Αντώνιος Παπαδάκης | |||
21η |
Αιτιολόγηση – Βελτιστοποίηση εκθέσεων | 2 / 3 |
Άννα Καραχάλιου |
|||
22η |
Πρακτικές πτυχές ακτινοπροστασίας (ασθενών, εργαζομένων, κοινού πληθυσμού) |
2 / 3 |
Άννα Καραχάλιου |
|||
23η | Διασφάλιση & έλεγχοι ποιότητας. Ατυχήματα/μη- αναμενόμενες εκθέσεις | 1 / 1 |
Άννα Καραχάλιου |
|||
24η |
Έκθεση εγκύου/κυήματος |
1 / 2 | Αντώνιος Παπαδάκης | |||
8 | Θεωρητική εκπαίδευση στην ακτινοπροστασία:
Ακτινοσκοπικά καθοδηγούμενες διαδικασίες |
25η | Πρακτικές – συστήματα
(ακτινοσκόπηση, επεμβατική ακτινολογία) |
1 / 2 | 1 |
Δημήτριος Καρναμπατίδης |
26η |
Παράμετροι έκθεσης –
Ποιότητα εικόνας |
2 / 3 | Σπυρίδων Σκιαδόπουλος | |||
27η | Αιτιολόγηση – Βελτιστοποίηση εκθέσεων | 1 / 2 |
Σπυρίδων Σκιαδόπουλος |
|||
28η |
Πρακτικές πτυχές ακτινοπροστασίας (ασθενών, εργαζομένων, κοινού πληθυσμού) | 1 / 2 |
Σπυρίδων Σκιαδόπουλος |
|||
29η |
Διασφάλιση & έλεγχοι ποιότητας. Ατυχήματα / μη αναμενόμενες εκθέσεις | 1 / 2 | Χρήστος Δημητρούκας | |||
30η | Έκθεση εγκύου/κυήματος | 1 / 2 |
Χρήστος Δημητρούκας |
|||
Σύνολο Σύγχρονης Εκπαίδευσης |
30 / 60 |
4,5 |
Β. Εφαρμογή στην Ακτινοπροστασία (Δια Ζώσης Εκπαίδευση)
Στον ακόλουθο πίνακα δίνεται αναλυτικά το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της εφαρμογής στην ακτινοπροστασία ανά θεματική υποενότητα. Συγκεκριμένα, δίνεται κάθε θεματική υποενότητα με τις αντίστοιχες ώρες «Δια ζώσης Εκπαίδευσης» με τους διδάσκοντες που θα συμμετέχουν η οποία θα πραγματοποιείται στους χώρους/θαλάμους του Ακτινολογικού Εργαστηρίου στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Πατρών (Π.Γ.Ν.Π.). Τέλος, στον πίνακα αναφέρεται η αξιολόγηση του προγράμματος και των εκπαιδευτών, καθώς και η εξέταση πιστοποίησης των εκπαιδευομένων.
A/A |
Θεματική Ενότητα | Θεματική Υποενότητα | Ώρες -Διά Ζώσης | Πιστωτικές Μονάδες (ECTS) | Διδάσκοντες |
1 |
Εφαρμογή στην ακτινοπροστασία: Ακτινοδιαγνωστική και Ακτινοσκοπικά καθοδηγούμενες διαδικασίες |
Ακτινοπροστασία
στην κλασσική ακτινοδιαγνωστική |
2 |
0,5 |
Γ. Καγκάδης, Θ. Σκούρας, Σ. Σκιαδόπουλος, Α. Καραχάλιου, Χ. Δημητρούκας, Ε. Μπέκου
|
Ακτινοπροστασία στη μαστογραφία |
1 | ||||
Ακτινοπροστασία στην υπολογιστική τομογραφία |
2 |
||||
Ακτινοπροστασία στην ακτινοσκόπηση |
1 |
||||
Ακτινοπροστασία στην επεμβατική ακτινολογία |
1 |
||||
2 |
Αξιολόγηση – Πιστοποίηση |
Αξιολόγηση προγράμματος και εκπαιδευτών |
1 |
0 |
Γεώργιος Καγκάδης, Σπυρίδων Σκιαδόπουλος |
Εξέταση πιστοποίησης εκπαιδευομένων |
2 | Γεώργιος Καγκάδης,
Σπυρίδων Σκιαδόπουλος |
|||
Σύνολο Διά Ζώσης Εκπαίδευσης | 10 |
0,5 |
Κατά τη διάρκεια της εφαρμογής οι εκπαιδευόμενοι θα χωριστούν σε πέντε (5) ομάδες (groups) το πολύ των δέκα (10) ατόμων. Κάθε ομάδα θα συμμετέχει σε μια θεματική υποενότητα και εκ περιτροπής θα ολοκληρώσουν και τις πέντε (5) θεματικές υποενότητες της.
Στον ακόλουθο πίνακα δίνεται αναλυτικά η διάρκεια (σε ώρες) της Ασύγχρονης Εκπαίδευσης, της Σύγχρονης Εκπαίδευσης και της Διά Ζώσης Εκπαίδευσης, καθώς και η Συνολική Διάρκεια (σε ώρες) του εκπαιδευτικού προγράμματος. Στον πίνακα παρουσιάζεται επιπροσθέτως το χρονικό διάστημα (έναρξη έως λήξη) που θα υλοποιηθεί το εκπαιδευτικό πρόγραμμα (Συνολική Διάρκεια: 2 μήνες).
Διάρκεια (ώρες) |
Συνολική Διάρκεια (μήνες) | |||
Ασύγχρονη Εκπαίδευση |
Σύγχρονη Εκπαίδευση | Διά Ζώσης Εκπαίδευση |
Συνολική Διάρκεια |
|
60 | 30 | 10 | 100 |
2 |
Συγκεκριμένα, όσον αφορά τη Θεωρητική Εκπαίδευση στην Ακτινοπροστασία, η Ασύγχρονη Εκπαίδευση θα περιλαμβάνει υποχρεωτικό εκπαιδευτικό υλικό όπως σημειώσεις για κάθε θεματική υποενότητα κάθε ενότητας (pdf files), καθώς και αντίστοιχες σύντομες παρουσιάσεις των εκπαιδευτών (pdf files). Θα δοθεί επιπρόσθετο (προαιρετικό) εκπαιδευτικό υλικό, όπως σημειώσεις από την Ελληνική Επιτροπή Ατομικής Ενεργειας (Ε.Ε.Α.Ε.), βίντεο, καθώς και επιπρόσθετη βιβλιογραφία. Σε κάθε θεματική υποενότητα της κάθε θεματικής ενότητας θα υπάρχουν ερωτήσεις αξιολόγησης για τους εκπαιδευομένους μέσω ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής (multiple choice questions) και ΣΩΣΤΟ/ΛΑΘΟΣ, οι οποίες θα είναι υποχρεωτικό να απαντηθούν από τον κάθε εκπαιδευόμενο ξεχωριστά. Η συνολική διάρκεια της Ασύγχρονης Εκπαίδευσης θα είναι 60 διδακτικές ώρες.
Η Θεωρητική Εκπαίδευση στην Ακτινοπροστασία θα πραγματοποιηθεί εξ αποστάσεως (Σύγχρονη Εκπαίδευση) και θα έχει συνολική διάρκεια 30 διδακτικές ώρες, όπως αναλυτικά περιγράφεται στα «Περιεχόμενα του Προγράμματος» (Ενότητα 4Α). Το εκπαιδευτικό υλικό που θα δοθεί στους εκπαιδευόμενους θα περιλαμβάνει τις σύντομες ή/και πλήρεις παρουσιάσεις των εκπαιδευτών (ppt files) ανά θεματική υποενότητα.
Η Εφαρμογή στην Ακτινοπροστασία θα πραγματοποιηθεί σε χώρους/θαλάμους του Ακτινολογικού Εργαστηρίου του Π.Γ.Ν.Π. (Διά Ζώσης Εκπαίδευση) και θα έχει συνολική διάρκεια 10 διδακτικές ώρες, όπως αναλυτικά περιγράφεται στα «Περιεχόμενα του Προγράμματος» (Ενότητα 4Β). Στο πλαίσιο της εφαρμογής στην Ακτινοπροστασία οι εκπαιδευόμενοι θα πραγματοποιήσουν εργασίες (projects) ανά ομάδα και ανά θεματική υποενότητα.
Η συνολική διάρκεια του εκπαιδευτικού προγράμματος θα είναι 100 διδακτικές ώρες. Τα εκπαιδευτικά μαθήματα του προγράμματος θα έχουν διάρκεια δύο (2) μηνών.
Καθόλη τη διάρκεια του προγράμματος οι εκπαιδευόμενοι θα έχουν δυνατότητα επικοινωνίας με τους εκπαιδευτές για την υποστήριξη της μελέτης τους.
Σημειώνεται ότι για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα απαιτούνται: (α) η κατοχή προσωπικού λογαριασμού e-mail και, (β) η δυνατότητα πρόσβασης στο διαδίκτυο και σύνδεσης με την πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης.
Στο πλαίσιο της Θεωρητικής Εκπαίδευσης στην Ακτινοπροστασία, οι εκπαιδευόμενοι θα αξιολογούνται σε κάθε θεματική υποενότητα της κάθε θεματικής ενότητας με ερωτήσεις αξιολόγησης μέσω ερωτήσεων πολλαπλών επιλογών (multiple choice questions) και τύπου «ΣΩΣΤΟ/ΛΑΘΟΣ», οι οποίες θα είναι υποχρεωτικό να απαντηθούν από τον κάθε εκπαιδευόμενο ξεχωριστά.
Στο πλαίσιο της Δια Ζώσης Εκπαίδευσης, οι εκπαιδευόμενοι θα πραγματοποιήσουν εργασίες (projects) ανά ομάδα και ανά θεματική υποενότητα.
Στο τέλος του εκπαιδευτικού προγράμματος, προβλέπεται η Αξιολόγηση των συμμετεχόντων (Εξέταση Πιστοποίησης Εκπαιδευομένων) μέσω γραπτής δοκιμασίας πολλαπλών απαντήσεων διάρκειας 2 ωρών (120 λεπτά).
Για την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος ως προς το εκπαιδευτικό μέρος, θα πρέπει να πληρούνται σωρευτικά οι ακόλουθες προϋποθέσεις:
- Παρακολούθηση των ≥80% σύγχρονης τηλεκπαίδευσης, συνολικής διάρκειας 24 διδακτικών ωρών.
- Παρακολούθηση των 100% δια ζώσης συναντήσεων, συνολικής διάρκειας 10 διδακτικών ωρών.
- Εκπόνηση των ≥75% των εργασιών (projects) και των 100% των ερωτήσεων αξιολόγησης (multiple choice questions και τύπου ΣΩΣΤΟ/ΛΑΘΟΣ) που θα πραγματοποιηθούν στο θεωρητικό μέρος (Θεωρητική Εκπαίδευση στην Ακτινοπροστασία), με βάση τις οποίες πιστοποιείται η εξ αποστάσεως μελέτη του εκπαιδευτικού υλικού. Οι εργασίες και τα ερωτηματολόγια θα θεωρείται ότι έχουν ολοκληρωθεί επιτυχώς όταν έχουν λάβει βαθμό με χαρακτηρισμό «ικανοποιητικά» ή «εξαιρετικά».
- Εκπόνηση των >70% των εργασιών (projects) που θα πραγματοποιηθούν στο πρακτικό μέρος, με βάση τις οποίες πιστοποιείται η διά ζώσης εκπαίδευση. Οι εργασίες θα θεωρείται ότι έχουν ολοκληρωθεί επιτυχώς όταν έχουν λάβει βαθμό με χαρακτηρισμό «ικανοποιητική» ή «εξαιρετική».
- Επιτυχής συμμετοχή (βαθμολογία: ≥80%) στην εξεταστική διαδικασία (Εξέταση Πιστοποίησης Εκπαιδευομένων), η οποία θα πραγματοποιηθεί διά ζώσης, συνολικής διάρκειας 2 ωρών.
Το ίδιο το εκπαιδευτικό πρόγραμμα αξιολογείται αρχικά από ομάδα αξιολογητών και κάθε κύκλος από τους εκπαιδευόμενους.
-
Λιάτσικος Ευάγγελος, Καθηγητής Ουρολογίας στο Πανεπιστήμιο Πατρών
-
Καγκάδης Γεώργιος, Καθηγητής Ιατρικής Φυσικής – Ιατρικής Πληροφορικής στο Εργαστήριο Ιατρικής Φυσικής του Πανεπιστημίου Πατρών – Aκαδημαϊκά Υπεύθυνος Προγράμματος
-
Καρβέλης Ιωάννης, Διοικητής 6ης ΥΠΕ
-
Σακελλαρόπουλος Γεώργιος, Καθηγητής Ιατρικής Φυσικής - Ιατρικής Πληροφορικής στο Τμήμα Ιατρικής του Πανεπιστημίου Πατρών
-
Καρναμπατίδης Δημήτριος, Καθηγητής Επεμβατικής Ακτινολογίας και Διευθυντής του Κλινικού Εργαστηρίου Ακτινολογίας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Πατρών
-
Εμφιετζόγλου Δημήτριος, Καθηγητής Ιατρικής Φυσικής- Ακτινοφυσικής στο Τμήμα Ιατρικής του Παν/μίου Ιωαννίνων
-
Καραχάλιου Άννα, Φυσικός Νοσοκομείων – Ακτινοφυσικός Ιατρικής
-
Σκιαδόπουλος Σπυρίδων, Φυσικός Νοσοκομείων - Ακτινοφυσικός Ιατρικής
-
Σκούρας Θεόδωρος, Φυσικός Ιατρικής – Ακτινοφυσικός Νοσοκομείου του Π.Γ.Ν.Π
-
Παπαδάκης Αντώνιος, Εμπειρογνώμονας Ιατρικής Φυσικής και Ακτινοπροστασίας
-
Δημητρούκας Χρήστος, Ακτινοφυσικός Ιατρικής, Κλινικό Εργαστήριο Ιατρικής Φυσικής ΠΓΝΠ
-
Χατζηπαπάς Κωνσταντίνος, Μεταδιδακτορικός επιστήμονας, INSERM, Πανεπιστήμιο της Μπρεστ, Γαλλία
-
Κοτρούμπελου Χριστίνα, Υποψήφια Διδάκτωρ, εργαστήριο Ιατρικής Φυσικής, Ιατρική Σχολή Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
-
Αδαμοπούλου Μαρία, Υπεύθυνη εκπαίδευσης για το προσωπικό των Νοσοκομείων της 6ης ΥΠΕ
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα θα υλοποιηθεί εφόσον συμπληρωθεί ο ελάχιστος αριθμός εκπαιδευομένων ο οποίος ορίζεται να είναι 30 άτομα. Σε περίπτωση αριθμού σημαντικά μεγαλύτερου από τα 30 άτομα θα δημιουργούνται νέα τμήματα (όπου ο ελάχιστος αριθμός εκπαιδευομένων θα είναι 30 άτομα) και θα διεξάγονται/υλοποιούνται αμέσως μετά τη λήξη του προηγούμενου τμήματος ή κατά την προκήρυξη νέου κύκλου σπουδών στην ιστοσελίδα του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ.
Ο μέγιστος αριθμός εκπαιδευομένων ορίζεται να είναι 50 άτομα, λόγω ότι στο πρακτικό μέρος δεν μπορούν να είναι στους χώρους/θαλάμους του Ακτινολογικού εργαστηρίου περισσότερα από 10 άτομα ανά ομάδα (group).
Τα εκπαιδευτικά μαθήματα του προγράμματος θα έχουν συνολική διάρκεια δύο (2) μηνών, σύμφωνα με το εβδομαδιαίο πρόγραμμα της Ενότητας 6 (Μέθοδοι Διδασκαλίας και Μάθησης – Ενδεικτικό Εκπαιδευτικό Υλικό).
Η συμμετοχή των εκπαιδευόμενων στο κόστος φοίτησης είναι 200 €. Η πληρωμή των τελών φοίτησης γίνεται είτε σε δύο δόσεις, μία πριν την έναρξη του προγράμματος και μία στο μέσο του προγράμματος, είτε με εφάπαξ καταβολή πριν την έναρξη του προγράμματος.
Η καταβολή του εκάστοτε ποσού γίνεται με κατάθεση στον παρακάτω τραπεζικό λογαριασμό της Επιτροπής Ερευνών του Πανεπιστημίου Πατρών και στην αιτιολογία της κατάθεσης πρέπει να αναγράφεται υποχρεωτικά το επίθετο και το όνομα του συμμετέχοντα.
Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος
Αρ. Λογαριασμού 22954000232 (IBAN GR60 0110 2290 0000 2295 4000 232)
Σημείωση:
α) Τυχόν έξοδα διατραπεζικών συναλλαγών βαρύνουν τον/την συμμετέχοντα/ουσα,
β) Η απόδειξη της κάθε κατάθεσης, θα πρέπει να αποστελλεται στο e-mail του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Πανεπιστημίου Πατρών: kedivim@upatras.gr
*Το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Πανεπιστημίου Πατρών, στα πλαίσια της κοινωνικής πολιτικής που εφαρμόζει, προσφέρει έκπτωση επί των τελών συμμετοχής σε ειδικές κατηγορίες εκπαιδευομένων, όπως π.χ. σε προπτυχιακούς/μεταπτυχιακούς φοιτητές και υποψήφιους διδάκτορες του Πανεπιστημίου Πατρών, σε ευαίσθητες και ευπαθείς κοινωνικές ομάδες, κλπ.
Το κόστος σε αυτήν την περίπτωση διαμορφώνεται στα 170 € (έκπτωση 15%).
Σε περίπτωση ακύρωσης της συμμετοχής του καταρτιζόμενου στο Πρόγραμμα, το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. παρακρατά το 50% της αρχικής κατάθεσης εάν η ακύρωση γίνει μέσα στις πρώτες δύο εβδομάδες από την έναρξη του Προγράμματος. Εάν η ακύρωση γίνει μετά από το διάστημα αυτό παρακρατείται όλη η κατάθεση. Εξαιρούνται τα προγράμματα, με διάρκεια μικρότερη των 2 εβδομάδων, όπου επιστροφή γίνεται μόνο εάν η ακύρωση της συμμετοχής γίνει πριν την έναρξη του προγράμματος.
- Συμπληρώστε την αίτηση συμμετοχής
- Καταβάλετε το ποσό πληρωμής
- Μετά την κατάθεσή σας παρακαλώ στείλτε ηλεκτρονικά στο e-mail: kedivim@upatras.gr
α) Αντίγραφο ή φωτογραφία της απόδειξης της κατάθεσης
β) Σε περίπτωση που θέλετε να εγγραφείτε επωφελούμενοι την εκπτωτική πολιτική, παρακαλούμε αποστείλετε και το αντίστοιχο αποδεικτικό έγγραφο.
Οι εγγραφές είναι ανοικτές καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.