εικόνα ανθρώπων που εργάζονται

Συνοπτικές Πληροφορίες

Μέθοδος μάθησης: Μεικτή εκπαίδευση (blended learning)

Θεματική Ενότητα: Εκπαίδευση

Γλώσσες Διδασκαλίας: Ελληνικά

Διδακτικές Ενότητες: 2

Διάρκεια: 240 ώρες –

Κόστος συμμετοχής: 470 €   – εκπτώσεις για ειδικές κατηγορίες!

Λεπτομέρειες

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε:

  • Στελέχη της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
  • Εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας
  • Μελλοντικούς Εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
  • Σχεδιαστές πολιτικής για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
  • Στελέχη και εργαζομένους σε εκπαιδευτικές δομές.

Το πρόγραμμα προσφέρει τη δυνατότητα πλήρους και πολυδιάστατης κατάρτισης στα θέματα οργάνωσης, διοίκησης και αξιολόγησης εκπαιδευτικής μονάδας/δομής είτε αυτή είναι της Πρωτοβάθμιας και/ή της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης είτε  οποιασδήποτε εκπαιδευτικής δομής τυπικής ή μη τυπικής εκπαίδευσης. Οι καταρτιζόμενοι, μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος, θα είναι ικανοί να γνωρίζουν βασικές αρχές οργάνωσης και διοίκησης, να διαπραγματεύονται θέματα δημοκρατικής ηγεσίας εκπαιδευτικής μονάδας/δομής και να σχεδιάζουν, υλοποιούν και διαχειρίζονται την αξιολόγηση μιας εκπαιδευτικής μονάδας/δομής. Με την ολοκλήρωση του προγράμματος ο/η καταρτιζόμενος/η θα είναι σε θέση:

Να γνωρίζει:

  • Βασικές αρχές οργάνωσης και διοίκησης
  • Θέματα εκπαιδευτικής ηγεσίας και δημοκρατικών αξιών
  • Βασικά εργαλεία σχεδίασης, προγραμματισμού, εφαρμογής και παρακολούθησης αξιολόγησης.

Να κατανοεί:

  •  Τα διακυβεύματα που εμπεριέχονται στην οργάνωση και διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων
  • Τα θέματα που σχετίζονται με την προώθηση μιας δημοκρατικής ηγεσίας εκπαιδευτικής μονάδας
  • Διαφορετικά εργαλεία αξιολόγησης εκπαιδευτικής μονάδας

Να είναι ικανός/η:

  • να εφαρμόζει βασικά θέματα οργάνωσης και διοίκησης εκπαιδευτικής μονάδας/δομής
  • να προσεγγίζει κριτικά τα διαφορετικά στιλ εκπαιδευτικής ηγεσίας
  • να επιλέγει μεταξύ διαφορετικών εργαλείων για την αξιολόγηση της εκπαιδευτικής μονάδας/δομής.

Το πρόγραμμα αρθρώνεται σε δύο (2) θεματικές ενότητες (ΘΕ).

  • ΘΕ1: Αρχές οργάνωσης και διοίκησης εκπαιδευτικής μονάδας – Εκπαιδευτική Ηγεσία
  • ΘΕ2: Εργαλεία αξιολόγησης εκπαιδευτικής μονάδας.

ΘΕ 1: Αρχές οργάνωσης και διοίκησης εκπαιδευτικής μονάδας/δομής και εκπαιδευτική ηγεσία  (120 ώρες,  30 σύγχρονης και  90 ασύγχρονης)

Η ανάπτυξη της ΘΕ είναι η εξής:

ΘΕ 1.1 Το σχολείο ως οργανισμός μάθησης (3 ώρες σύγχρονης εκπαίδευσης, 9 ώρες ασύγχρονης, συνολικά 12 ώρες), Βικτωρία Κονιδάρη.

ΘΕ 1.2 Σχεδιασμός-προγραμματισμός εκπαιδευτικών μονάδων (3 ώρες σύγχρονης εκπαίδευσης, 9 ώρες ασύγχρονης, συνολικά 12 ώρες), Άγγελος Καβασακάλης

ΘΕ 1.3 Εκπαιδευτική διοίκηση και οικονομικά σχολικής μονάδας (3 ώρες σύγχρονης εκπαίδευσης, 9 ώρες ασύγχρονης, συνολικά 12 ώρες), Άγγελος Καβασακάλης

ΘΕ 1.4 Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού (3 ώρες σύγχρονης εκπαίδευσης, 9 ώρες ασύγχρονης, συνολικά 12 ώρες), Άγγελος Καβασακάλης

ΘΕ 1.5 Διαχείριση κρίσεων – Αναποτελεσματικές οργανωσιακές συμπεριφορές (3 ώρες σύγχρονης εκπαίδευσης, 9 ώρες ασύγχρονης, συνολικά 12 ώρες), Βικτωρία Κονιδάρη

ΘΕ 1.6 Θεωρία αποφάσεων και εισαγωγή αλλαγών  (6 ώρες σύγχρονης εκπαίδευσης, 18 ώρες ασύγχρονης, συνολικά 24 ώρες), Βικτωρία Κονιδάρη.

ΘΕ 1.7 Εκπαιδευτική ηγεσία: έννοια και μοντέλα (3 ώρες σύγχρονης εκπαίδευσης, 9 ώρες ασύγχρονης, συνολικά 12 ώρες), Γιώργος Μπέστιας

ΘΕ 1.8 Το μοντέλο της δημοκρατικής ηγεσίας (6 ώρες σύγχρονης εκπαίδευσης, 18 ώρες ασύγχρονης εκπαίδευσης, συνολικά 24 ώρες), Γιώργος Μπέστιας.

ΘΕ 2: Εργαλεία αξιολόγησης εκπαιδευτικής μονάδας (120 ώρες, 30 ώρες σύγχρονης και 90 ώρες ασύγχρονης)

Η ΘΕ αναπτύσσεται ως εξής:

ΘΕ 2.1.  Η νομοθεσία για την αξιολόγηση στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Διακυβεύματα (3 ώρες σύγχρονης εκπαίδευσης, 9 ώρες ασύγχρονης, συνολικά 12 ώρες), Ανδρέας Βασιλόπουλος

ΘΕ 2.2 Το λογικό μοντέλο: Θεωρία και εφαρμογή  (9 ώρες σύγχρονης εκπαίδευσης, 27 ώρες ασύγχρονης, συνολικά 36 ώρες), Μαρία Φρούντα

ΘΕ 2.3 Η SWOT ανάλυση: Θεωρία και εφαρμογή  (9 ώρες σύγχρονης εκπαίδευσης, 27 ώρες ασύγχρονης, συνολικά 36 ώρες), Γιώργος Σταμελος

ΘΕ2.4 Η SMART προσέγγιση: Θεωρία και εφαρμογή, (9 ώρες σύγχρονης εκπαίδευσης, 27 ώρες ασύγχρονης, συνολικά 36 ώρες), Ανδρέας Βασιλόπουλος.

Στο τέλος της κάθε θεματικής ενότητας ή υπο-ενότητας δίνεται κουίζ με ερωτήσεις το οποίο πρέπει να συμπληρώνεται από τους καταρτιζόμενους.

Πέρα από τα κουίζ, οι καταρτιζόμενοι καλούνται να καταθέσουν μια δική τους εφαρμογή (εργασία) ανά εργαλείο (λογικό μοντέλο, SWOT, SMART).

Η συμπλήρωση των κουίζ με τις τρεις κατατεθημένες εφαρμογές αποτελούν το αξιολογικό υλικό του κάθε καταρτιζόμενου/νης.

 

Πιστοποίηση – Δείγμα Πιστοποιητικού

Η επιτυχής ολοκλήρωση της δράσης οδηγεί στην απονομή πιστοποιητικού  του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ του Πανεπιστημίου Πατρών.

Δείγμα του πιστοποιητικού μπορείτε να δείτε εδώ και του συμπληρώματος πιστοποιητικού εδώ

Σε περίπτωση επιτυχίας, στον/η καταρτιζόμενο/η χορηγείται πιστοποιητικό επιμόρφωσης.

Σε περίπτωση αποτυχίας ή μη έγκαιρης παράδοσης, δίνεται μια δεύτερη ευκαιρία στον/ην καταρτιζόμενο/η είτε για βελτίωση κάποιας εργασίας ή για την παράδοσή της. Η ευκαιρία αυτή δίνεται με τη μορφή μιας επιπλέον εβδομάδας. Σε περίπτωση επιτυχίας, στο καταρτιζόμενο χορηγείται πιστοποιητικό επιμόρφωσης. Σε περίπτωση αποτυχίας στον καταρτιζόμενο χορηγείται βεβαίωση παρακολούθησης του προγράμματος.

  • Σταμέλος Γιώργος, Καθηγητής Εκπαιδευτικής Πολιτικής και Ανάλυσης Εκπαιδευτικών Θεσμών – Aκαδημαϊκά Υπεύθυνος Προγράμματος

  • Βασιλόπουλος Ανδρέας, Διδάκτορας του Πανεπιστημίου Πατρών, διδάσκων στο MaHep

  • Καβασακάλης Άγγελος, Διδάκτορας του Πανεπιστημίου Πατρών, Διδάσκων στο Πανεπιστήμιο Πατρών και ΣΕΠ στο ΕΑΠ

  • Κονιδάρη Βικτωρία, Διδάκτορας του Université Aix-Marseille I, ΕΔΙΠ στο Πανεπιστήμιο Πατρών και ΣΕΠ στο ΕΑΠ

  • Μπέστιας Γιώργος, Διδάκτορας του Πανεπιστημίου Πατρών

  • Φρούντα Μαρία, Διδάκτορας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, ΕΔΙΠ Πανεπιστημίου Πατρών

Η συμμετοχή των εκπαιδευόμενων στο κόστος φοίτησης είναι 470 ευρώ, τα οποία καταβάλλονται σε δύο δόσεις. Η πρώτη δόση ανέρχεται στο ποσό των 300 € και καταβάλλεται με την εγγραφή στο πρόγραμμα. Η δεύτερη δόση των 170 € καταβάλλεται από τη λήξη των μαθημάτων και ως τρεις μέρες πριν την τελευταία εξέταση/παρουσίαση. Παρέχεται η δυνατότητα καταβολής του τέλους συμμετοχής και σε περισσότερες δόσεις ενώ με εφάπαξ καταβολή του συνολικού ποσού το κόστος διαμορφώνεται σε 400 €.

Η κατάθεση των τελών συμμετοχής γίνεται στο λογαριασμό της Επιτροπής Ερευνών του Πανεπιστημίου Πατρών Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος Αρ. Λογαριασμού 22954000232 (IBAN GR60 0110 2290 0000 2295 4000 232)

Απαραίτητη είναι η αναγραφή του Ονοματεπώνυμου του/της συμμετέχοντα/ουσας στο πεδίο σχόλια του καταθετήριου.  Τυχόν έξοδα διατραπεζικών συναλλαγών βαρύνουν τον/την συμμέχοντα/ουσα.

Το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Πανεπιστημίου Πατρών στο πλαίσιο της κοινωνικής πολιτικής που εφαρμόζει, προσφέρει έκπτωση στην περίπτωση ειδικών κατηγοριών εκπαιδευομένων. Στους δικαιούχους της έκπτωσης, τα τέλη συμμετοχής διαμορφώνονται σε 400 € εφάπαξ ή σε δόσεις. Η πρώτη δόση ανέρχεται στο ποσό των 250 € και καταβάλλεται με την εγγραφή στο πρόγραμμα. Η δεύτερη δόση των 150 € καταβάλλεται από τη λήξη των μαθημάτων και ως τρεις μέρες πριν την τελευταία εξέταση/παρουσίαση. Παρέχεται η δυνατότητα καταβολής του τέλους συμμετοχής και σε περισσότερες δόσεις.

Ο αριθμός των καταρτιζόμενων ανά κύκλο ορίζεται σε έως είκοσι (20).

2024-06-14T10:07:18+03:00