female-avatar
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Πανεπιστήμιο Πατρών

Σύντομη Περιγραφή

Είναι απόφοιτος του Π.Τ.Δ.Ε του Πανεπιστημίου Αθηνών, κάτοχος M.Ed. στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία, από το Τμήμα Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας και Ειδικής Αγωγής, του Πανεπιστημίου Μάντσεστερ, και Ph. D. στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία, από το Τμήμα Ψυχολογίας και Ειδικής Αγωγής, Institute of Education, του Πανεπιστημίου Λονδίνου.

Είναι κάτοχος άδειας ασκήσεως επαγγέλματος Ψυχολόγου (chartered psychologist), από την British Psychological Society.

Έχει υπηρετήσει σε δημόσια δημοτικά σχολεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, κι έχει διδάξει μαθήματα στο Τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης, στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Πατρών, στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, στο Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Πανεπιστημίου Αθηνών, στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, ενώ από το 2006 υπηρετεί στο Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, του Πανεπιστημίου Πατρών.

Tα επιστημονικά και ερευνητικά της ενδιαφέρονται εστιάζονται στην προαγωγή ψυχικής υγείας στα σχολεία, στις συναισθηματικές και συμπεριφορικές δυσκολίες μαθητών, στην επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών, στη συναισθηματική νοημοσύνη εκπαιδευτικών και μαθητών, στη διαχείριση τάξης κ.α. To συγγραφικό της έργο έχει δημοσιευτεί σε διεθνή κι ελληνικά επιστημονικά περιοδικά και βιβλία, και σε διεθνή κι ελληνικά συνέδρια.

Eίναι μέλος επιστημονικών φορέων (American Psychological Association, American Educational Research Association,  British Psychological Society, British Educational Research Association, European Educational Research Association, European Network for Social and Emotional Competence, The Association of Workers for Children with Social, Emotional and Behavioural Difficulties, Ψυχολογική Εταιρεία Βορείου Ελλάδας κλπ), μέλος  συντακτικής ομάδας περιοδικών (Emotional and Behavioural Difficulties, The International Journal of Emotional Education,  Hellenic Journal of Psychology κλπ) και κριτής εργασιών σε επιστημονικά περιοδικά.

Έχει την επίβλεψη μεταπτυχιακών και διδακτορικών εργασιών, συμμετέχει στον συντονισμό ευρωπαϊκών προγραμμάτων, στην διοργάνωση ημερίδων και συνεδρίων κι έχει λάβει υποτροφίες και διακρίσεις από το ΙΚΥ, the International School Psychology Research Initiative Grant, Salzburg scholar και Fulbright Visiting Scholar Grant.