γραφικό βαλίτσας και ακαδημαϊκού καπέλου

Synopsis

Learning Method: Asynchronous, e-learning, Synchronous

Program Category: Education, Services, Tourism, Trainers Training

Program Languages: Ελληνικά

Modules: 13

Duration: 150 hours – 12 weeks

Μονάδες ECTs: span data-provider=”__current_post” data-source=”toolset_custom_field|field-group-for-courses” data-field=”ect-units” data-uniqueid=”23″ class=”tb-inline-field”>10

Registration fees: 500 €   – discounts available!

Details (english version subjected to availability)

 

ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ_01_ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

 

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε:

  • Εκπαιδευτές τουριστικής εκπαίδευσης και κατάρτισης με ή και χωρίς διδακτική εμπειρία στο πεδίο του τουρισμού, καθώς και σε όσους ενδιαφέρονται να  εργαστούν ως εκπαιδευτές τουριστικής  εκπαίδευσης και κατάρτισης σε δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς.
  • Όσους θέλουν να αποκτήσουν επιπλέον μοριοδότησηγια την ένταξή τους στο εκπαιδευτικό δυναμικό φορέων μετα-δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και εκπαίδευσης ενηλίκων (π.χ. Ι.Ε.Κ., Δομές Ο.Α.Ε.Δ., Κ.Δ.Β.Μ., Πρόγραμμα Μαθητείας των ΕΠΑ.Λ., κτλ).
  • Όσους ενδιαφέρονται να αναβαθμίσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους σε επίπεδο διδασκαλίας και αξιολόγησης στο πεδίο της τουριστικής εκπαίδευσης και κατάρτισης και να τις εμπλουτίσουν με σύγχρονες μεθόδους και τεχνικές διδασκαλίας και αξιολόγησης.

Σημειώνεται ότι για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα απαιτούνται:

(α) η κατοχή προσωπικού λογαριασμού e-mail και,

(β) η δυνατότητα πρόσβασης στο διαδίκτυο και σύνδεσης με τις πλατφόρμες τηλεκπαίδευσης του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Πανεπιστημίου Πατρών.

 

 

Σκοπός του προγράμματος είναι η θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση των συμμετεχόντων, προκειμένου να είναι σε θέση να σχεδιάσουν εκπαιδευτικά προγράμματα, διδακτικές ενότητες,  καθώς και εκπαιδευτικές δράσεις μαθητείας και να εργαστούν ως επαγγελματίες εκπαιδευτές τουριστικής εκπαίδευσης και κατάρτισης σε δομές της μη τυπικής εκπαίδευσης (ενδεικτικά: Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης, Κέντρα Διά Βίου Μάθησης των Δήμων, Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης, Εκπαιδευτικές Δομές Δημόσιων και Ιδιωτικών Οργανισμών και Επιχειρήσεων, Δομές Μαθητείας). Μετά το τέλος του προγράμματος οι εκπαιδευόμενοι θα διαθέτουν τις απαιτούμενες γνώσεις και δεξιότητες, προκειμένου να ανταποκριθούν με επιτυχία στις απαιτήσεις του ρόλου τους ως Εκπαιδευτές  τουριστικής εκπαίδευσης και κατάρτισης.

Μετά το τέλος του προγράμματος οι εκπαιδευόμενοι θα διαθέτουν τις απαιτούμενες γνώσεις και δεξιότητες, προκειμένου να ανταποκριθούν με επιτυχία στις απαιτήσεις του ρόλου τους ως ΕκπαιδευτέςTουριστικής Eκπαίδευσης και Kατάρτισης τόσο σε δημόσιους όσο και σε ιδιωτικούς φορείς που προσφέρουν υπηρεσίες τουριστικής εκπαίδευσης και κατάρτισης.

Οι 100 ώρες της Εξ αποστάσεως εκπαίδευσης του προγράμματος περιλαμβάνουν θέματα που αφορούν στη θεωρία και στη μεθοδολογία της εκπαίδευσης εκπαιδευτών τουριστικής εκπαίδευσης και κατάρτισης. Παράλληλα, πραγματοποιείται προετοιμασία των εκπαιδευόμενων για την υλοποίηση 20’ λεπτης μικροδιδασκαλίας. Την υλοποίηση κάθε μικροδιδασκαλίας ακολουθεί σχολιασμός από τον εκπαιδευτή και την ομάδα των εκπαιδευόμενων, ανατροφοδότηση και προτάσεις βελτίωσής της.

Οι 50 ώρες της Εξ αποστάσεως εκπαίδευσης του προγράμματος περιλαμβάνουν κατ’ ιδίαν μελέτη του εκπαιδευτικού υλικού, εκπόνηση 2 γραπτών αναστοχαστικών εργασιών σε αντικείμενα σχετικά με το περιεχόμενο των θεματικών ενοτήτων του προγράμματος, καθώς και προετοιμασία-σχεδιασμό 20’ λεπτης μικροδιδασκαλίας από κάθε εκπαιδευόμενο.

 

Περιγραφή Θεματικής Ενότητας

Ώρες

Διδάσκοντες

ECTs

Ενότητα 1: Αλληλογνωριμία, Παρουσίαση στόχων προγράμματος, Διαμόρφωση εκπαιδευτικού συμβολαίου.

Στο πλαίσιο αυτής της ενότητας θα παρουσιαστούν οι τεχνικές αλληλογνωριμίας που χρησιμοποιούνται σε προγράμματα τουριστικής εκπαίδευσης, η μεθοδολογία ανάλυσης εκπαιδευτικών στόχων των προγραμμάτων, καθώς και η μεθοδολογία δόμησης μαθησιακού συμβολαίου.

2 Ιωσήφ Φραγκούλης 1,0
Ενότητα 2: Μεθοδολογία εναρκτήριας συνάντησης: διερεύνηση εκπαιδευτικών αναγκών, προσδοκιών εκπαιδευόμενων.

Θα παρουσιαστούν οι τεχνικές που αξιοποιούνται κατά την πρώτη επαφή με τους εκπαιδευόμενους σε προγράμματα τουριστικής εκπαίδευσης, καθώς και η ολοκληρωμένη μέθοδος διερεύνησης εκπαιδευτικών αναγκών και προσδοκιών των συμμετεχόντων σε αυτά.

3 Ιωσήφ Φραγκούλης
Ενότητα 3: Θεωρίες μάθησης, Χαρακτηριστικά εκπαιδευόμενων στο πεδίο της τουριστικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, Προϋποθέσεις αποτελεσματικής μάθησης, Αρχές μάθησης, Ρόλος εκπαιδευτή.

Στην ενότητα αυτή θα παρουσιαστούν οι κυριότερες θεωρίες μάθησης που αξιοποιούνται στο πεδίο της τουριστικής εκπαίδευσης και κατάρτισης και οι εφαρμογές τους στα προγράμματα τουριστικής εκπαίδευσης και κατάρτισης. Θα αναλυθούν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που έχουν οι εκπαιδευόμενοι σε αυτά, θα παρουσιαστούν οι σημαντικότερες προϋποθέσεις αποτελεσματικής μάθησης, καθώς και ο ιδιαίτερος ρόλος του εκπαιδευτή τουριστικής εκπαίδευσης και κατάρτισης.

10 Παναγιώτα

Βάθη-Σαράβα

Εκπόνηση 1ης αναστοχαστικής δραστηριότητας 10 Στεφανος Αρμακόλας,

Θεοδώρα Παπαγεωργίου,

Παναγιώτα

Βάθη-Σαράβα,

Εμμανουήλ Τσιμιτάκης,

Ιωσήφ Φραγκούλης

Ενότητα 4: Δυναμική της εκπαιδευόμενης ομάδας (διαμόρφωση συνεργατικού μαθησιακού κλίματος, ρόλοι στην ομάδα, επικοινωνία στην ομάδα).

Στην ενότητα αυτή θα παρουσιαστούν τα θεμελιώδη στοιχεία που συνθέτουν τη δι-υποκειμενική και δι-ομαδική επικοινωνία, τη δυναμική των ομάδων, καθώς και οι μορφές με τις οποίες εκδηλώνονται και αντιμετωπίζονται στο πλαίσιο υλοποίησης προγραμμάτων τουριστικής εκπαίδευσης και κατάρτισης.

5 Εμμανουήλ Τσιμητάκης 1,5
Ενότητα 5: Ευάλωτες Κοινωνικά Ομάδες και τουριστικές υπηρεσίες.

Στην παρούσα ενότητα θα προσεγγιστούν οι παράγοντες που μπορούν να συμβάλουν στην αποτελεσματική παροχή τουριστικών υπηρεσιών σε άτομα τα οποία ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικά ομάδες.

5 Εμμανουήλ Τσιμητάκης
Ενότητα 6: Το σύστημα μαθητείας στο πλαίσιο της τουριστικής εκπαίδευσης και κατάρτισης.

Στο πλαίσιο αυτής της ενότητας θα παρουσιαστεί η ανάπτυξη του συστήματος μαθητείας στην τουριστική εκπαίδευση και κατάρτιση τόσο σε εθνικό όσο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Έμφαση θα δοθεί στη διασύνδεσή του με το θεωρητικό και μεθοδολογικό πλαίσιο της τουριστικής εκπαίδευσης και κατάρτισης.

5 Εμμανουήλ Τσιμιτάκης
Ενότητα 7: Σύγχρονες μέθοδοι και τεχνικές διδασκαλίας ενηλίκων (πχ. εργασία σε ομάδες, καταιγισμός ιδεών, παιχνίδι ρόλων, debate).

Στο πλαίσιο αυτής της ενότητας θα παρουσιαστούν οι βασικές εκπαιδευτικές τεχνικές που αξιοποιούνται στο πεδίο της τουριστικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, τα κριτήρια επιλογής τους, καθώς και οι προϋποθέσεις αποτελεσματικής τους εφαρμογής.

10 Παναγιώτα

Βάθη-Σαράβα

Εκπόνηση 2ης αναστοχαστικής δραστηριότητας    10 Στεφανος Αρμακόλας,

Θεοδώρα Παπαγεωργίου,

Παναγιώτα

Βάθη-Σαράβα,

Εμμανουήλ Τσιμητάκης,

Ιωσήφ Φραγκούλης

Ενότητα 8: Διαμόρφωση εκπαιδευτικού χώρου, Χρήση εποπτικών μέσων διδασκαλίας.

Στην ενότητα αυτή θα παρουσιαστεί η συμβολή του εκπαιδευτικού χώρου στην αποτελεσματική μάθηση των εκπαιδευόμενων στο πεδίο της τουριστικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, καθώς και η χρήση κατάλληλων εποπτικών μέσων διδασκαλίας στη μαθησιακή διαδικασία.

5 Εμμανουήλ Τσιμητάκης 1,0
Ενότητα 9: Αξιολόγηση διδακτικού έργου (Μοντέλα, τύποι, τεχνικές).

Στην ενότητα αυτή θα παρουσιαστούν τα μοντέλα, οι τύποι και οι τεχνικές που χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου συστήματος αξιολόγησης εκπαιδευτικών διαδικασιών, έμψυχων παραγόντων και μέσων στο πεδίο της τουριστικής εκπαίδευσης.

10 Θεοδώρα Παπαγεωργίου
Εκπόνηση 3ης αναστοχαστικής δραστηριότητας 10 Στεφανος Αρμακόλας,

Θεοδώρα Παπαγεωργίου,

Παναγιώτα

Βάθη-Σαράβα,

Εμμανουήλ Τσιμητάκης,

Ιωσήφ Φραγκούλης

Ενότητα 10: Εκπαίδευση εκπαιδευτών τουριστικής εκπαίδευσης  και Εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Στην ενότητα αυτή θα παρουσιαστεί η ιδιαίτερη συμβολή της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης στο πεδίο της τουριστικής εκπαίδευσης και κατάρτισης. Έμφαση θα δοθεί στα χαρακτηριστικά της μεθόδου, στις απαιτήσεις και λειτουργίες του εκπαιδευτικού υλικού, στον ιδιαίτερο ρόλο του εκπαιδευτή, καθώς και στα εργαλεία ανάπτυξης της μεθόδου. Στο πλαίσιο αυτό θα παρουσιαστούν λογισμικά και πλατφόρμες αξιοποίησης των αρχών της Εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

10 Στέφανος Αραμακόλας 0,5
Εκπόνηση 4ης αναστοχαστικής δραστηριότητας 10 Στεφανος Αρμακόλας,

Θεοδώρα Παπαγεωργίου,

Παναγιώτα

Βάθη-Σαράβα,

Εμμανουήλ Τσιμητάκης,

Ιωσήφ Φραγκούλης

Ενότητα 11: Αξιοποίηση του mentoring στην εκπαίδευση  εκπαιδευτών τουριστικής εκπαίδευσης.

Στο πλαίσιο αυτής της ενότητας θα παρουσιαστεί η έννοια του mentoring και θα αναλυθούν οι δυνατότητες αξιοποίησής του στον αποτελεσματικό σχεδιασμό, υλοποίηση και αξιολόγηση προγραμμάτων τουριστικής εκπαίδευσης. Θα παρουσιαστούν τα μοντέλα μεντορικής σχέσης καθώς και οι μορφές mentoring που μπορούν να αναπτυχθούν στο πεδίο της τουριστικής εκπαίδευσης και κατάρτισης.

5 Ιωσήφ Φραγκούλης 1,0
Ενότητα 12: Μεθοδολογία σχεδιασμού διδακτικής ενότητας & μικροδιδασκαλίας

Σε αυτή την ενότητα οι εκπαιδευόμενοι θα γνωρίσουν την ολοκληρωμένη μεθοδολογία σχεδιασμού διδακτικών ενοτήτων στο πλαίσιο υλοποίησης προγραμμάτων τουριστικής εκπαίδευσης. Παράλληλα, θα γνωρίσουν τα βήματα σχεδιασμού 20’λεπτων μικροδιδασκαλιών στο πλαίσιο δομημένων διδακτικών ενοτήτων.

10 Ιωσήφ Φραγκούλης
Εκπόνηση 5ης αναστοχαστικής δραστηριότητας 10 Στεφανος Αρμακόλας,

Θεοδώρα Παπαγεωργίου,

Παναγιώτα

Βάθη-Σαράβα,

Εμμανουήλ Τσιμητάκης,

Ιωσήφ Φραγκούλης

Ενότητα 13: Παρουσίαση εικοσάλεπτων μικροδιδασκαλιών από τους εκπαιδευόμενους, σχολιασμός, ανατροφοδότηση.

Σε αυτή την ενότητα θα υλοποιηθούν 20’λεπτες μικροδιδασκαλίες από τους συμμετέχοντες και θα ακολουθήσει σχολιασμός και ανατροφοδότηση μέσω της αυτοπαρατήρησης και της ετεροπαρατήρησης από τους εκπαιδευόμενους και τους εκπαιδευτές.

20 Στέφανος Αρμακόλας

Θεοδώρα Παπαγεωργίου

0,5
Σύνολο 150   5,5

 

 

Διάρκεια (150 ώρες) Συνολική Διάρκεια (εβδομάδες)
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση Σύγχρονη Τηλεκπαίδευση Συνολική Διάρκεια
50 ώρες για το σύνολο των ενοτήτων 20 συναντήσεις Χ 5 ώρες = 100 150 12

 

Το πρόγραμμα θα υλοποιείται σε τμήματα εκπαιδευομένων. Το πρόγραμμα έχει διάρκεια 12 εβδομάδες και αντιστοιχεί σε 150 ώρες εκπαίδευσης.  Είναι μεικτού/ υβριδικού τύπου (blended learning) και βασίζεται σε συνδυασμό σύγχρονης και ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης. Αναλυτικότερα:

  • 50 διδακτικές ώρες πραγματοποιούνται με ασύγχρονη τηλεκπαίδευση και αφορούν αφενός τη μελέτη εκπαιδευτικού υλικού και αφετέρου την εκπόνηση μαθησιακών δραστηριοτήτων και εργασιών.
  • 100 διδακτικές ώρες πραγματοποιούνται με σύγχρονη τηλεκπαίδευση (20 συνεδρίες διάρκειας 5 ωρών η καθεμία).

 

Καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος οι εκπαιδευόμενοι έχουν δυνατότητα επικοινωνίας με τους εκπαιδευτές για την υποστήριξη των γραπτών  αναστοχαστικών δραστηριοτήτων-εργασιών και της μελέτης τους. Σημειώνεται ότι για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα απαιτούνται: (α) η κατοχή προσωπικού λογαριασμού e-mail και, (β) η δυνατότητα πρόσβασης στο διαδίκτυο και σύνδεσης με τις πλατφόρμες τηλεκπαίδευσης του ΚΕΔΙΒΙΜ του Πανεπιστημίου Πατρών.

 

Στους εκπαιδευόμενους που θα ολοκληρώσουν επιτυχώς το πρόγραμμα (εκπόνηση εργασιών και μαθησιακών δραστηριοτήτων και υλοποίηση μικροδιδασκαλίας) χορηγείται πιστοποιητικό επιμόρφωσης διάρκειας 150 ωρών. Για την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος πρέπει να πληρούνται σωρευτικά οι ακόλουθες προϋποθέσεις:

  • Συμμετοχή σε 20 συνεδρίες σύγχρονης τηλεπαίδευσης, συνολικής διάρκειας 100 διδακτικών ωρών.
  • Οι εκπαιδευόμενοι να έχουν ολοκληρώσει επιτυχώς και τις 5 γραπτές αναστοχαστικές δραστηριότητες – γραπτές εργασίες που προβλέπεται να εκπονήσουν στο πλαίσιο της Εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Οι εργασίες αυτές αφορούν την απόκτηση στην πράξη των βασικών γνώσεων και δεξιοτήτων του εκπαιδευτή εκπαιδευτών τουριστικής εκπαίδευσης και κατάρτισης και αξιολογούνται από τους εκπαιδευτές ασύγχρονης διδασκαλίας. Οι αναστοχαστικές δραστηριότητες – γραπτές εργασίες ολοκληρώνονται, όταν οι εκπαιδευόμενοι έχουν λάβει βαθμό «ικανοποιητικά» «πολύ καλά» ή «εξαιρετικά».
  • Οι εκπαιδευόμενοι να σχεδιάσουν και να πραγματοποιήσουν επιτυχώς τη μικροδιδασκαλία τους στις εξ αποστάσεως συναντήσεις τους. Οι μικροδιδασκαλίες αξιολογούνται από τους εκπαιδευτές των μικροδιδασκαλιών και σε περίπτωση αποτυχίας οι εκπαιδευόμενοι θα κληθούν να παρουσιάσουν εκ νέου τη μικροδιδασκαλία τους σε εύλογο χρονικό διάστημα.
  • Οι εκπαιδευόμενοι να έχουν αποπληρώσει το σύνολο του τέλους συμμετοχής τους στο πρόγραμμα.

Σημειώνεται ότι όλα τα προγράμματα αξιολογούνται από ομάδα αξιολογητών.

 

Πέρα από την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος, για τη χορήγηση του Πιστοποιητικού απαιτούνται από τους εκπαιδευομένους τα εξής:

  • Αποδοχή συμμετοχής τους στο Δειγματοληπτικό Έλεγχο Εγγράφων.
  • Αποδοχή συμμετοχής τους στο Δειγματοληπτικό Έλεγχο Ταυτοποίησης.
  • Αποπληρωμή του συνόλου των τελών συμμετοχής.
  • Αποδοχή συμμετοχής τους στη διαδικασία αξιολόγησης του προγράμματος.

 

Με τη συμπλήρωση της αίτησης οι υποψήφιοι καταρτιζόμενοι αποδέχονται τη χρήση και επεξεργασία των προσωπικών τους δεδομένων από το Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Πατρών για τους ακόλουθους σκοπούς:

Για την διαχείριση δεδομένων & στοιχείων στα πλαίσια της υλοποίησης του Εκπαιδευτικού Προγράμματος

Για την υποστήριξη σχετικά με υπηρεσίες του Οργανισμού μας και την  απάντηση σε αιτήματα, ερωτήματά και προτάσεις σχετικά με τις υπηρεσίες μας

Για λόγους «εσωτερικής» διασφάλισης της ποιότητας των υπηρεσιών μας

Για να παρέχουμε πληροφορίες σχετικές με υπηρεσίες και εκπαιδευτικά μας προγράμματα

Για τη διαβίβαση μέρους των δεδομένων σε εξωτερικούς συνεργάτες για την υλοποίηση της εγγραφής και την τεχνική υποστήριξη στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα

Για εσωτερικές λειτουργίες και ανάλυση όπως εσωτερική διαχείριση, πρόληψη έναντι απάτης, χρήση από πληροφοριακά συστήματα διοίκησης, τιμολόγησης, λογιστικής, χρέωσης και ελέγχου

Σε κάθε περίπτωση, οι υποψήφιοι μπορούν να αλλάξουν ανά πάσα στιγμή τις προτιμήσεις τους ή να απαιτήσουν τη διαγραφή των προσωπικών τους δεδομένων από τον οργανισμό μας αποστέλλοντας email στην ηλεκτρονική διεύθυνση kedivim@upatras.gr

Επιπλέον με την ένταξη τους στο πρόγραμμα οι καταρτιζόμενοι αποδέχονται τα ακόλουθα:

Τη συμμετοχή τους στη διαδικασία αξιολόγησης του προγράμματος

Τη βιντεοσκόπηση της παρουσίασής τους

Τη βιντεοσκόπηση μαθημάτων στην οποία ωστόσο οι καταρτιζόμενοι μπορούν να επιλέξουν αν οι ίδιοι θα βιντεοσκοπούνται ή όχι

Σε περίπτωση ακύρωσης της συμμετοχής στο πρόγραμμα κατάρτισης πριν από τις δύο πρώτες εβδομάδες λειτουργίας του, το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Π.Π. παρακρατά ακυρωτικό τέλος 50% της αρχικής κατάθεσης, ενώ σε περίπτωση ακύρωσης μετά το πέρας των δύο εβδομάδων το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. δικαιούται παρακράτησης του συνολικού ποσού της κατάθεσης.

Οι εγγραφές στο πρόγραμμα είναι ανοικτές καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Νέα τμήματα ξεκινούν αμέσως μόλις συμπληρωθούν οι θέσεις εκπαιδευομένων ή κατά την προκήρυξη νέου κύκλου σπουδώνστην ιστοσελίδα του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ..

Η συμμετοχή των εκπαιδευόμενων στο κόστος φοίτησης είναι 500€. Η πληρωμή των διδάκτρων γίνεται είτε με εφάπαξ καταβολή είτε σε δύο ισόποσες δόσεις, μια πριν από την έναρξη και μια κατά το μέσο του προγράμματος.

Το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Πανεπιστημίου Πατρών στο πλαίσιο της κοινωνικής πολιτικής που εφαρμόζει, προσφέρει έκπτωση 15% επί των τελών συμμετοχής (425€) σε ειδικές κατηγορίες εκπαιδευομένων όπως προπτυχιακούς/μεταπτυχιακούς φοιτητές και υποψήφιους διδάκτορες του Πανεπιστημίου Πατρών, καθώς και σε ευαίσθητες και ευπαθείς κοινωνικές ομάδες όπως ανέργους.

 

Η καταβολή του εκάστοτε ποσού γίνεται με κατάθεση στον παρακάτω τραπεζικό λογαριασμό της Επιτροπής Ερευνών του Πανεπιστημίου Πατρών και στην αιτιολογία της κατάθεσης πρέπει να αναγράφεται υποχρεωτικά, το επίθετο και το όνομα του συμμετέχοντα.

Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος

Αρ. Λογαριασμού 22954000232 (IBAN GR60 0110 2290 0000 2295 4000 232)

Σημείωση: Τυχόν έξοδα διατραπεζικών συναλλαγών βαρύνουν τον/την συμμετέχοντα/ουσα.