Έναρξη μαθημάτων: 12/02/24

Συνοπτικές Πληροφορίες

Μέθοδος μάθησης: Eξ αποστάσεως, Ασύγχρονη εκπαίδευση

Θεματική Ενότητα: Εκπαίδευση

Γλώσσες Διδασκαλίας: Ελληνικά

Διδακτικές Ενότητες: 13

Διάρκεια: 200 ώρες – 13 εβδομάδες

Μονάδες ECTs: 7

Κόστος συμμετοχής: 250 €   – εκπτώσεις για ειδικές κατηγορίες!

Λεπτομέρειες

Το πρόγραμμα απευθύνεται στις ακόλουθες ομάδες ενδιαφερομένων:

Α) Σε εν ενεργεία εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων και όλων των βαθμίδων οι οποίοι/ες ενδιαφέρονται να εξοικειωθούν με θέματα που σχετίζονται με την Ελληνική Νοηματική Γλώσσα, τη διερμηνεία της νοηματικής γλώσσας να γνωρίσουν την κοινότητα Κωφών, να γνωρίσουν βασικές πτυχές της διερμηνείας νοηματικής γλώσσας και να αποκτήσουν το θεωρητικό πλαίσιο στην διερμηνεία της νοηματικής γλώσσας.

Β) Σε εν ενεργεία διερμηνείς νοηματικής γλώσσας ή/και όσους/ες ενδιαφέρονται να γίνουν διερμηνείς Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας οι οποίοι/ες ενδιαφέρονται να εξοικειωθούν με θέματα που σχετίζονται με την Ελληνική Νοηματική Γλώσσα, τη διερμηνεία της νοηματικής γλώσσας να γνωρίσουν την κοινότητα Κωφών, να γνωρίσουν βασικές πτυχές της διερμηνείας νοηματικής γλώσσας και να αποκτήσουν το θεωρητικό πλαίσιο στην διερμηνεία της νοηματικής γλώσσας.

Γ) Σε αποφοίτους/ες ΑΕΙ-ΤΕΙ οι οποίοι/ες επιθυμούν να ακολουθήσουν το επάγγελμα του/της εκπαιδευτικού ή του διερμηνέα νοηματικής γλώσσας και θέλουν να εξοικειωθούν με θέματα που σχετίζονται με την Ελληνική Νοηματική Γλώσσα, τη διερμηνεία της νοηματικής γλώσσας, να γνωρίσουν την κοινότητα Κωφών, να γνωρίσουν βασικές πτυχές της διερμηνείας νοηματικής γλώσσας και να αποκτήσουν το θεωρητικό πλαίσιο στην διερμηνεία της νοηματικής γλώσσας.

Δ) Φοιτητές ΑΕΙ ή/και κάθε ενδιαφερόμενο που επιθυμεί να ευαισθητοποιηθεί και να αναπτύξει τις γνώσεις του σε θέματα σχετικά με την Ελληνική Νοηματική Γλώσσα, τη διερμηνεία της νοηματικής γλώσσας να γνωρίσουν την κοινότητα Κωφών, να γνωρίσουν βασικές πτυχές της διερμηνείας νοηματικής γλώσσας και να αποκτήσουν το θεωρητικό πλαίσιο στην διερμηνεία της νοηματικής γλώσσας.

 

ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ

Τα προαπαιτούμενα για την παρακολούθηση του Προγράμματος από τους εκπαιδευόμενους είναι:

  • Πρόσβαση στο Διαδίκτυο  για την παρακολούθηση του προγράμματος.
  • Κατοχή προσωπικού e-mail για επικοινωνία με τους διδάσκοντες.
  • Βασικές γνώσεις χειρισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών για τη διαχείριση της πλατφόρμας του προγράμματος.
  • Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας για την πρόσβαση σε εκπαιδευτικό υλικό που είναι στην αγγλική γλώσσα.

Το πρόγραμμα στοχεύει να προσφέρει βασικές αλλά και εξειδικευμένες γνώσεις που σχετίζονται με τη διερμηνεία της νοηματικής γλώσσας. Για το λόγο αυτό αναπτύσσεται σε δύο επίπεδα:

Α ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Το πρώτο επίπεδο είναι υποχρεωτικό και κοινό για όλους τους/τις συμμετέχοντες/ουσες.

Σε αυτό το επίπεδο το πρόγραμμα στοχεύει στο να έλθουν σε επαφή όλοι οι εκπαιδευόμενοι/ες με: α) τις βασικές έννοιες της κοινότητας των κωφών και τη διερμηνεία της νοηματικής γλώσσας β) τις βασικές έννοιες  που σχετίζονται με γλωσσολογία των ομιλούμενων γλωσσών και με τη γλωσσολογία της νοηματικής γλώσσας, γ) με βασικές έννοιες και στοιχεία που σχετίζονται με τη γλωσσική ανάπτυξη και τη διγλωσσία και δ) βασικές έννοιες που σχετίζονται με τη διερμηνεία προφορικών και νοηματικών γλωσσών.

Β ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Το δεύτερο επίπεδο – η συμμετοχή του σε αυτό είναι προαιρετική – περιλαμβάνει τη συμμετοχή σε ειδική αξιολόγηση/εξέταση για τη διερμηνεία της νοηματικής γλώσσας αφορά σε όσους/ες από τους/τις συμμετέχοντες/ουσες επιθυμούν να λάβουν εκτός της βεβαίωσης παρακολούθησης του σεμιναρίου και βεβαίωση επιτυχούς εξέτασης στη διερμηνεία της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας.

Σε αυτό το επίπεδο το πρόγραμμα στοχεύει να αξιολογήσει τις ικανότητες των συμμετεχόντων/ουσων στη διερμηνεία της νοηματικής γλώσσας και αφορά σε όσους/ες εκ των συμμετεχόντων κρίνουν ότι έχουν πολύ καλό γλωσσικό επίπεδο γνώσης της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας (επίπεδο γλωσσομάθειας Γ2)

 

Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα

Έχοντας παρακολουθήσει το πρόγραμμα οι εκπαιδευόμενοι/ες αναμένεται να:

  • Κατανοήσουν συστατικά τα στοιχεία που συγκροτούν την κοινότητα Κωφών και να αποκτήσουν σεβασμό στην κουλτούρα Κωφών.
  • Εξοικειωθούν και να κατανοήσουν τις βασικές έννοιες που σχετίζονται με την γλώσσα και τη γλωσσολογία.
  • Κατανοήσουν τα βασικά στοιχεία που σχετίζονται με τα επίπεδα γλωσσικής ανάλυσης.
  • Διακρίνουν τα επίπεδα γλωσσικής ανάλυσης.
  • Κατανοήσουν βασικές αρχές της φωνητική και φωνολογίας.
  • Κατανοήσουν τις βασικές διαφορές των ομιλούμενων γλωσσών από τις νοηματικές γλώσσες.
  • Κατανοήσουν βασικές αρχές της γλωσσολογίας της νοηματικής γλώσσας.
  • Κατανοήσουν και να διακρίνουν επίπεδα γλωσσικής ανάλυσης στη νοηματική γλώσσα.
  • Κατανοήσουν και να διακρίνουν γραμματικές δομές και γλωσσικά φαινόμενα στη νοηματική γλώσσα.
  • Κατανοήσουν τα στάδια γλωσσικής ανάπτυξης
  • Κατανοήσουν τη γλωσσική ανάπτυξη των κωφών και τα ζητήματα της διγλωσσίας.
  • Κατανοήσουν την ανάπτυξη των γλωσσικών δεξιοτήτων τις δυσκολίες και τα εμπόδια των κωφών στην ανάπτυξη του γραμματισμού.
  • Γνωρίσουν τις βασικές αρχές της διερμηνείας.
  • Κατανοήσουν τα διαφορετικά πλαίσια διερμηνείας.
  • Κατανοήσουν τις αναγκαίες προσαρμογές της διερμηνείες στην κοινότητα/ κουλτούρα Κωφών και τις ανάγκες των κωφών/βαρήκοων.

Το πρόγραμμα είναι συνολικής διάρκειας 200 ωρών και αρθρώνεται σε δύο μέρη:

Α) Στο πρώτο μέρος οι επιμορφούμενοι έρχονται σε επαφή με τις βασικές έννοιες της γενικής γλωσσολογίας όπως γλωσσική ανάλυση επίπεδα γλωσσικής ανάλυσης, γραμματικές συντακτικές δομές καθώς και η διγλωσσία και οι πτυχές της.

Β) Στο δεύτερο μέρος οι επιμορφούμενοι εξοικειώνονται με τη γλωσσολογία της νοηματικής γλώσσας (επίπεδα γλωσσικής, ανάλυσης, γραμματικές και συντακτικές δομές) καθώς και με τις βασικές αρχές της διερμηνείας, της διερμηνείας στην κοινότητα και της διερμηνείας στη νοηματική γλώσσα.

 

Αναλυτικός πίνακας Προγράμματος

 

A/A

Θεματική Ενότητα Ώρες Πιστωτικές Μονάδες (ECTS)

Διδάσκοντες

1

Θ.Ε.1: Εισαγωγή στη Γλωσσολογία

15

0,5

Γιώργος Ξυδόπουλος

2

Θ.Ε.2: Εισαγωγή στη Γλωσσολογία

15

0,5

Γιώργος Ξυδόπουλος

3

Θ.Ε.3: Φωνητική Φωνολογία

15

0,5

Δημήτρης Παπαζαχαρίου

4

Θ.Ε.4: Φωνητική Φωνολογία

15

0,5

Δημήτρης Παπαζαχαρίου

5

Θ.Ε.5: Γλωσσική ανάπτυξη και ανάπτυξη γραμματισμού στους κωφούς

15

0,5

Κλεοπάτρα Διακογιώργη

6

Θ.Ε.6: Γλωσσική ανάπτυξη και ανάπτυξη γραμματισμού στους κωφούς

15

0,5

Κλεοπάτρα Διακογιώργη

7

Θ.Ε.7: Κοινότητα Κουλτούρα Κωφών

20

0,5

Κλήμης Άντζακας, Ειρήνη Ανδρικοπούλου

8

Θ.Ε.8: : Γλωσσολογία νοηματικής γλώσσας

15

0,5

Κλήμης Άντζακας, Ειρήνη Ανδρικοπούλου

9

Θ.Ε.9: Γλωσσολογία νοηματικής γλώσσας

15

0,5

Κλήμης Άντζακας, Ειρήνη Ανδρικοπούλου

10

Θ.Ε.10: Γλωσσολογία νοηματικής γλώσσας

15

0,5

Κλήμης Άντζακας, Ειρήνη Ανδρικοπούλου

11

Θ.Ε.11: Διερμηνεία – Αρχές διερμηνείας

15

0,5

Κλήμης Άντζακας, Ειρήνη Ανδρικοπούλου

12

Θ.Ε.12: Διερμηνεία στην κοινότητα

15

0,5

Κλήμης Άντζακας, Ειρήνη Ανδρικοπούλου

13

Θ.Ε.13: : Διερμηνεία νοηματικής γλώσσας

15

0,5

Κλήμης Άντζακας, Ειρήνη Ανδρικοπούλου

13 Εβδομάδες

200

7,0

Ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός ακολουθεί τη μεθοδολογία που υποστηρίζει την Ανοικτή και Εξ Αποστάσεως ηλεκτρονική μάθηση. Η διδασκαλία μέσω συστήματος ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης βασίζεται κυρίως στην ασύγχρονη μελέτη του εκπαιδευτικού υλικού και ανάπτυξη δραστηριοτήτων, προκειμένου να εξασφαλιστεί σε μεγάλο βαθμό η αυτονομία του/της εκπαιδευόμενου/ης.

Η διανομή του εκπαιδευτικού και υποστηρικτικού υλικού γίνεται σταδιακά και σε εβδομαδιαία βάση. Το εκπαιδευτικό υλικό βρίσκεται on-line, σε ψηφιακή μορφή. Επιπλέον, προσφέρεται η δυνατότητα ανάρτησης υλικού από την πλευρά των επιμορφούμενων προς αξιολόγηση.

Περιγραφή εκπαιδευτικού υλικού (είδος, δομή, βασικά χαρακτηριστικά):

Το πρόγραμμα προσφέρεται με τη μέθοδο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης μέσω πρόσβασης σε ηλεκτρονική πλατφόρμα. Ειδικότερα οι συμμετέχοντες μετά την εγγραφή τους στο πρόγραμμα αποκτούν κωδικούς πρόσβασης σε πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης στην οποία βρίσκεται αναρτημένο το επιμορφωτικό υλικό του προγράμματος κατανεμημένο ανά εβδομάδα μελέτης.

Συγκεκριμένα το υλικό αυτό για την κάθε μια θεματική ενότητα του προγράμματος αποτελείται από:

  • Πίνακα περιεχομένων
  • Περιγραφή του σκοπού της θεματικής ενότητας
  • Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα (ώστε οι εκπαιδευόμενοι να γνωρίζουν τι θα πρέπει να έχουν καταφέρει να μάθει στο τέλος της κάθε Θ.Ε.)
  • Εισαγωγικές παρατηρήσεις στις οποίες εισάγεται το προς παρουσίαση θέμα και προαναγγέλλεται η δομή των ενοτήτων που ακολουθούν.
  • Το κυρίως μέρος του επιμορφωτικού υλικού στο οποίο αναλύεται διεξοδικά το κάθε θέμα.
  • Βιβλιογραφικές αναφορές (παρατίθεται πλήρης κατάλογος τόσο των ελληνικών όσο και των διεθνών αναφορών που χρησιμοποιούνται στο εσωτερικό του επιμορφωτικού υλικού).
  • Χρήσιμες διευθύνσεις στο διαδίκτυο (σε αρκετές περιπτώσεις παρατίθεται ένας μικρός αριθμός προσεκτικά επιλεγμένων διευθύνσεων του διαδικτύου οι οποίες περιλαμβάνουν χρήσιμο και συναφές με την εκάστοτε θεματική ενότητα υλικό και ιδέες εκπαιδευτικών εφαρμογών).
  • Βιντεοσκποπημένο υλικό όπου κρίνεται απαραίτητο.
  • Quiz αξιολόγησης: Στο τέλος της κάθε θεματικής ενότητας υπάρχει quiz αξιολόγησης των γνώσεων που αποκτήθηκαν στην ενότητα. Το σύνολο της βαθμολογίας για κάθε θεματική ενότητα είναι 100 βαθμοί (ή το αντίστοιχο στην κλίμακα του 10). Η φοίτηση στο πρόγραμμα θεωρείται επιτυχής εφόσον οι συμμετέχοντες συγκεντρώσουν κατά μέσο όρο βαθμολογία μεγαλύτερη ή ίση της βάσης (50%) σε όλες τις δοκιμασίες τους.

Καθόλη τη διάρκεια του προγράμματος οι εκπαιδευόμενοι υποστηρίζονται από υπεύθυνο εκπαιδευτή ο οποίος επιλύει απορίες τους, τους καθοδηγεί στη μελέτη τους και γενικά τους ενθαρρύνει και τους υποστηρίζει στη διαδικασία επιτυχούς ολοκλήρωσης του προγράμματος.

 

Διάρκεια (ώρες)

Συνολική Διάρκεια (εβδομάδες ή μήνες)

Ασύγχρονη Εκπαίδευση

Σύγχρονη Εκπαίδευση Διά Ζώσης Εκπαίδευση

Συνολική Διάρκεια (ώρες)

200

0 0 200

13 εβδομάδες

 

Καθόλη τη διάρκεια του προγράμματος οι εκπαιδευόμενοι έχουν δυνατότητα επικοινωνίας με τους εκπαιδευτές για την υποστήριξη της μελέτης τους.

Σημειώνεται ότι για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα απαιτούνται: (α) η κατοχή προσωπικού λογαριασμού e-mail και, (β) η δυνατότητα πρόσβασης στο διαδίκτυο και σύνδεσης με την πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης.

 

Μέθοδοι Αξιολόγησης, Εξέτασης και Βαθμολόγησης

Α ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Σχετικά το πρώτο επίπεδο του προγράμματος το οποίο είναι υποχρεωτικό και κοινό για όλους τους/τις συμμετέχοντες/ουσες στο τέλος της κάθε θεματικής ενότητας υπάρχει quiz αξιολόγησης των εκπαιδευόμενων. Το σύνολο της βαθμολογίας για κάθε θεματική ενότητα είναι 100 βαθμοί (ή το αντίστοιχο στην κλίμακα του 10). Η φοίτηση στο πρόγραμμα θεωρείται επιτυχής εφόσον οι συμμετέχοντες συγκεντρώσουν κατά μέσο όρο βαθμολογία μεγαλύτερη ή ίση της βάσης (50%) σε όλες τις ενότητες.

 

Β ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Για το δεύτερο επίπεδο του προγράμματος το οποίο είναι προαιρετικό και αφορά σε όσους/ες εκ των συμμετεχόντων κρίνουν ότι έχουν πολύ καλό γλωσσικό επίπεδο γνώσης της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας (επίπεδο γλωσσομάθειας Γ2) η αξιολόγηση/εξέταση είναι η ακόλουθη:

Α) Γραπτή εξέταση στην ύλη που διδάχθηκε στο πρώτο επίπεδο του προγράμματος (ασύγχρονη διδασκαλία 13 εβδομάδων).

Β) Αξιολόγηση/εξέταση δεξιοτήτων διερμηνείας στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα.

Β1) Απόδοση κειμένων από την Ελληνική γλώσσα στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα. Τα κείμενα στα οποία θα εξετασθούν οι υποψήφιοι θα είναι τριών διαφορετικών επιπέδων δυσκολίας. Τα κείμενα στα οποία θα εξεταστούν οι διαγωνιζόμενοι θα είναι άγνωστα. Η θεματολογία των κειμένων ποικίλει ώστε να καλύπτονται όλες οι πτυχές διερμηνείας και απόδοσης γλωσσικών δομών και φαινομένων στην ΕΝΓ. Ως εκ τούτου τα κείμενα μπορεί να είναι περιγραφικά, αφηγηματικά, λογοτεχνικά, παραμύθια, τεχνολογικά, αποσπάσματα από εφημερίδες, αστυνομικά δελτία, κείμενα με ιατρικά θέματα, κείμενα με νομικά θέματα, κείμενα με θέματα αναπήρων και κείμενα που αφορούν γενικά την καθημερινότητα των Κωφών.

Β2) Απόδοση βιντεοσκοπημένων κειμένων Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας στην Ελληνική γλώσσα (προφορικά). Τα βιντεοσκοπημένα κείμενα στα οποία θα εξετασθούν οι εξεταζόμενοι θα είναι δύο επιπέδων δυσκολίας.

Οι εξεταζόμενοι/ες θεωρούνται ως επιτυχόντες/ούσες εφόσον περάσουν τη βάση σε όλες τις κατηγορίες/ενότητες αξιολόγησης/εξέτασης όπως αυτές αναφέρονται παρακάτω. Σε περίπτωση αποτυχίας (κάτω από τη βάση) των εξεταζόμενων σε μία από τις παρακάτω κατηγορίες/ενότητες τότε θεωρούνται ως αποτυχόντες/χούσες.

  • Γραπτή εξέταση στην ύλη που διδάχθηκε στο πρώτο επίπεδο του προγράμματος (ασύγχρονη διδασκαλία 13 εβδομάδων).
  • Αξιολόγηση/εξέταση δεξιοτήτων διερμηνείας στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα – Απόδοση κειμένων Α
  • Αξιολόγηση/εξέταση δεξιοτήτων διερμηνείας στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα – Απόδοση κειμένων Β
  • Αξιολόγηση/εξέταση δεξιοτήτων διερμηνείας στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα – Απόδοση κειμένων Γ
  • Απόδοση βιντεοσκοπημένων κειμένων Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας στην Ελληνική γλώσσα (προφορικά) – Απόδοση βιντεοκειμένων Α
  • Απόδοση βιντεοσκοπημένων κειμένων Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας στην Ελληνική γλώσσα (προφορικά) – Απόδοση βιντεοκειμένων Β

 

Σε περίπτωση που οι εξεταζόμενοι/ες περάσουν με επιτυχία τις γραπτές εξετάσεις και αποτύχουν στην αξιολόγηση/εξέταση δεξιοτήτων διερμηνείας στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα, θα έχουν το δικαίωμα στον επόμενο κύκλο του προγράμματος να κρατήσουν τη βαθμολογία των γραπτών εξετάσεων και να επανεξεταστούν στην αξιολόγηση/εξέταση δεξιοτήτων διερμηνείας στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα καταβάλλοντας τα προβλεπόμενα εξέταστρα. Στην περίπτωση που αποτύχουν ξανά, θα πρέπει να παρακολουθήσουν όλο το πρόγραμμα (και τα δύο επίπεδα) ξανά καταβάλλοντας και τα σχετικά τέλη συμμετοχής.

 

Η αξιολόγηση/εξέταση του δεύτερου επιπέδου (επίπεδο Β) του προγράμματος μπορεί να πραγματοποιηθεί στου χώρους του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Πανεπιστημίου Πατρών ή/και σε εξεταστικά κέντρα στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Οι σχετικοί χώροι, εξεταστικά κέντρα, θα ανακοινώνονται εγκαίρως.

Για την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος ως προς το εκπαιδευτικό μέρος,  θα πρέπει να πληρούνται σωρευτικά οι ακόλουθες προϋποθέσεις:

  • Παρακολούθηση των 13 Θεματικών ενοτήτων ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης, συνολικής διάρκειας 200 διδακτικών ωρών.
  • Εκπόνηση των quiz, με βάση τις οποίες πιστοποιείται η εξ αποστάσεως μελέτη του εκπαιδευτικού υλικού.

 

Σημειώνεται ότι όλα τα προγράμματα αξιολογούνται από ομάδα αξιολογητών.

  • Άντζακας Κλήμης, Επίκουρος Καθηγητής στο Τμήμα Επιστημών Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας του Πανεπιστημίου Πατρών – Aκαδημαϊκά Υπεύθυνος Προγράμματος

  • Ανδρικοπούλου Ειρήνη, ΕΔΙΠ,Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας, Πανεπιστήμιο Πατρών

  • Διακογιώργη Κλεοπάτρα, Eπίκουρη καθηγήτρια στο Τμήμα Επιστημών Εκπαίδευσης και Κοινωνικής εργασίας

  • Ξυδόπουλος Γιώργος, Καθηγητής Γλωσσολογίας στο Τμήμα Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών

  • Παπαζαχαρίου Δημήτρης, Καθηγητής, Τμήμα Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών

  • Λαμπροπούλου Βενέττα, Ομότιμη Καθηγήτρια Ειδικής Αγωγής/Αγωγής Κωφών του Πανεπιστημίου Πατρών

  • Βηδενμάιερ Ανθή, Αναπληρώτρια καθηγήτρια στο Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης

  • Βασιλάκη Κυριακή, Γλωσσολόγος-ερευνήτρια, Ινστιτούτο Επεξεργασίας Λόγου/Ερευνητικό Κέντρο «Αθηνά»

  • Κόρακα Μαριάνθη, Γλωσσολόγος νοηματικών γλωσσών, διδακτορική φοιτήτρια στο πανεπιστήμιο του Göttingen

  • Κανονικό τέλος επιπέδου Α:  250 ευρώ
  • Κανονικό τέλος επιπέδων Β:  180 ευρώ
  • Τέλος επανεξέτασης επιπέδου Β για την Αξιολόγηση/εξέταση δεξιοτήτων διερμηνείας στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα:   180 ευρώ

 

Η πληρωμή των τελών φοίτησης γίνεται είτε σε δύο δόσεις, μία πριν την έναρξη του προγράμματος και μία στο μέσο του προγράμματος, είτε με εφάπαξ καταβολή πριν την έναρξη του προγράμματος.

 

Η καταβολή του εκάστοτε ποσού γίνεται με κατάθεση στον παρακάτω τραπεζικό λογαριασμό της Επιτροπής Ερευνών του Πανεπιστημίου Πατρών και στην αιτιολογία της κατάθεσης πρέπει να αναγράφεται υποχρεωτικά το επίθετο και το όνομα του συμμετέχοντα.

Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος

Αρ. Λογαριασμού 22954000232 (IBAN GR60 0110 2290 0000 2295 4000 232)

Σημείωση: α) Τυχόν έξοδα διατραπεζικών συναλλαγών βαρύνουν τον/την συμμετέχοντα/ουσα, β) Η απόδειξη της κάθε κατάθεσης, θα πρέπει να αποστελλεται στο e-mail του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Πανεπιστημίου Πατρών: kedivim@upatras.gr

*Το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Πανεπιστημίου Πατρών, στα πλαίσια της κοινωνικής πολιτικής που εφαρμόζει, προσφέρει έκπτωση επί των τελών συμμετοχής του επιπέδου Α σε ειδικές κατηγορίες εκπαιδευομένων, όπως π.χ. σε προπτυχιακούς/μεταπτυχιακούςφοιτητέςκαιυποψήφιουςδιδάκτορες του Πανεπιστημίου Πατρών,σεευαίσθητεςκαιευπαθείςκοινωνικέςομάδες,κλπ.

Το κόστος για το επίπεδο Α σε αυτήν την περίπτωση διαμορφώνεται στα 210 € (έκπτωση 15%).

  • Σε περίπτωση ακύρωσης της συμμετοχής του καταρτιζόμενου στο Πρόγραμμα, το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. παρακρατά το 50% της αρχικής κατάθεσης εάν η ακύρωση γίνει μέσα στις πρώτες δύο εβδομάδες από την έναρξη του Προγράμματος. Εάν η ακύρωση γίνει μετά από το διάστημα αυτό παρακρατείται όλη η κατάθεση. Εξαιρούνται τα προγράμματα, με διάρκεια μικρότερη των 2 εβδομάδων, όπου επιστροφή γίνεται μόνο εάν η ακύρωση της συμμετοχής γίνει πριν την έναρξη του προγράμματος.
  1. Συμπληρώστε την αίτηση συμμετοχής
  2. Καταβάλετε το ποσό πληρωμής
  3. Μετά την κατάθεσή σας παρακαλώ στείλτε ηλεκτρονικά στο e-mail: kedivim@upatras.gr

α) Αντίγραφο ή φωτογραφία της απόδειξης της κατάθεσης

β) Σε περίπτωση που θέλετε να εγγραφείτε επωφελούμενοι την εκπτωτική πολιτική, παρακαλούμε αποστείλετε και το αντίστοιχο αποδεικτικό έγγραφο.

Οι εγγραφές είναι ανοικτές καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.