Συνοπτικές Πληροφορίες

Μέθοδος μάθησης: Ασύγχρονη εκπαίδευση, Μεικτή εκπαίδευση (blended learning)

Θεματική Ενότητα: Εκπαίδευση

Γλώσσες Διδασκαλίας: Ελληνικά

Διδακτικές Ενότητες: 5

Διάρκεια: 400 ώρες – 6 μήνες

Μονάδες ECTs: 15

Κόστος συμμετοχής: 530 €   – εκπτώσεις για ειδικές κατηγορίες!

Λεπτομέρειες

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε Εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, διορισμένους, αδιόριστους, αναπληρωτές καθώς και σε απόφοιτους συναφών τμημάτων.


ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ:
Τα προαπαιτούμενα για την παρακολούθηση του Προγράμματος από τους εκπαιδευόμενους είναι:

  • Πρόσβαση στο Διαδίκτυο για την παρακολούθηση του προγράμματος.
  • Κατοχή προσωπικού e-mail για επικοινωνία με τους διδάσκοντες.
  • Βασικές γνώσεις χειρισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών για τη διαχείριση της πλατφόρμας του προγράμματος.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα θα παρέχεται μέσω του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Πανεπιστημίου Πατρών. Οι εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αναμένεται να εκπαιδευτούν σε βασικά και προηγμένα ψηφιακά εργαλεία και συστήματα για να μάθουν πώς να αναγνωρίζουν πρώτα την κατάσταση υγείας των μαθητών, να συμβουλεύονται έναν κατάλληλο επαγγελματία υγείας και να παρέχουν υπηρεσίες βασικής φροντίδας όπου είναι δυνατόν. Ένας οδηγός βασικής παροχής φροντίδας θα αναπτυχθεί και θα μοιραστεί σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς.

Οι  εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης είναι σημαντικό να έχουν τις απαραίτητες δεξιότητες να αναγνωρίζουν τις ανάγκες υγείας των μαθητών και να συνεργάζονται με τους επαγγελματίες υγείας και να παρέχουν υπηρεσίες βασικής φροντίδας εφόσον είναι απαραίτητο.

 

Τα προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα του προγράμματος συνοψίζονται στην:

  • Κατανόηση της τηλεφροντίδας: Εκπαίδευση των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τις υπηρεσίες τηλεφροντίδας, συμπεριλαμβανομένου του τι είναι, πώς λειτουργεί και τα οφέλη της σε ένα εκπαιδευτικό περιβάλλον. Σημαντικό είναι οι εκπαιδευτικοί και οι επαγγελματίες υγείας να κατανοήσουν την έννοια και τη σημασία της χρήσης της τεχνολογίας για την παροχή φροντίδας και υποστήριξης στους μαθητές.
  • Κατάλληλη χρήση τηλεφροντίδας: Εκπαίδευση των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και των επαγγελματιών υγείας πότε και πώς να χρησιμοποιούν κατάλληλα τις υπηρεσίες τηλεφροντίδας, τονίζοντας ότι αποτελούν συμπλήρωμα και όχι αντικατάσταση των παραδοσιακών μεθόδων φροντίδας. Kατανόηση σεναρίων όπου η τηλεφροντίδα μπορεί να είναι επωφελής και πότε είναι απαραίτητο να αναζητηθεί βοήθεια.
  • Τεχνική εκπαίδευση: Παροχή πρακτικής κατάρτισης σχετικά με τη χρήση εργαλείων και εξοπλισμού τηλεφροντίδας, όπως πλατφόρμες τηλεδιάσκεψης, συσκευές απομακρυσμένης παρακολούθησης ή εφαρμογές επικοινωνίας. Σημαντικό είναι οι εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και οι επαγγελματίες υγείας να είναι ικανοί στη λειτουργία αυτών των τεχνολογιών και να μπορούν να αντιμετωπίσουν βασικά τεχνικά ζητήματα.
  • Απόρρητο και ασφάλεια: Εκπαίδευση των δασκάλων σχετικά με τη σημασία της διατήρησης της ιδιωτικής ζωής των μαθητών και τα μέτρα ασφαλείας που απαιτούνται κατά τη χρήση υπηρεσιών τηλεφροντίδας. Έμφαση πρέπει να δοθεί στη συμμόρφωση με τους σχετικούς κανονισμούς και πρωτόκολλα προστασίας δεδομένων.
  • Αποτελεσματικές δεξιότητες επικοινωνίας: Ενίσχυση των δεξιοτήτων επικοινωνίας των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και των επαγγελματιών υγείας για αποτελεσματική αλληλεπίδραση με τους μαθητές μέσω τεχνολογιών τηλεφροντίδας. Αυτό περιλαμβάνει την ενεργό ακρόαση, τη σαφή άρθρωση και την ικανότητα να μεταδίδουμε ενσυναίσθηση και διαδικτυακή υποστήριξη.
  • Προσαρμογή του προγράμματος σπουδών και των δραστηριοτήτων: Βοηθήστε τους εκπαιδευτικούς και επαγγελματίες υγείας να ενσωματώσουν τις υπηρεσίες τηλεφροντίδας στα σχέδια μαθημάτων και τις δραστηριότητες στην τάξη. Αυτό θα περιλαμβάνει το σχεδιασμό έργων που χρησιμοποιούν τηλεδιάσκεψη, απομακρυσμένη συνεργασία ή εικονικές εκδρομές για να εμπλουτίσουν τις μαθησιακές εμπειρίες των μαθητών.
  • Συνεργασία γονέων: Καθοδήγηση των εκπαιδευτικών και επαγγελματιών υγείας στην αποτελεσματική συμμετοχή των γονέων ή κηδεμόνων στη διαδικασία τηλεφροντίδας. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη δημιουργία εικονικών συναντήσεων, την παροχή τακτικών ενημερώσεων σχετικά με την πρόοδο των μαθητών και την αντιμετώπιση τυχόν ανησυχιών ή ερωτήσεων που μπορεί να έχουν οι γονείς.
  • Πρωτόκολλα έκτακτης ανάγκης: Καθιέρωση σαφών πρωτοκόλλων για καταστάσεις έκτακτης ανάγκης ή κρίσιμες καταστάσεις όταν η τηλεφροντίδα ενδέχεται να μην είναι επαρκής. Οι εκπαιδευτικοί και επαγγελματίες υγείας θα μάθουν πότε και πώς να κλιμακώνουν τα ζητήματα και πότε να αναζητούν άμεση προσωπική βοήθεια.
  • Παρακολούθηση και αξιολόγηση: Εφαρμογή συστήματος παρακολούθησης της αποτελεσματικότητας των υπηρεσιών τηλεφροντίδας και αξιολόγησης των επιπτώσεών τους στην ευημερία, την ακαδημαϊκή απόδοση και τη συνολική εμπειρία των μαθητών. Χρήση δεδομένων για να βελτιωθεί το εκπαιδευτικό πρόγραμμα και να βελτιστοποιηθεί η εφαρμογή της τηλεφροντίδας.
  • Συνεχής επαγγελματική ανάπτυξη: Ενθάρρυνση της συνεχούς μάθησης και βελτίωσης των πρακτικών τηλεφροντίδας μέσω εργαστηρίων, σεμιναρίων ή διαδικτυακών μαθημάτων. Η ενημέρωση των εκπαιδευτικών και επαγγελματιών υγείας με τις τελευταίες εξελίξεις στην τηλεφροντίδα θα ενισχύσει την αποτελεσματικότητά τους στην παροχή υποστήριξης στους μαθητές.

 

Η βέλτιστη μεθοδολογία για την κατάρτιση των εκπαιδευτικών και επαγγελματιών υγείας σε βασικές υπηρεσίες τηλεφροντίδας στο σχολείο θα πρέπει να είναι καλά σχεδιασμένη, ολοκληρωμένη και προσαρμοσμένη στις συγκεκριμένες ανάγκες και το πλαίσιο του σχολείου. Ακολουθούν ορισμένα βασικά στοιχεία στη μεθοδολογία κατάρτισης, μετά την αξιολόγηση αναγκών και τη διαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού, το οποίο και περιλαμβάνει εισαγωγή στην τηλεφροντίδα, κατάλληλη χρήση, τεχνικές δεξιότητες, τεχνικές επικοινωνίας, ζητήματα απορρήτου και ασφάλειας και πρωτόκολλα έκτακτης ανάγκης.

  1. Πρακτική εκπαίδευση: Ενσωμάτωση πρακτικών εκπαιδευτικών συνεδριών όπου οι εκπαιδευτικοί και οι επαγγελματίες υγείας μπορούν να εξασκηθούν χρησιμοποιώντας εργαλεία και εξοπλισμό τηλεφροντίδας. Αυτό μπορεί να γίνει μέσω προσομοιωμένων σεναρίων ή πραγματικών συνεδριών πρακτικής με καθοδήγηση από έμπειρους παρόχους.
  2. Παιχνίδια ρόλων και προσομοιώσεις: Χρήση παιχνιδιών ρόλων και προσομοιώσεων για να βοηθήσουν τους εκπαιδευτικούς και επαγγελματίες υγείας να εξασκήσουν τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες και τις αλληλεπιδράσεις τους με τους μαθητές μέσω καναλιών τηλεφροντίδας. Αυτό μπορεί να οικοδομήσει την αυτοπεποίθησή τους και να βελτιώσει την ικανότητά τους να συνδέονται αποτελεσματικά με τους μαθητές εικονικά.
  3. Μάθηση και συνεργασία από συναδέλφους: Ενθάρρυνση της μάθησης από συναδέλφους και της συνεργασίας μεταξύ των εκπαιδευτικών και επαγγελματιών υγείας κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Αυτό μπορεί να δημιουργήσει ένα υποστηρικτικό περιβάλλον όπου οι εκπαιδευτικοί μπορούν να μοιραστούν τις εμπειρίες, τις προκλήσεις και τις βέλτιστες πρακτικές τους.
  4. Ειδικοί προσκεκλημένοι ομιλητές: Πρόσκληση ειδικών σε υπηρεσίες τηλεφροντίδας, εκπαιδευτικής τεχνολογίας ή συναφείς τομείς για τη διεξαγωγή εξειδικευμένων συνεδριών ή εργαστηρίων κατά τη διάρκεια του εκπαιδευτικού προγράμματος. Αυτοί οι προσκεκλημένοι ομιλητές μπορούν να παρέχουν πολύτιμες πληροφορίες και να μοιράζονται παραδείγματα πραγματικού κόσμου.
  5. Πρακτικά παραδείγματα: Ενσωμάτωση πρακτικών παραδειγμάτων επιτυχημένης εφαρμογής τηλεφροντίδας σε εκπαιδευτικά περιβάλλοντα. Δείξτε στους εκπαιδευτικούς και τους επαγγελματίες υγείας πώς η τηλεφροντίδα μπορεί να ενσωματωθεί σε σχέδια μαθήματος, συναντήσεις γονέων-εκπαιδευτικών ή άλλες σχολικές δραστηριότητες.
  6. Ανατροφοδότηση και αξιολόγηση: Δυνατότητες συνεχούς ανατροφοδότησης σχετικά με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα. Αξιοποίηση σχολίων για να γίνουν βελτιώσεις και να αντιμετωπιστούν τυχόν ζητήματα ή ανησυχίες που μπορεί να προκύψουν κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης.
  7. Υποστήριξη παρακολούθησης: Συνεχή υποστήριξη και πόρους στους εκπαιδευτικούς ακόμη και μετά την ολοκλήρωση του αρχικού προγράμματος κατάρτισης. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει διαδικτυακούς πόρους και μια πλατφόρμα κοινότητας όπου οι εκπαιδευτικοί μπορούν να ζητήσουν βοήθεια και να μοιραστούν ιδέες.
  8. Συνεχής επαγγελματική ανάπτυξη: Προώθηση μιας κουλτούρας συνεχούς επαγγελματικής ανάπτυξης προσφέροντας μαθήματα επανεκπαίδευσης, ενημερώσεις σχετικά με τις νέες τεχνολογίες τηλεφροντίδας και ευκαιρίες για προηγμένη κατάρτιση καθώς εξελίσσονται οι υπηρεσίες τηλεφροντίδας.
  9. Βιώσιμη εφαρμογή: προσπάθεια ευθυγράμμισης του εκπαιδευτικού προγράμματος με τους μακροπρόθεσμους στόχους και πόρους των δομών εκπαίδευσης. Αξιολόγηση πώς οι υπηρεσίες τηλεφροντίδας θα διατηρηθούν και θα ενσωματωθούν στις λειτουργίες του σχολείου πέρα από την περίοδο κατάρτισης.
  10. Αξιολόγηση και πιστοποίηση: Διεξαγωγή αξιολογήσεων ως προς την επάρκεια των εκπαιδευτικών και των επαγγελματιών υγείας στη χρήση υπηρεσιών τηλεφροντίδας.

Υιοθετώντας μια ολοκληρωμένη και συστηματική μεθοδολογία κατάρτισης, οι δομές εκπαίδευσης μπορούν να εξοπλίσουν τους εκπαιδευτικούς τους με τις απαραίτητες δεξιότητες και γνώσεις για την αποτελεσματική χρήση βασικών υπηρεσιών τηλεφροντίδας και να ενισχύσουν την υποστήριξή τους για την ευημερία και τις μαθησιακές εμπειρίες των μαθητών.

Αναλυτικός πίνακας Προγράμματος:

 

α/α

Θεματική Ενότητα Θεματικές Υποενότητες Ώρες ενότητας
Μορφή διδασκαλίας
Διδάσκοντες

Πιστωτικές Μονάδες (ECTS)

Ενότητα 1η

Εκπαίδευση στις βασικές έννοιες και δεξιότητες Τηλεφροντίδας και Τηλεμετρίας

1η Υποενότητα

40 Ασύγχρονη Διδασκαλία

5 Σύγχρονη Διδασκαλία

 

Γκορτζής Ελευθέριος  Πυλαρινού Χαρά, Λυκοθανάσης Σπύρος, Κίτσιος Φώτης

Μαντζάρης Δημήτριος,

3

2η Υποενότητα

30 Ασύγχρονη Διδασκαλία

5 Σύγχρονη Διδασκαλία

Ενότητα 2η

1η Υποενότητα

45 Ασύγχρονη Διδασκαλία

5 Σύγχρονη Διδασκαλία

Μαλλιαρού Μαρία

Παπαθανασίου Ιωάννα

Γκορτζή Όλγα

3

2η Υποενότητα

 

 

25 Ασύγχρονη Διδασκαλία

5 Σύγχρονη Διδασκαλία

Μαλλιαρού Μαρία

Παπαθανασίου Ιωάννα

Κρίκη Μαρία

 

Ενότητα 3η

Πρώτες Βοήθειες στις Δομές Εκπαίδευσης

1η Υποενότητα

30 Ασύγχρονη Διδασκαλία

5 Σύγχρονη Διδασκαλία

Μαλλιαρού Μαρία

Παπαθανασίου Ιωάννα

3

2η Υποενότητα

30 Ασύγχρονη Διδασκαλία

5 Σύγχρονη Διδασκαλία

Μαλλιαρού Μαρία

Παπαθανασίου Ιωάννα

3η Υποενότητα

10 Πρακτική Άσκηση Μαλλιαρού Μαρία

Μπουλετής Αχιλλέας

Ενότητα 4η

Απομακρυσμένη υποστήριξη χρόνιων και έκτακτων περιστατικών υγείας μαθητών μέσω τηλεμετρίας,  τηλεϊατρικής και τηλεφροντίδας.

1η Υποενότητα

30 Ασύγχρονη Διδασκαλία

5 Σύγχρονη Διδασκαλία

Γκορτζής Ελευθέριος,  Πυλαρινού Χαρά, Λυκοθανάσης Σπύρος

Μαντζάρης Δημήτριος

3

2η Υποενότητα

30 Ασύγχρονη Διδασκαλία

5 Σύγχρονη Διδασκαλία

Γκορτζής Ελευθέριος, Λυκοθανάσης Σπύρος  Πυλαρινού Χαρά

Μαντζάρης Δημήτριος

3η Υποενότητα

10 Πρακτική Άσκηση

Ενότητα 5η

Δεξιότητες τηλε-επικοινωνίας, ενδυνάμωσης και συνεργατικής παρακολούθησης μαθητών, εκπαιδευτικών σε ένα εκπαιδευτικό συνεργατικό οικοσύστημα

1η Υποενότητα

50 Ασύγχρονη Διδασκαλία

5 Σύγχρονη Διδασκαλία

Γκορτζής Ελευθέριος,  Λυκοθανάσης Σπύρος, Πυλαρινού Χαρά, Κίτσιος Φώτης,

Μαντζάρης Δημήτριος

3

2η Υποενότητα

20 Ασύγχρονη Διδασκαλία

5 Σύγχρονη Διδασκαλία

Μαλλιαρού Μαρία

Παπαθανασίου Ιωάννα

 

ΣΥΝΟΛΟ

400

15

Διάρκεια (ώρες)

Συνολική Διάρκεια
βδομάδες ή μήνες)

Ασύγχρονη Εκπαίδευση

Σύγχρονη Εκπαίδευση

Διά Ζώσης Εκπαίδευση –
Πρακτική Άσκηση

Συνολική Διάρκεια

 

330

 

50

 

20

 

400

6 μήνες

 

Έχουν διαμορφωθεί 5 εκπαιδευτικές ενότητες συνολικής διάρκειας 400 ωρών, σύγχρονης, ασύγχρονης εκπαίδευσης και πρακτικής εξάσκησης. Αναλυτικότερα οι εκπαιδευτικές ώρες αναλύονται σε 330 ώρες ασύγχρονης εκπαίδευσης, 50 ώρες σύγχρονης εκπαίδευσης από απόσταση (5 ώρες κάθε δεύτερο Σ/Κ, 2 φορές/μήνα για 5 μήνες) και 20 ώρες διά ζώσης εκπαίδευση-πρακτική άσκηση.

Το χρονικό διάστημα της εκπαίδευσης θα είναι 6 μήνες

Καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος οι εκπαιδευόμενοι έχουν δυνατότητα επικοινωνίας με τους εκπαιδευτές για την υποστήριξη της μελέτης τους.

Το εκπαιδευτικό υλικό θα δημιουργηθεί στα πλαίσια του προγράμματος.

Πρακτική: Η πρακτική θα πραγματοποιηθεί σε αίθουσα διδασκαλίας του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Πανεπιστημίου Πατρών.

 

Σημειώνεται ότι για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα απαιτούνται:

(α) η κατοχή προσωπικού λογαριασμού e-mail και,

(β) η δυνατότητα πρόσβασης στο διαδίκτυο και σύνδεσης με την πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης.

 

Για την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος ως προς το εκπαιδευτικό μέρος,  θα πρέπει να πληρούνται σωρευτικά οι ακόλουθες προϋποθέσεις:

  • Παρακολούθηση της ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης, συνολικής διάρκειας 330 διδακτικών ωρών.
  • Παρακολούθηση της σύγχρονης τηλεκπαίδευσης, συνολικής διάρκειας 50 διδακτικών ωρών
  • Παρακολούθηση των δια ζώσης συναντήσεων, συνολικής διάρκειας 20 διδακτικών ωρών.
  • Εκπόνηση 5 εργασιών ανά εκπαιδευτική ενότητα, με βάση τις οποίες πιστοποιείται η εξ’ αποστάσεως μελέτη του εκπαιδευτικού υλικού. Η βάση επιτυχούς πιστοποίησης είναι 70/100.
  • Αξιολόγηση βάση τελικού ερωτηματολογίου που θα περιλαμβάνει όλες τις ενότητες. Κατά τη διάρκεια της αξιολόγησης, σε κάθε εκπαιδευόμενο δίνεται μια επαναληπτική προσπάθεια για κάθε αποτυχημένη εξέταση. Η βάση επιτυχούς πιστοποίησης είναι 70/100.
  • Εκπόνηση των εργασιών, με βάση τις οποίες πιστοποιείται η δια ζώσης πρακτική άσκηση των αντίστοιχων ενοτήτων. Η βάση επιτυχούς πιστοποίησης είναι 70/100. Η αξιολόγηση της πρακτικής άσκησης θα περιλαμβάνει σενάρια στο εκπαιδευτικό περιβάλλον με τη χρήση του προβλεπόμενου εξοπλισμού και συστημάτων.

 

Σημειώνεται ότι όλα τα προγράμματα αξιολογούνται από ομάδα αξιολογητών.

  • Μαντζάρης Δημήτρης, Ε.ΔΙ.Π. Υπολογιστικής Νοημοσύνης & Πληροφορικής Υγείας, Τμ. Νοσηλευτικής Παν/μίου Θεσσαλίας.

  • Παπαθανασίου Ιωάννα, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Νοσηλευτικής Κοινωνικής Ψυχιατρικής, Τμήματος Νοσηλευτικής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

  • Γκορτζής Λευτέρης, Διδάκτωρ Ιατρικής Πληροφορικής – Μέλος ΕΔΙΠ Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Πατρών – Aκαδημαϊκά Υπεύθυνος Προγράμματος

  • Λυκοθανάσης Σπύρος, Καθηγητής και Διευθυντής Εργαστηρίου Αναγνώρισης Προτύπων Πανεπιστημίου Πατρών

  • Μαλλιαρού Μαρία, Καθηγήτρια στο Τμήμα Νοσηλευτικής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

  • Γκορτζή Όλγα, Καθηγήτρια, Σχολή Γεωπονικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

  • Πυλαρινού Χαραλαμπία, Διευθύνουσα Σύμβουλος SYSTSERV SA

Το επιμορφωτικό πρόγραμμα απευθύνεται σε ομάδες εκπαιδευτικών των 25 έως 35 ατόμων ανά τάξη για τη δια ζώσης εκπαίδευση και την πρακτική εξάσκηση.

Η  διαδικτυακή επιμόρφωση θα πραγματοποιείται σε ομάδες των 70 κατά μέγιστο εκπαιδευομένων ανά εκπαιδευτική ενότητα.

Η συμμετοχή των εκπαιδευόμενων στο κόστος φοίτησης είναι 530€.

 

Για εγγραφές που θα γίνονται από λίστες Περιφερειακών Οργάνων (π.χ. ΠΥΣΔΕ, κλπ) το κόστος διαμορφώνεται στα 370   (έκπτωση 30%)

 

*Το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Πανεπιστημίου Πατρών, στα πλαίσια της κοινωνικής πολιτικής που εφαρμόζει, προσφέρει έκπτωση επί των τελών συμμετοχής σε ειδικές κατηγορίες εκπαιδευομένων, όπως σε προπτυχιακούς/μεταπτυχιακούς φοιτητές και υποψήφιους διδάκτορες του Πανεπιστημίου Πατρών, καθώς και σε ευαίσθητες και ευπαθείς κοινωνικές ομάδες, όπως σε άνεργους, κλπ.

Το κόστος σε αυτήν την περίπτωση διαμορφώνεται στα 450 € (έκπτωση 15%).

 

Η πληρωμή των τελών φοίτησης γίνεται είτε σε δύο δόσεις, μία πριν την έναρξη του προγράμματος και μία στο μέσο του προγράμματος, είτε με εφάπαξ καταβολή πριν την έναρξη του προγράμματος.

 

Η καταβολή του εκάστοτε ποσού γίνεται με κατάθεση στον παρακάτω τραπεζικό λογαριασμό της Επιτροπής Ερευνών του Πανεπιστημίου Πατρών και στην αιτιολογία της κατάθεσης πρέπει να αναγράφεται υποχρεωτικά το επίθετο και το όνομα του συμμετέχοντα.

 

Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος

Αρ. Λογαριασμού 22954000232 (IBAN GR60 0110 2290 0000 2295 4000 232)

Σημείωση: α) Τυχόν έξοδα διατραπεζικών συναλλαγών βαρύνουν τον/την συμμετέχοντα/ουσα, β) Η απόδειξη της κάθε κατάθεσης, θα πρέπει να αποστέλλεται στο e-mail του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Πανεπιστημίου Πατρών: kedivim@upatras.gr

 

  • Σε περίπτωση ακύρωσης της συμμετοχής του καταρτιζόμενου στο Πρόγραμμα, το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. παρακρατά το 50% της αρχικής κατάθεσης εάν η ακύρωση γίνει μέσα στις πρώτες δύο εβδομάδες από την έναρξη του Προγράμματος. Εάν η ακύρωση γίνει μετά από το διάστημα αυτό παρακρατείται όλη η κατάθεση. Εξαιρούνται τα προγράμματα, με διάρκεια μικρότερη των 2 εβδομάδων, όπου επιστροφή γίνεται μόνο εάν η ακύρωση της συμμετοχής γίνει πριν την έναρξη του προγράμματος.
2024-06-14T09:51:41+03:00