Synopsis
Learning Method: Blended Learning
Program Category: Health and Welfare, Physiotherapy
Program Languages: Ελληνικά, English
Modules: 10
Duration: 85 hours – 2 μήνες
Details (english version subjected to availability)
Το εκπαιδευτικό αυτό πρόγραμμα απευθύνεται σε φυσικοθεραπευτές, που θέλουν να αναπτύξουν τις γνώσεις τους στην ιδιαίτερη κατηγορία των σπάνιων παθήσεων που καλούνται «νευρομυικές παθήσεις» και να εκπαιδευτούν στην αξιολόγηση και θεραπεία μωρών, βρεφών, παιδιών και ενηλίκων με τις παθήσεις αυτές, από εξειδικευμένους επιστήμονες στον τομέα αυτό.
Ειδικότερα τo πρόγραμμα απευθύνεται σε:
- Αποφοίτους Τμημάτων Φυσικοθεραπείας Ελληνικών Ιδρυμάτων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης
- Αποφοίτους ομοταγών Τμημάτων Φυσικοθεραπείας Αλλοδαπής με αναγνωρισμένο τίτλο σπουδών (ΔΟΑΤΑΠ)
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ Τα προαπαιτούμενα για την παρακολούθηση του Προγράμματος από τους εκπαιδευόμενους είναι:
- Πολύ Καλή γνώση Αγγλικών για την παρακολούθηση των αγγλικών ενοτήτων του προγράμματος
- Πρόσβαση στο Διαδίκτυο για την παρακολούθηση του προγράμματος.
- Κατοχή προσωπικού e-mail για επικοινωνία με τους διδάσκοντες.
- Βασικές γνώσεις χειρισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών για τη διαχείριση της πλατφόρμας του προγράμματος.
Το παρόν πρόγραμμα δια βίου μάθησης επικεντρώνεται στην προηγμένη εκπαίδευση φυσικοθεραπευτών στις νευρομυικές παθήσεις. Συγκεκριμένα, βασικός σκοπός του προγράμματος είναι να εκπαιδευτούν οι συμμετέχοντες στο να αναγνωρίζουν τις νευρομυϊκές παθήσεις, να αξιολογούν τους ασθενείς αυτούς, διαχωρίζοντας τα κλινικά συμπτώματα ανα τύπο και κατηγορία των παθήσεων αυτών, να διαχειρίζονται τα συμπτώματα των ασθενών αυτών, οπως και να διαχωρίζουν τις παθήσεις αυτές από άλλες νευρολογικές βλάβες αναπτυξιακές ή παιδιατρικές παθήσεις. Επιπρόσθετοι στόχοι είναι i) να εμβαθύνουν στις βασικές αρχές διαχείρισης των δυσλειτουργιών που εμφανίζουν οι ασθενείς αυτοί, ii) να αποκτήσουν κλινικές δεξιότητες στην αντιμετώπιση αυτών των δυσλειτουργιών και προβλημάτων iii) να κατανοήσουν τις περαιτέρω επιπτώσεις των συνοδών καταστάσεων ή πρόσθετων δυσκολιών (όπως τραυματισμών και καταγμάτων) και να εντρυφήσουν στην προάσπιση της ευημερίας και της ποιότητας ζωής των ασθενών και φροντιστών αυτών. Η κλινική συλλογιστική στη θέσπιση θεραπευτικών στόχων, η επικαιροποιημένη γνώση των φυσικοθεραπευτών σχετικά με τις βέλτιστες εφαρμογές αντιμετώπισης των χρόνιων συμπτωμάτων αδυναμίας, πόνου, κόπωσης, συγκαμψεων και παραμορφώσεων που βιώνουν οι ασθενείς αυτοί, είναι ενδεικτικά κάποιοι από τους επιμέρους στόχους του προγράμματος. Οι πρακτικές και κλινικές εφαρμογές θα ενισχύσουν τις κλινικές δεξιότητες των συμμετεχόντων στις νευρομυϊκές παθήσεις.
Ο παραπάνω σκοπός θα επιτευχθεί μέσω της ανάπτυξης του προγράμματος στο οποίο θα παρέχονται οι βασικές γνώσεις των κατηγοριών και επιμέρους τύπων των νευρομυικών παθήσεων. Έμφαση επίσης θα δοθεί στην αξιολόγηση της κίνησης, της λειτουργικότητας, της στάσης, της μυϊκής δύναμης, όσο και της βάδισης. Θα αναπτυχθεί ο ρόλος και οι περιορισμοί των διαφορετικών λειτουργικών κλιμάκων που χρησιμοποιούνται συνήθως και οι επιλογές για εναλλακτικές κλίμακες όπου είναι κατάλληλες για το παιδί/ενήλικα που αξιολογείται. Θα αναπτυχθεί η φιλοσοφία της 24ωρης διαχείρισης των ασθενών αυτών ώστε να γίνει κατανοητό ότι η φυσικοθεραπεία δεν αφορά μόνο τις 2 ή 3 ώρες την εβδομάδα που επισκέπτονται έναν φυσικοθεραπευτή αλλά μια ολιστική προσέγγιση για τη βελτίωση των ικανοτήτων, την ελαχιστοποίηση των προβλημάτων και την πρόβλεψη των αλλαγών στους ασθενείς αυτούς. Έτσι θα δοθούν κατευθύνσεις για διαμόρφωση προγραμμάτων που να είναι εφικτά, ελκυστικά και σχετικά/λειτουργικά. Το πρόγραμμα είναι δομημένο έτσι ώστε να παρέχει πρακτικές και κλινικές εφαρμογές για την εξάσκηση όλων των παραπάνω νεοαποκτηθέντων γνώσεων, κλινικές επιδείξεις από εξειδικευμένους φυσικοθεραπευτές διεθνούς φήμης με σκοπό την παροχή επιμορφωτικής πιστοποίησης στην φυσικοθεραπευτική αντιμετώπιση ασθενών με νευρομυϊκές παθήσεις.
Συνίσταται οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα αυτό να έχουν καλή γνώση της ανατομίας του ανθρώπινου μυοσκελετικού και νευρικού συστήματος καθώς επίσης και να κατέχουν τις βασικές αρχές και κλινικές δεξιότητες στη φυσικοθεραπευτική αξιολόγηση και αποκατάσταση της κίνησης και της στάσης. Επιπλέον, οι συμμετέχοντες θα πρέπει να έχουν πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας αφού μέρος του προγράμματος και ειδικά οι πρακτικές συνεδρίες θα γίνουν στα αγγλικά, από την εκπαιδεύτρια κ. Marion Main, Φυσικοθεραπεύτρια εξειδικευμένη στις Νευρομυικές Παθήσεις από το Ηνωμένο Βασίλειο.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος, μέσα από θεωρητικές διαλέξεις, εργαστηριακές εφαρμογές και κλινικές επιδείξεις, οι εκπαιδευόμενοι θα:
- Εμβαθύνουν σε γνώσεις ανατομίας και φυσιολογίας του νευρομυικού συστήματος
- Αναπτύξουν εξειδικευμένη ικανότητα στη νευρομυική αξιολόγηση και πρακτική διαχείριση δυσλειτουργιών των ασθενών με ΝΜ παθήσεις.
- Είναι ικανοί να διαφοροποιούν τις παθήσεις αυτές από άλλες νευρολογικές βλάβες αναπτυξιακές ή παιδιατρικές παθήσεις
- Κατανοήσουν σε βάθος την συσχέτιση της μυϊκής δύναμης με την εμβιομηχανική της κίνησης και τη λειτουργικότητα στις ΝΜ παθήσεις.
- Έχουν την ικανότητα να επιλέγουν και να εφαρμόζουν κατάλληλα εργαλεία και μέσα αξιολόγησης κατανοώντας το ρόλο και τα μειονεκτήματα των πιο συχνά χρησιμοποιούμενων λειτουργικών κλιμάκων
- Κατανοήσουν σε βάθος τις πιο συχνές επιπλοκές από το καρδιαγγειακό, και αναπνευστικό σύστημα, ενώ θα αναπτύξουν γνώσεις και στα προβλήματα κατάποσης που αυτοί οι ασθενείς αντιμετωπίζουν ώστε να είναι σε θέση να συμπεριλαμβάνουν τη γνώση αυτή στο σχεδιασμό του φυσικοθεραπευτικού προγράμματος
- Εμβαθύνουν στο ρόλο και τις επιπλοκές που επέρχονται από συνοδά προβλήματα όπως τραυματισμοί, κατάγματα, διαταραχές στη στάση και τη βάδιση.
- Κατανοήσουν τη φιλοσοφία της 24ωρης διαχείρισης των ασθενών αυτών ώστε να γίνει κατανοητό ότι η φυσικοθεραπεία αφορά μια ολιστική προσέγγιση για τη βελτίωση των ικανοτήτων, την ελαχιστοποίηση των προβλημάτων και την πρόβλεψη των αλλαγών στους ασθενείς αυτούς.
- Αναπτύξουν δεξιότητες κλινικού συλλογισμού για τη θέσπιση στόχων μετά από μία ενδελεχή αξιολόγηση
- Μπορούν να οργανώσουν ένα ασθενοκεντρικό θεραπευτικό πλάνο, βάσει των στοιχείων της αξιολόγησης, θέσπισης στόχων και ενός εμπεριστατωμένου κλινικού συλλογισμού
- Εκπαιδευτούν στη διαμόρφωση στοχευμένων προγραμμάτων που να είναι εφικτά, ελκυστικά και σχετικά/λειτουργικά.
- Έχουν τη δυνατότητα πρακτικής εξάσκησης ώστε οι νεοαποκτηθέντες γνώσεις να εμπεδωθούν με πραγματικές εφαρμογές
- Αποκτήσουν κλινικές δεξιότητες μέσα από πρακτική και κλινική εξάσκηση με εφαρμογές σε ασθενείς
Το παρόν πρόγραμμα, έχει δομηθεί σε 10 θεματικές ενότητες, συνόλου 85 ωρών, προκειμένου να ολοκληρωθούν με επιτυχία τα περιεχόμενα και να επιτευχθούν οι στόχοι του. Οι ενότητες ενσωματώνουν μέσα τους ένα θεωρητικό υπόβαθρο προκειμένου οι εκπαιδευόμενοι να ανατρέξουν σε παλαιότερες γνώσεις και να εμβαθύνουν σε νέες, και στη συνέχεια παρέχεται η πρακτική-κλινική εκπαίδευση όπου οι εκπαιδευόμενοι πραγματοποιούν πρακτικές και κλινικές εφαρμογές σε ασθενείς για απόκτηση των δεξιοτήτων που απαιτούνται.
Θεματική Ενότητα 1. Παιδιατρικές και νεογνικές νευρομυϊκές διαταραχές
(3 ώρες: 1 ώρα ασύγχρονης & 2 ώρες σύγχρονης διδασκαλίας)
- Παθήσεις παιδιών
- Διερεύνηση, Ιατρική εκτίμηση και αξιολόγηση
- Διαχωρισμός νευρομυικών παθήσεων από άλλες νευρολογικές, αναπτυξιακές, παιδιατρικές παθήσεις
- Διαχείριση συμπτωμάτων
- Πρόγνωση και Εξέλιξη
- Φαρμακευτικές Αγωγές και νέες θεραπείες
Θεματική Ενότητα 2. Νευρομυικές Παθήσεις (ΝΜΠ) στους Ενήλικες και μετάβαση σε νευρομυϊκές υπηρεσίες ενηλίκων
(3 ώρες: 1 ώρα ασύγχρονης & 2 ώρες σύγχρονης διδασκαλίας)
- Διάγνωση / Παθοφυσιολογία ΝΜΠ
- Τυποι και κατηγορίες ΝΜΠ
- Κατανομή συμπτωμάτων /διαφοροδιάγνωση μεταξύ παθήσεων
- Παθήσεις παιδιών που θα οδηγήσουν σε ενήλικες ασθενείς
- Αξιολόγηση δυσλειτουργίας
- Διαχείριση συμπτωμάτων
- Επιβράδυνση της επιδείνωσης των συμπτωμάτων
Θεματική Ενότητα 3. Νευρομυικές Παθήσεις και Καρδιακή Λειτουργία
(3 ώρες: 1 ώρα ασύγχρονης & 2 ώρες σύγχρονης διδασκαλίας)
- Μυϊκή Δυστροφία Duchenne και Καρδιακή Λειτουργία
- Νωτιαία Μυϊκή Ατροφία και Καρδιακή Λειτουργία
- Αταξία Friedreich και Καρδιακή Λειτουργία
- Διαχείριση καρδιολογικών προβλημάτων και σημεία προσοχής
Θεματική Ενότητα 4. Αναπνευστικά Προβλήματα Ασθενών με ΝΜΠ
(3 ώρες: 1 ώρα ασύγχρονης & 2 ώρες σύγχρονης διδασκαλίας)
- Λειτουργικός έλεγχος αναπνευστικού σε ασθενείς με ΝΜΠ
- Συχνές επιπλοκές από το αναπνευστικό σε ασθενείς με ΝΜΠ
- Διαχείριση εκκρίσεων και υποστήριξη του βήχα
- Αναπνευστική ανεπάρκεια και μη-επεμβατικός μηχανικός αερισμός
- Μηχανικός αερισμός και τραχειοστομία
- Υποστήριξη στο σπίτι σε ασθενείς με ΝΜΠ
Θεματική Ενότητα 5. Προβλήματα Επικοινωνίας και Κατάποσης σε Ασθενείς με ΝΜΠ
(3 ώρες: 1 ώρα ασύγχρονης & 2 ώρες σύγχρονης διδασκαλίας)
- Η ομιλία και ο λόγος ασθενών με ΝΜΠ
- Προβλήματα κατάποσης σε ασθενείς με ΝΜΠ
- Διαχείριση προβλημάτων επικοινωνίας και κατάποσης
Θεματική Ενότητα 6. Αξιολόγηση Ασθενών με ΝΜΠ.
(10 ώρες: 6 ώρες ασύγχρονης & 4 ώρες σύγχρονης διδασκαλίας)
- Λειτουργικά Μέτρα Έκβασης και Αξιολόγηση
- Αξιοπιστία και εγκυρότητα μέτρων έκβασης.
- Διαθέσιμα στην Ελληνική Γλώσσα εργαλεία αξιολόγησης
- Αξιολόγηση μυϊκής δύναμης, εύρους τροχιάς
- Αξιολόγηση Στάσης, Ισορροπίας, Βάδισης
Θεματική Ενότητα 7. Βασικές αρχές διαχείρισης ενηλίκων & παιδιών με ΝΜΠ
(10 ώρες: 6 ώρες ασύγχρονης & 4 ώρες σύγχρονης διδασκαλίας)
- Διεθνείς οδηγίες για τη διαχείριση ασθενών με ΝΜΠ
- Σημεία προσοχής και ιδιαίτερης διαχείρισης (Κόπωσης/Αντοχής/Φυσικής Κατάστασης)
- Τεκμηριωμένες παρεμβάσεις για διευκόλυνση των δομικών και λειτουργικών ελλειμμάτων και της συμμετοχής
Θεματική Ενότητα 8. Φυσικoθεραπευτική διαχείριση μυϊκής ισχύος και συγκάμψεων / βραχύνσεων σε ασθενείς με ΝΜΠ
- ώρες: 3 ώρες ασύγχρονης & 2 ώρες σύγχρονης διδασκαλίας)
- Η σημαντικότητα της μυϊκής ενδυνάμωσης
- Η συσχέτισή της με την εμβιομηχανική και τη λειτουργικότητα στις νευρομυικές παθήσεις
- Σειριακοί γυψονάρθηκες (Serial casting)
- Διατάσεις: πώς, πότε, πού
Θεματική Ενότητα 9. Ορθωτικά μέσα για τη μετακίνηση και φυσικοθεραπευτική διαχείριση βάδισης ασθενών με ΝΜΠ
- ώρες: 3 ώρες ασύγχρονης & 2 ώρες σύγχρονης διδασκαλίας)
- Κηδεμόνες / Νάρθηκες / τρόποι χρήσης
- Ορθωτικά μέσα
- Βοηθήματα μετακίνησης
Θεματική Ενότητα 10. Πρακτικές και κλινικές εφαρμογές
(4 μέρες εξάσκησης)
(40 Ώρες: 12 ώρες ασύγχρονης & 28 ώρες δια ζώσης διδασκαλίας)
- Αξιολόγηση ασθενή
- Κλινική Συλλογιστική
- Σχεδιασμός Προγραμμάτων Θεραπείας
- Θέσπιση στόχων
- Εφαρμογές θεραπευτικές
- Εφαρμογές πάνω σε ασθενείς
Αναλυτικός πίνακας Προγράμματος
A/A |
Θεματική Ενότητα | Ώρες | Πιστωτικές Μονάδες (ECTS) | Διδάσκοντες |
1 |
Παιδιατρικές και νεογνικές νευρομυϊκές διαταραχές | 3 |
0,5 |
Κατσαλούλη |
2 |
Νευρομυικές Παθήσεις (ΝΜΠ) στους Ενήλικες και μετάβαση σε νευρομυϊκές υπηρεσίες ενηλίκων |
3 |
Χρόνη |
|
3 |
Νευρομυικές Παθήσεις (ΝΜΠ) και Καρδιακή Λειτουργία | 3 |
Γιαννακοπούλου |
|
4 |
Αναπνευστικά Προβλήματα Ασθενών με ΝΜΠ | 3 |
Λυκούρας |
|
5 |
Προβλήματα Επικοινωνίας και Κατάποσης σε Ασθενείς με ΝΜΠ | 3 | Μίχου | |
6 | Αξιολόγηση Ασθενών με ΝΜΠ | 10 | 0,5 |
Main – Λαμπροπούλου |
7 |
Βασικές αρχές διαχείρισης ενηλίκων & παιδιών με ΝΜΠ | 10 | 0,5 |
Main – Λαμπροπούλου |
8 |
ΦΘ διαχείριση μυϊκής ισχύος και συγκάμψεων / βραχύνσεων σε ασθενείς με ΝΜΠ |
5 |
0,5 |
Main |
9 |
Ορθωτικά μέσα για τη μετακίνηση και ΦΘ διαχείριση βάδισης ασθενών με ΝΜΠ |
5 | Main | |
10 | Πρακτικές και κλινικές εφαρμογές | 40 | 1,5 |
Main – Λαμπροπούλου |
Σύνολο | 85 | 3,5 |
|
Μέρη του προγράμματος αυτού στα οποία συμμετέχουν Έλληνες διδάσκοντες υλοποιούνται στην Ελληνική γλώσσα, ενώ όσα μέρη παραδίδονται από την κ. Marion Main υλοποιούνται στην Αγγλική Γλώσσα. Επίσης μέρος του εκπαιδευτικού υλικού (πχ άρθρα, φωτογραφίες, βίντεο) παρέχονται στην Αγγλική γλώσσα βάσει των διεθνών κατευθυντήριων γραμμών και αναφορών και λόγω διαθεσιμότητας μόνο σε αυτήν.
Γλώσσα |
|
Διδασκαλία |
Ελληνική-Αγγλική |
Εκπαιδευτικό Υλικό |
Ελληνική – Αγγλική |
Εξέταση |
Ελληνική |
Πιστοποιητικά |
Ελληνικά |
Το πρόγραμμα αυτό πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Σωματείο Φροντίδας Ατόμων με Νευρομυικές Παθήσεις MDA ΕΛΛΑΣ. Θα υλοποιείται σε τμήματα εκπαιδευομένων και θα περιλαμβάνει 85 ώρες ταχύρρυθμης εκπαίδευσης. Είναι μεικτού ή υβριδικού τύπου (blended learning) και βασίζεται σε συνδυασμό σύγχρονης τηλεκπαίδευσης, ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης και δια ζώσης διδασκαλίας. Το κομμάτι της σύγχρονης εκπαίδευσης θα πραγματοποιείται μέσω της πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Πατρών σε προκαθορισμένες μέρες και ώρες. Η ασύγχρονη διδασκαλία περιλαμβάνει πρόσθετο υλικό μελέτης το οποίο ο συμμετέχοντας θα βρίσκει αναρτημένο στην πλατφόρμα διαδικτυακής εκπαίδευσης eclass του Πανεπιστημίου Πατρών (https://eclass.kedivim.upatras.gr/). Η δια ζώσης διδασκαλία, θα πραγματοποιηθεί στο κέντρο της Αθήνας και συγκεκριμένα στις εγκαταστάσεις του Σωματείου Φροντίδας Ατόμων με Νευρομυικές Παθήσεις MDA ΕΛΛΑΣ, στο «Σπίτι του MDA», Ελπίδος 6, 10434, Αθήνα, Ελλάδα, πλησίον του υπέργειου ανελκυστήρα της στάσης «Βικτώρια» του ΗΣΑΠ, που ευγενικά παραχωρούνται από το Σωματείο για τις ανάγκες του επιμορφωτικού αυτού προγράμματος.
Αναλυτικότερα:
- 35 διδακτικές ώρες πραγματοποιούνται με ασύγχρονη διδασκαλία, στα πλαίσια της οποίας παρέχεται υλικό προετοιμασίας και μελέτης που ο συμμετέχοντας καλείται να επεξεργαστεί και να μελετήσει στο δικό του διαθέσιμο χρόνο.
- 22 διδακτικές ώρες πραγματοποιούνται με σύγχρονη εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση σε προκαθορισμένες ημερομηνίες και ώρες μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης
- 28 διδακτικές ώρες πραγματοποιούνται με δια ζώσης διδασκαλία, η οποία περιλαμβάνει πρακτική εξάσκηση για εξοικείωση με την αξιολόγηση και την οργάνωση θεραπευτικών προγραμμάτων για ασθενείς με ΝΜΠ και επιπρόσθετα κλινικές εφαρμογές σε ασθενείς του Σωματείου Φροντίδας Ατόμων με Νευρομυικές Παθήσεις MDA ΕΛΛΑΣ.
Διάρκεια (ώρες) |
Συνολική Διάρκεια (μήνες) |
|||
Ασύγχρονη Εκπαίδευση |
Σύγχρονη Εκπαίδευση | Διά Ζώσης Εκπαίδευση |
Συνολική Διάρκεια |
|
35 | 22 | 28 | 85 |
2 μήνες |
Καθόλη τη διάρκεια του προγράμματος οι εκπαιδευόμενοι θα έχουν δυνατότητα επικοινωνίας με τους εκπαιδευτές για την υποστήριξη της μελέτης τους.
Σημειώνεται ότι για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα απαιτούνται: (α) η κατοχή προσωπικού λογαριασμού e-mail και, (β) η δυνατότητα πρόσβασης στο διαδίκτυο και σύνδεσης με την πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης.
Μέθοδοι Αξιολόγησης, Εξέτασης και Βαθμολόγησης
Για την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος ως προς το εκπαιδευτικό μέρος, θα πρέπει να πληρούνται σωρευτικά οι ακόλουθες προϋποθέσεις:
- Συμμετοχή και μελέτη υλικού που παραδίδεται κατά τις 10 συνεδρίες ασύγχρονης εκπαίδευσης διάρκειας 35 διδακτικών ωρών
- Παρακολούθηση των 9 συνεδριών σύγχρονης τηλεκπαίδευσης, συνολικής διάρκειας 22 διδακτικών ωρών.
- Παρακολούθηση των 4 δια ζώσης συναντήσεων (4 μέρες), συνολικής διάρκειας 28 διδακτικών ωρών.
- Συμμετοχή σε τεστ αξιολόγησης ή/και εκπόνηση τυχόν εργασιών, με βάση τις οποίες πιστοποιείται η εξ αποστάσεως μελέτη του εκπαιδευτικού υλικού, μετά την ολοκλήρωση των Θεματικών Ενοτήτων γενικού και ειδικού μέρους (40% συνολικά).
- Επίδειξη / παρουσίαση συγκεκριμένων κλινικών δεξιοτήτων από τη σύγχρονη εξάσκηση (60%)
Σημειώνεται ότι όλα τα προγράμματα αξιολογούνται από ομάδα αξιολογητών.
-
Λαμπροπούλου Σοφία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Φυσικοθεραπείας, Πανεπιστημίου Πατρών – Scientific coordinator
-
Μίχου Αιμιλία, Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα Λογοθεραπείας, Πανεπιστήμιο Πατρών
-
Main Marion, Senior Physiotherapist at Great Ormond Street Hospital, UK
-
Γιαννακοπούλου Αικατερίνη, Καρδιολόγος-Παιδοκαρδιολόγος, Διευθύντρια ΕΣΥ, Νοσοκομείο Παίδων «Η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ»
-
Κατσαλούλη Μαρίνα, Παιδονευρολόγος, Προσωρινή Προϊσταμένη και Διευθύντρια Νευρολογικού Τμήματος ΕΣΥ, Νοσοκομείο Παίδων «Η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ»
-
Λυκούρας Δημοσθένης, Πνευμονολόγος, MD, MSc, PhD, Επιμελητής Πνευμονολογίας και Ιατρικής του ύπνου, Πνευμονολογικό Τμήμα, Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Πατρών
-
Χρόνη Ελισάβετ, Νευρολόγος, Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Πατρών, Διευθύντρια Νευρολογικής Κλινικής, ΠΓΝΠ, Επιστημονική Υπεύθυνη Μονάδας Νευρομυικών Παθήσεων ΠΓΝΠ
Το τρέχον πρόγραμμα προβλέπεται να ξεκινήσει άμεσα και θα επαναλαμβάνεται κάθε ακαδημαϊκό έτος, σε τμήματα και με την προϋπόθεση ότι συμπληρώνεται ο ελάχιστος αριθμός των 10 ατόμων κάθε φορά. Ο μέγιστος δυνατός αριθμός ατόμων που μπορεί να υποστηρίξει το παρόν πρόγραμμα είναι 15 εκπαιδευόμενοι.
Το παρόν πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί ώστε να υλοποιείται σε ένα ταχύρρυθμο πλαίσιο διάρκειας 2 μηνών που ταυτόχρονα να δίνει τον απαραίτητο χρόνο ώστε οι εκπαιδευόμενοι να μπορούν να αφομοιώσουν τη γνώση που δίνεται σε κάθε θεματική ενότητα πριν προχωρήσουν στην επόμενη αλλά ταυτόχρονα να είναι κοντά χρονικά με την δια ζώσης πρακτική και κλινική εξάσκηση. Το πρόγραμμα ολοκληρώνεται σε 85 διδακτικές ώρες.
Η συμμετοχή των εκπαιδευόμενων στο κόστος φοίτησης είναι 800€.
Η πληρωμή των τελών φοίτησης γίνεται είτε σε δύο δόσεις, μία πριν την έναρξη του προγράμματος και μία στο μέσο του προγράμματος, είτε με εφάπαξ καταβολή πριν την έναρξη του προγράμματος.
Η καταβολή του εκάστοτε ποσού γίνεται με κατάθεση στον παρακάτω τραπεζικό λογαριασμό της Επιτροπής Ερευνών του Πανεπιστημίου Πατρών και στην αιτιολογία της κατάθεσης πρέπει να αναγράφεται υποχρεωτικά το επίθετο και το όνομα του συμμετέχοντα.
Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος
Αρ. Λογαριασμού 22954000232 (IBAN GR60 0110 2290 0000 2295 4000 232)
Σημείωση: α) Τυχόν έξοδα διατραπεζικών συναλλαγών βαρύνουν τον/την συμμετέχοντα/ουσα, β) Η απόδειξη της κάθε κατάθεσης, θα πρέπει να αποστέλλεται στο e-mail του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Πανεπιστημίου Πατρών: kedivim@upatras.gr
*Το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Πανεπιστημίου Πατρών, στα πλαίσια της κοινωνικής πολιτικής που εφαρμόζει, προσφέρει έκπτωση επί των τελών συμμετοχής σε ειδικές κατηγορίες εκπαιδευομένων, όπως π.χ. σε προπτυχιακούς/μεταπτυχιακούς φοιτητές και υποψήφιους διδάκτορες του Πανεπιστημίου Πατρών, σε ευαίσθητες και ευπαθείς κοινωνικές ομάδες, κλπ.
Το κόστος σε αυτήν την περίπτωση διαμορφώνεται στα 680 €
Σε περίπτωση ακύρωσης της συμμετοχής του καταρτιζόμενου στο Πρόγραμμα, το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. παρακρατά το 50% της αρχικής κατάθεσης εάν η ακύρωση γίνει μέσα στις πρώτες δύο εβδομάδες από την έναρξη του Προγράμματος. Εάν η ακύρωση γίνει μετά από το διάστημα αυτό παρακρατείται όλο το ποσό της κατάθεσης.
- Συμπληρώστε την αίτηση συμμετοχής
- Καταβάλετε το ποσό πληρωμής
- Μετά την κατάθεσή σας παρακαλώ στείλτε ηλεκτρονικά στο e-mail: kedivim@upatras.gr
α) Αντίγραφο ή φωτογραφία της απόδειξης της κατάθεσης
β) Σε περίπτωση που θέλετε να εγγραφείτε επωφελούμενοι την εκπτωτική πολιτική, παρακαλούμε αποστείλετε και το αντίστοιχο αποδεικτικό έγγραφο.
Οι εγγραφές είναι ανοικτές καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.