Synopsis
Learning Method: Blended Learning
Program Category: Health and Welfare
Program Languages: Ελληνικά
Modules: 8
Μονάδες ECTs: span data-provider=”__current_post” data-source=”toolset_custom_field|field-group-for-courses” data-field=”ect-units” data-uniqueid=”23″ class=”tb-inline-field”>10
Details (english version subjected to availability)
Κατηγορίες υποψηφίων που μπορούν να γίνουν δεκτοί για την παρακολούθηση του Προγράμματος είναι:
- Πτυχιούχοι Σχολών επιστημών Υγείας Α.Ε.Ι. και Τ.Ε.Ι. ιδρυμάτων της ημεδαπής ο οποίοι θέλουν να αποκτήσουν εξειδικευμένες και πιστοποιημένες γνώσεις στην Προτεραιοποίηση ασθενών που εκτιμώνται για απρογραμμάτιστη ζήτηση υπηρεσιών υγείας σε ΤΕΠ Νοσοκομείων, άλλες υγειονομικές δομές, στον προνοσοκομειακό χώρο ή σε ειδικές καταστάσεις. Απευθύνεται τόσο σε εργαζόμενους σε μονάδες παροχής απρογραμμάτιστης φροντίδας υγείας είτε σε οργανωμένα ΤΕΠ Νοσοκομείων είτε σε δομές ΠΦΥ δημόσιες ή ιδιωτικές, είτε στον προνοσοκομειακό χώρο όσο και σε αυτούς που χρειάζονται εξειδικευμένη πιστοποιημένη εκπαίδευση ως επιπλέον εφόδιο για το διορισμό τους. Απευθύνεται εξίσου σε νέους εργαζόμενους στην πρώτη γραμμή για δομημένη και ασφαλή κλινική πρακτική όσο και σε ανώτερα ιεραρχικά στελέχη που σχεδιάζουν δομικά και λειτουργικά την ανταπόκριση του σχηματισμού στις ανάγκες για παροχή απρογραμμάτιστης φροντίδας υγείας.
- Πτυχιούχοι ομοταγών Ιδρυμάτων της αλλοδαπής.
- Απόφοιτοι δευτεροβάθμιας (ΔΕ) και μεταδευτεροβάθμιας (ΙΕΚ) εκπαίδευσης με συναφή στο αντικείμενο εργασιακή εμπειρία (π.χ. διασώστες).
- Υποψήφιοι μπορούν να είναι επίσης και τελειόφοιτοι φοιτητές ΑΕΙ, συναφούς αντικειμένου (πχ Ιατρική, Νοσηλευτική), οι οποίοι θα έχουν περατώσει επιτυχώς τις εκπαιδευτικές τους υποχρεώσεις μέχρι και το 3ο έτος σπουδών τους.
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ Τα προαπαιτούμενα για την παρακολούθηση του Προγράμματος από τους εκπαιδευόμενους είναι:
- Πρόσβαση στο Διαδίκτυο για την παρακολούθηση του προγράμματος.
- Κατοχή προσωπικού e-mail για επικοινωνία με τους διδάσκοντες .
- Βασικές γνώσεις χειρισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών για τη διαχείριση της πλατφόρμας του προγράμματος.
Σκοπός του προγράμματος είναι η καλλιέργεια και η προαγωγή της επιστημονικής γνώσης και των δεξιοτήτων στην ορθή και ταχεία διαχείριση του συνόλου των προσερχόμενων προς αναζήτηση μη προγραμματισμένης απώλειας υγείας.
Απώτερος στόχος είναι η εκπαίδευση των επιστήμων υγείας των ΤΕΠ στην τεκμηριωμένη εφαρμογή του συστήματος (AI) μηχανικής μάθησης ERTRIAGE®.
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος ο εκπαιδευόμενος θα πρέπει να διαθέτει την αυτοπεποίθηση, τις γνώσεις και τις δεξιότητες να εφαρμόσει αυτοτελώς αρχές διαλογής ασθενών με ή χωρίς την χρήση του συστήματος ERTRIAGE®.
Επιπρόσθετα, θα έχει κατανοήσει τις βασικές αρχές του σχεδιασμού της ροής ασθενών στο ΤΕΠ νοσοκομείων ή δομών ΠΦΥ και θα μπορεί να συμμετέχει σε ομάδες για την ανάπτυξη και τη λειτουργία τους.
Το πρόγραμμα συμβαδίζει με τα σχέδια της Πολιτείας για την ανάπτυξη της επείγουσας φροντίδας υγείας παρέχοντας σφαιρική εκπαίδευση στη λειτουργία του ΤΕΠ (χωροταξία, στελέχωση, δείκτες ποιότητας) με κύριο ζητούμενο την ταχεία αναγνώριση και αντιμετώπιση των βαρύτερα πασχόντων ασθενών.
Θεματική Ενότητα 1:
Εισαγωγή στις βασικές αρχές
Πιστωτικές Μονάδες (ECTS): 1,0
Συνολική Διάρκεια: 20 ώρες ασύγχρονης εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης
Θεματικές Υποενότητες:
- Απρογραμμάτιστη ζήτηση υπηρεσιών υγείας – Επείγουσα φροντίδα υγείας
Διδάσκοντες: Ο. Τριανταφύλλου, Ε. Πεϊτσίδου, Π. Δερμάτης - Δομές παροχής επείγουσας φροντίδας Υγείας
Διδάσκοντες: Ο. Τριανταφύλλου, Ε. Πεϊτσίδου, Α. Κιτσάκος, Α. Τσισπαρά - Σχέση πόρων – αναγκών στην επείγουσα φροντίδα υγείας
Διδάσκοντες: Ο. Τριανταφύλλου, Ε. Πεϊτσίδου, Π. Δερμάτης, Δ. Μπαμπαλής, Χ. Σαρακατσιάνου - Ο σωστός ασθενής στο σωστό χώρο στο σωστό χρόνο
Διδάσκοντες: Ο. Τριανταφύλλου, Ε. Πεϊτσίδου, Α. Κιτσάκος, Α. Τσισπαρά - Προτεραιοποίηση ασθενών με βάση τη βαρύτητα – Διαλογή ασθενών
Διδάσκοντες: Ο. Τριανταφύλλου, Ε. Πεϊτσίδου, Π. Δερμάτης, Δ. Μπαμπαλής, Χ. Σαρακατσιάνου - Το Ελληνικό μοντέλο στην επείγουσα φροντίδα υγείας
Διδάσκοντες: Ο. Τριανταφύλλου, Ε. Πεϊτσίδου, Α. Κιτσάκος, Α. Τσισπαρά, Χ. Κουλιζάκη - Τεχνολογικά υποβοηθούμενη διαλογή ασθενών
Διδάσκοντες: Δ. Άλλιος, Δ. Μπαμπαλής, Δ. Τσιφτσής, Ε. Πεϊτσίδου, Ε. Βαρσαμή
Θεματική Ενότητα 2:
Δομές παροχής επείγουσας φροντίδας υγείας
Πιστωτικές Μονάδες (ECTS): 0,5
Συνολική Διάρκεια: 10 ώρες ασύγχρονης εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης
Θεματικές Υποενότητες:
- Δομικά χαρακτηριστικά ενός «ΤΕΠ»
Διδάσκοντες: Α. Κιτσάκος, Δ. Μπαμπαλής, Δ. Τσιφτσής, Ε. Πεϊτσίδου - Λειτουργικά χαρακτηριστικά ενός «ΤΕΠ»
Διδάσκοντες: Α. Κιτσάκος, Δ. Μπαμπαλής, Δ. Τσιφτσής, Ε. Πεϊτσίδου, Ε. Βαρσαμή, Ν. Ελ-Φελλάχ, Π. Θεμελή, Α. Τσισπαρά - Στελέχωση «ΤΕΠ»
Διδάσκοντες: Ε. Πεϊτσίδου, Ε. Βαρσαμή, Ν. Ελ-Φελλάχ, Π. Θεμελή, Α. Τσισπαρά - Δείκτες ποιότητας «ΤΕΠ»
Διδάσκοντες: Ε. Πεϊτσίδου, Ε. Βαρσαμή, Ν. Ελ-Φελλάχ, Π. Θεμελή, Α. Τσισπαρά, Χ. Κουλιζάκη - Ιδιαιτερότητες προνοσοκομειακής επείγουσας φροντίδας υγείας
Διδάσκοντες: Δ. Άλλιος, Δ. Μπαμπαλής, Δ. Τσιφτσής, Π. Δερμάτης
Θεματική Ενότητα 3:
Η αναμονή στο «ΤΕΠ»
Πιστωτικές Μονάδες (ECTS): 1,0
Συνολική Διάρκεια: 20 ώρες ασύγχρονης εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης
Θεματικές Υποενότητες:
- Ανάλυση εννοιών χρόνων αναμονής
Διδάσκοντες: Δ. Μπαμπαλής, Α. Κιτσάκος - Αίτια που αυξάνουν το χρόνο αναμονής στο ΤΕΠ
Διδάσκοντες: Δ. Μπαμπαλής, Α. Κιτσάκος
- Προτεινόμενες λύσεις για τη μείωση του χρόνου αναμονής στο ΤΕΠ
Διδάσκοντες: Δ. Μπαμπαλής, Α. Κιτσάκος, Δ. Τσιφτσής - Επιπτώσεις της αναμονής στο ΤΕΠ στον ασθενή
Διδάσκοντες: Δ. Μπαμπαλής, Α. Κιτσάκος, Δ. Τσιφτσής, Π. Δερμάτης - Τι είναι η Νοσοκομειακή διαλογή ασθενών στο ΤΕΠ
Διδάσκοντες: Χ. Ασίκη, Π. Θεμελή, Χ. Σαρακατσιάνου
Θεματική Ενότητα 4:
Εισαγωγή στα συστήματα νοσοκομειακής διαλογής
Πιστωτικές Μονάδες (ECTS): 3,0
Συνολική Διάρκεια: 80 ώρες ασύγχρονης εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης
Θεματικές Υποενότητες:
- Φιλοσοφία – Ιστορική εξέλιξη
Διδάσκοντες: Δ. Τσιφτσής, Δ. Μπαμπαλής - Διεθνή συστήματα διαλογής ασθενών
Διδάσκοντες: Δ. Τσιφτσής, Δ. Μπαμπαλής
- Συστήματα εκτίμησης βαρύτητας με βάση τις διαταραχές στη φυσιολογία
Διδάσκοντες: Δ. Τσιφτσής, Δ. Μπαμπαλής, Ε. Πεϊτσίδου - Συστήματα έγκαιρης αναγνώρισης χρονοευαίσθητων παθήσεων
Διδάσκοντες: Δ. Τσιφτσής, Δ. Μπαμπαλής, Ε. Πεϊτσίδου - Άλλα εργαλεία για τη διαλογή
Διδάσκοντες: Δ. Τσιφτσής, Δ. Μπαμπαλής, Ε. Πεϊτσίδου
- Νοσοκομειακή διαλογή στους παιδιατρικούς ασθενείς
Διδάσκοντες: Ο. Τριανταφύλλου, Ν. Ελ-Φελλάχ, Χ. Σαρακατσιάνου - Στοιχεία προνοσοκομειακής διαλογής
Διδάσκοντες: Δ. Μπαμπαλής, Δ. Άλλιος, Ν. Ελ-Φελλάχ, Δ. Τσιφτσής - Πρόταση Εθνικού Συστήματος Διαλογής 2024
Διδάσκοντες: Α. Κιτσάκος, Δ. Μπαμπαλής, Ε. Πεϊτσίδου, Δ. Τσιφτσής - Στοιχεία νομικής και ηθικής στη διαλογή ασθενών στο ΤΕΠ
Διδάσκοντες: Α. Κιτσάκος, Δ. Μπαμπαλής, Ε. Πεϊτσίδου, Δ. Τσιφτσής, Χ. Κουλιζάκη - Μη τεχνικές δεξιότητες στη διαλογή
Διδάσκοντες: Δ. Μπαμπαλής, Δ. Τσιφτσής
Θεματική Ενότητα 5:
Στήνοντας το κατάλληλο σύστημα διαλογής
Πιστωτικές Μονάδες (ECTS): 0,5
Συνολική Διάρκεια: 10 ώρες σύγχρονης εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης
Θεματικές Υποενότητες:
- Εκτίμηση πόρων/αναγκών
Διδάσκοντες: Δ. Μπαμπαλής, Π. Θεμελή, Δ. Τσιφτσής, Α. Τσισπαρά - Ορίζοντας τα ζητούμενα
Διδάσκοντες: Δ. Μπαμπαλής, Π. Θεμελή, Δ. Τσιφτσής, Α. Τσισπαρά - Γνωρίζοντας τις δυνατότητες ανταπόκρισης
Διδάσκοντες: Δ. Μπαμπαλής, Π. Θεμελή, Δ. Τσιφτσής, Α. Τσισπαρά - Σχεδιασμός συστήματος διαλογής
Διδάσκοντες: Δ. Μπαμπαλής, Δ. Τσιφτσής, Ε. Γκορτζής
Θεματική Ενότητα 6:
Εκτίμηση βαρύτητας ανάλογα με το αναφερόμενο σύμπτωμα
Πιστωτικές Μονάδες (ECTS): 3,0
Συνολική Διάρκεια: 80 ώρες ασύγχρονης εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης
Θεματικές Υποενότητες:
- Τραύμα
Διδάσκοντες: Δ. Άλλιος, Ο. Τριανταφύλλου, Ε. Πεϊτσίδου, Α. Κιτσάκος - Εμπύρετo
Διδάσκοντες: Δ. Άλλιος, Ο. Τριανταφύλλου, Ε. Πεϊτσίδου, Α. Κιτσάκος - Αδυναμία – Καταβολή
Διδάσκοντες: Δ. Άλλιος, Ο. Τριανταφύλλου, Ε. Πεϊτσίδου, Α. Κιτσάκος - Πτώση επιπέδου συνείδησης
Διδάσκοντες: Δ. Άλλιος, Ο. Τριανταφύλλου, Ε. Πεϊτσίδου, Α. Κιτσάκος - Σύγχυση
Διδάσκοντες: Δ. Άλλιος, Ο. Τριανταφύλλου, Ε. Πεϊτσίδου, Α. Κιτσάκος - Σπασμοί
Διδάσκοντες: Δ. Άλλιος, Ο. Τριανταφύλλου, Ε. Πεϊτσίδου, Α. Κιτσάκος - Ίλιγγος – ζάλη
Διδάσκοντες: Δ. Άλλιος, Ο. Τριανταφύλλου, Ε. Πεϊτσίδου, Α. Κιτσάκος - Κεφαλαλγία
Διδάσκοντες: Δ. Άλλιος, Ο. Τριανταφύλλου, Ε. Πεϊτσίδου, Α. Κιτσάκος - Διπλωπία
Διδάσκοντες: Δ. Άλλιος, Ο. Τριανταφύλλου, Ε. Πεϊτσίδου, Α. Κιτσάκος - Ερυθρός και επώδυνος οφθαλμός
Διδάσκοντες: Δ. Άλλιος, Ο. Τριανταφύλλου, Ε. Πεϊτσίδου, Α. Κιτσάκος - Πονόλαιμος
Διδάσκοντες: Δ. Άλλιος, Ο. Τριανταφύλλου, Ε. Πεϊτσίδου, Α. Κιτσάκος - Αιμόπτυση
Διδάσκοντες: Δ. Άλλιος, Ο. Τριανταφύλλου, Ε. Πεϊτσίδου, Α. Κιτσάκος - Δύσπνοια
Διδάσκοντες: Δ. Άλλιος, Ο. Τριανταφύλλου, Ε. Πεϊτσίδου, Α. Κιτσάκος - Θωρακικό άλγος
Διδάσκοντες: Δ. Άλλιος, Ο. Τριανταφύλλου, Ε. Πεϊτσίδου, Α. Κιτσάκος, Π. Δερμάτης - Κοιλιακό άλγος
Διδάσκοντες: Δ. Άλλιος, Ο. Τριανταφύλλου, Ε. Πεϊτσίδου, Α. Κιτσάκος, Π. Δερμάτης - Ίκτερος
Διδάσκοντες: Δ. Άλλιος, Ο. Τριανταφύλλου, Ε. Πεϊτσίδου, Α. Κιτσάκος - Ναυτία – έμετος
Διδάσκοντες: Δ. Άλλιος, Ο. Τριανταφύλλου, Ε. Πεϊτσίδου, Α. Κιτσάκος - Αιμορραγία από το ΓΕΣ
Διδάσκοντες: Δ. Άλλιος, Ο. Τριανταφύλλου, Ε. Πεϊτσίδου, Α. Κιτσάκος - Διαρροϊκό σύνδρομο – Δυσκοιλιότητα
Διδάσκοντες: Δ. Άλλιος, Ο. Τριανταφύλλου, Ε. Πεϊτσίδου, Α. Κιτσάκος - Οξύ πυελικό άλγος
Διδάσκοντες: Δ. Άλλιος, Ο. Τριανταφύλλου, Ε. Πεϊτσίδου, Α. Κιτσάκος - Κολπική αιμορραγία
Διδάσκοντες: Δ. Άλλιος, Ο. Τριανταφύλλου, Ε. Πεϊτσίδου, Α. Κιτσάκος - Οσφυϊκό άλγος
Διδάσκοντες: Δ. Άλλιος, Ο. Τριανταφύλλου, Ε. Πεϊτσίδου, Α. Κιτσάκος - Αιματουρία
Διδάσκοντες: Δ. Άλλιος, Ο. Τριανταφύλλου, Ε. Πεϊτσίδου, Α. Κιτσάκος
Θεματική Ενότητα 7:
ERTRIAGE®
Πιστωτικές Μονάδες (ECTS): 1,5
Συνολική Διάρκεια: 40 ώρες ασύγχρονης εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης
Θεματικές Υποενότητες:
- Αρχές του συστήματος τεχνητής νοημοσύνης ERTRIAGE®
Διδάσκοντες: Ε. Γκορτζής, Δ. Μπαμπαλής, Χ. Πυλαρινού, Δ. Τσιφτσής - Υποβοηθούμενη ιατρική απόφαση με βάση το ERTRIAGE®
Διδάσκοντες: Ε. Γκορτζής, Δ. Μπαμπαλής, Χ. Πυλαρινού, Δ. Τσιφτσής - Σύστημα Στήριξης Ιατρικής Απόφασης ERTRIAGE®
Διδάσκοντες: Ε. Γκορτζής, Δ. Μπαμπαλής, Χ. Πυλαρινού, Δ. Τσιφτσής - Υπολογιστικοί αλγόριθμοι διαλογής
Διδάσκοντες: Ε. Γκορτζής, Δ. Μπαμπαλής, Χ. Πυλαρινού, Δ. Τσιφτσής - Λειτουργική διασύνδεση ιατρικών συσκευών και έλεγχος δεδομένων
Διδάσκοντες: Ε. Γκορτζής, Δ. Μπαμπαλής, Χ. Πυλαρινού, Δ. Τσιφτσής - Παραδείγματα σε εφαρμογή
Διδάσκοντες: Ε. Γκορτζής, Δ. Μπαμπαλής, Χ. Πυλαρινού, Δ. Τσιφτσής - Διαχείριση και ασφάλεια ιατρικών δεδομένων στην υπολογιστικά υποβοηθούμενη διαλογή
Διδάσκοντες: Ε. Γκορτζής, Δ. Μπαμπαλής, Χ. Πυλαρινού, Δ. Τσιφτσής - ERTRIAGE® ηλεκτρονικός φάκελος υγείας και λογισμικά Τ.Ε.Π.
Διδάσκοντες: Ε. Γκορτζής, Δ. Μπαμπαλής, Δ. Τσιφτσής - Τεχνικές αποφυγής λαθών κατά τη χρήση του συστήματος
Διδάσκοντες: Ε. Γκορτζής, Δ. Μπαμπαλής, Δ. Τσιφτσής - Νέες υπηρεσίες του συστήματος και διασύνδεση με το HIS
Διδάσκοντες: Ε. Γκορτζής, Δ. Μπαμπαλής, Δ. Τσιφτσής
Θεματική Ενότητα 8:
Σενάρια υποβοηθούμενης διαλογής με το σύστημα ERTRIAGE®
Πιστωτικές Μονάδες (ECTS): 1,0
Συνολική Διάρκεια: 20 ώρες σύγχρονης εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης
Θεματική Υποενότητα:
-
Σενάρια υποβοηθούμενης διαλογής με το σύστημα ERTRIAGE®
Διδάσκοντες: Ε. Γκορτζής, Χ. Πυλαρινού
Εργαστηριακή Άσκηση:
Hands-on ERTRIAGE®
Πιστωτικές Μονάδες (ECTS): 1,0
Συνολική Διάρκεια: 20 ώρες διά ζώσης εκπαίδευσης
Διδάσκοντες: Ε. Γκορτζής, Δ. Μπαμπαλής, Χ. Πυλαρινού, Δ. Τσιφτσής
Σύνολο Προγράμματος:
-
Συνολικές ώρες: 300
-
Συνολικές Πιστωτικές Μονάδες (ECTS): 12,5
Tο πρόγραμμα συνδυάζει ποικιλία μεθόδων — από ασύγχρονη θεωρία και βιωματική πρακτική, έως live συνεργασία και αυτο-αξιολόγηση — υποστηριζόμενο από πλούσιο ψηφιακό υλικό και πραγματικά σενάρια, ώστε οι εκπαιδευόμενοι να αποκτήσουν πλήρως λειτουργικές γνώσεις, κλινικές δεξιότητες και αποφαινολογικές ικανότητες.
Η συνολική διάρκεια του προγράμματος είναι 6 μήνες, με συνολική διάρκεια 300 ωρών.
Αναλυτικά, το πρόγραμμα περιλαμβάνει:
-
Ασύγχρονη Εκπαίδευση: 250 ώρες
-
Σύγχρονη Εκπαίδευση: 30 ώρες
-
Διά Ζώσης Εκπαίδευση: 20 ώρες
Για την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος ως προς το εκπαιδευτικό μέρος, θα πρέπει να πληρούνται σωρευτικά οι ακόλουθες προϋποθέσεις:
- Παρακολούθηση της ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης, συνολικής διάρκειας 250 διδακτικών ωρών.
- Παρακολούθηση της σύγχρονης τηλεκπαίδευσης, συνολικής διάρκειας 30 διδακτικών ωρών.
- Παρακολούθηση των 3 δια ζώσης συναντήσεων, συνολικής διάρκειας 20 διδακτικών ωρών.
- Εκπόνηση 8 εργασιών ανά εκπαιδευτική ενότητα, με βάση τις οποίες πιστοποιείται η εξ’ αποστάσεως μελέτη του εκπαιδευτικού υλικού. Η βάση επιτυχούς πιστοποίησης είναι 50/100.
- Εκπόνηση των εργασιών, με βάση τις οποίες πιστοποιείται η δια ζώσης πρακτική άσκηση. Η βάση επιτυχούς πιστοποίησης είναι 50/100. Η αξιολόγηση της πρακτικής άσκησης θα περιλαμβάνει σενάρια στο εκπαιδευτικό περιβάλλον με τη χρήση του προβλεπόμενου εξοπλισμού και συστημάτων.
-
Τσισπαρά Αναστασία, Αναισθησιολόγος - Επειγοντολόγος, ΤΕΠ Γ.Ν. Λάρισας
-
Γκορτζής Λευτέρης, Διδάκτωρ Ιατρικής Πληροφορικής – Μέλος ΕΔΙΠ Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Πατρών – Scientific coordinator
-
Πυλαρινού Χαραλαμπία, Διευθύνουσα Σύμβουλος SYSTSERV SA - Υπ. Διδάκτωρ, Τμήμα Μηχ/γων Μηχανικών Π.Π.
-
Τσιφτσής Δημήτριος Δημήτριος, Συντονιστής – Διευθυντής ΤΕΠ Νοσοκομείου Νίκαιας
-
Μπαμπαλής Δημήτριος, Συντονιστής – Διευθυντής ΤΕΠ Γεν. Νοσοκομείου Λάρισας
-
Άλλιος Δημήτριος, Χειρουργός - Επειγοντολόγος – ΕΚΑΒ
-
Ασίκη Χαρά, Νοσηλεύτρια, Προϊσταμένη ΤΕΠ Γ.Ν. Νίκαιας
-
Βαρσαμή Ευδοκία, Νοσηλεύτρια ΤΕ, Msc, ΤΕΠ Γ.Ν. Λάρισας
-
Δερμάτης Παναγιώτης, Καρδιολόγος, ΚΥ Αγ. Σοφίας Πειραιά
-
Ελ-Φελλάχ Νάντια, Γενική Χειρουργική, εμπειρία στη ΜΕΘ
-
Θεμελή Παναγιώτα, Νοσηλεύτρια ΤΕ, ΤΕΠ Γ.Ν. Λάρισας
-
Κιτσάκος Αθανάσιος, Γενικός Χειρουργός, Εντατικολόγος, Επειγοντολόγος, Διευθυντής ΤΕΠ του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Ιωαννίνων
-
Κουλιζάκη Χρυσούλα, Νοσηλεύτρια, ΤΕΠ Γενικού κρατικού Νίκαια
-
Πεϊτσίδου Ελένη, Γενική/Οικογενειακή Ιατρός-Επειγοντολόγος, Διευθύντρια ΤΕΠ Γ.Ν.Θ. Γ. Παπανικολάου
-
Σαρακατσιάνου Χαμαϊδή, Νοσηλεύτρια ΤΕ, Msc, PhD, ΤΕΠ Γ.Ν. Λάρισας
-
Τριανταφύλλου Ουρανία, Παθολόγος - Επειγοντολόγος, ΤΕΠ Γ.Ν. Λάρισας
Η συμμετοχή των εκπαιδευόμενων στο κόστος φοίτησης είναι 430€.
Η πληρωμή των τελών φοίτησης γίνεται είτε σε δύο δόσεις, μία πριν την έναρξη του προγράμματος και μία στο μέσο του προγράμματος, είτε με εφάπαξ καταβολή πριν την έναρξη του προγράμματος.
Η καταβολή του εκάστοτε ποσού γίνεται με κατάθεση στον παρακάτω τραπεζικό λογαριασμό της Επιτροπής Ερευνών του Πανεπιστημίου Πατρών και στην αιτιολογία της κατάθεσης πρέπει να αναγράφεται υποχρεωτικά το επίθετο και το όνομα του συμμετέχοντα.
Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος
Αρ. Λογαριασμού 22954000232 (IBAN GR60 0110 2290 0000 2295 4000 232)
Σημείωση: α) Τυχόν έξοδα διατραπεζικών συναλλαγών βαρύνουν τον/την συμμετέχοντα/ουσα, β) Η απόδειξη της κάθε κατάθεσης, θα πρέπει να αποστελλεται στο e-mail του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Πανεπιστημίου Πατρών: kedivim@upatras.gr
*Το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Πανεπιστημίου Πατρών, στα πλαίσια της κοινωνικής πολιτικής που εφαρμόζει, προσφέρει έκπτωση επί των τελών συμμετοχής σε ειδικές κατηγορίες εκπαιδευομένων, όπως π.χ. σε προπτυχιακούς/μεταπτυχιακούς φοιτητές και υποψήφιους διδάκτορες του Πανεπιστημίου Πατρών, σε ευαίσθητες και ευπαθείς κοινωνικές ομάδες, κλπ.
Το κόστος σε αυτήν την περίπτωση διαμορφώνεται στα 350€ (έκπτωση 15%).
- Σε περίπτωση ακύρωσης της συμμετοχής του καταρτιζόμενου στο Πρόγραμμα, το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. παρακρατά το 50% της αρχικής κατάθεσης εάν η ακύρωση γίνει μέσα στις πρώτες δύο εβδομάδες από την έναρξη του Προγράμματος. Εάν η ακύρωση γίνει μετά από το διάστημα αυτό παρακρατείται όλη η κατάθεση. Εξαιρούνται τα προγράμματα, με διάρκεια μικρότερη των 2 εβδομάδων, όπου επιστροφή γίνεται μόνο εάν η ακύρωση της συμμετοχής γίνει πριν την έναρξη του προγράμματος.
- Συμπληρώστε την αίτηση συμμετοχής
- Καταβάλετε το ποσό πληρωμής
- Μετά την κατάθεσή σας παρακαλώ στείλτε ηλεκτρονικά στο e-mail: kedivim@upatras.gr
α) Αντίγραφο ή φωτογραφία της απόδειξης της κατάθεσης
β) Σε περίπτωση που θέλετε να εγγραφείτε επωφελούμενοι την εκπτωτική πολιτική, παρακαλούμε αποστείλετε και το αντίστοιχο αποδεικτικό έγγραφο.