Synopsis
Learning Method: e-learning, Asynchronous, Synchronous
Program Category: Education
Program Languages: Ελληνικά, English
Modules: 3
Μονάδες ECTs: span data-provider=”__current_post” data-source=”toolset_custom_field|field-group-for-courses” data-field=”ect-units” data-uniqueid=”23″ class=”tb-inline-field”>10
Details (english version subjected to availability)
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε επαγγελματίες ψυχολόγους, ψυχιάτρους, παιδοψυχιάτρους, λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές, κοινωνικούς λειτουργούς, εκπαιδευτικούς, που εργάζονται με παιδιά, εφήβους και ενήλικες με αυτισμό και τις οικογένειές τους. Η επιλογή των εκπαιδευόμενων θα πραγματοποιηθεί με ευθύνη της Ακαδημαϊκής Υπευθύνου και της κύριας ομάδος εκπαιδευτών.
Οι υποψήφιοι/ες εκπαιδευόμενοι/ες απαιτείται να έχουν πτυχίο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, σχετική εκπαίδευση (επιμορφώσεις, μοριοδοτούμενα σεμινάρια, κλπ), εμπειρία στο πεδίο εργασίας με άτομα με αυτισμό. Επιθυμητή είναι η καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας.
Οι υποψήφιοι θα πρέπει να υποβάλλουν αίτηση που θα συνοδεύεται από αντίγραφο πτυχίου/ων και βιογραφικό σημείωμα για να κριθεί η καταλληλότητά τους για το πρόγραμμα.
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ Τα προαπαιτούμενα, πλέον των ανωτέρω, για την παρακολούθηση του Προγράμματος από τους εκπαιδευόμενους είναι:
- Πρόσβαση στο Διαδίκτυο για την παρακολούθηση του προγράμματος.
- Κατοχή προσωπικού e-mail για επικοινωνία με τους διδάσκοντες.
- Βασικές γνώσεις χειρισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών για τη διαχείριση της πλατφόρμας του προγράμματος.
Το πρόγραμμα έχει στόχο (α) να εξειδικεύσει επαγγελματίες όλων των ειδικοτήτων που εμπλέκονται με τη διάγνωση, εκπαίδευση, υποστήριξη και παρέμβαση στα άτομα με αυτισμό και στις οικογένειες τους κατά τη νηπιακή, σχολική, εφηβική ηλικία και την ενήλικη ζωή και (β) να καταρτίσει επαγγελματίες στη διεπιστημονικότητα, στο σχεδιασμό και την υλοποίηση των κατάλληλων παρεμβάσεων.
A/A | Θεματική Ενότητα | Θεματική Υποενότητα | Ώρες | Πιστωτικές Μονάδες (ECTS) | Διδάσκοντες |
1 | Αυτισμός: Σύγχρονα Δεδομένα | Διάγνωση, παιδοαναπτυξιακή αξιολόγηση, Διαφοροδιάγνωση, Συννοσηρότητα | 6 ώρες σύγχρονης εκπαίδευσης
6 ώρες ασύγχρονης εκπαίδευσης |
2,5 | Καραϊβάζογλου Παπαδημητρίου
Φρανσίς |
Τομείς Παρέμβασης: Γνωστικός, Κοινωνικός Επικοινωνιακός, Αισθητηριακός
Συμπεριφορικές εκφάνσεις. |
12 ώρες σύγχρονης εκπαίδευσης
12 ώρες ασύγχρονης εκπαίδευσης |
Βογινδρούκας
Κοσσυβάκη Σιαπέρας |
|||
Ο ρόλος της Οικογένειας | 4 ώρες σύγχρονης εκπαίδευσης
4 ώρες ασύγχρονης εκπαίδευσης |
Σπανού
Φούσκα |
|||
Διεπιστημονικότητα – Συναντίληψη:
Βασικές αρχές διεπιστημονικότητας Φιλοσοφία Προγραμμάτων Παρέμβασης |
8 ώρες σύγχρονης εκπαίδευσης
8 ώρες ασύγχρονης εκπαίδευσης |
Βογινδρούκας
Μαυρόγιαννη Φρανσίς Φούσκα
|
|||
2 | Αξιολόγηση & Βασικές Αρχές Σχεδιασμού Προγραμμά-των Παρέμβασης/
Υποστήριξης |
Επικοινωνία, Κοινωνική Επικοινωνία | 5 ώρες σύγχρονης εκπαίδευσης
5 ώρες ασύγχρονης εκπαίδευσης |
3,0 | Βογινδρούκας Καραμπούλα
|
Αισθητηριακός Τομέας/Ψυχοκινητικότητα | 5 ώρες σύγχρονης εκπαίδευσης
5 ώρες ασύγχρονης εκπαίδευσης |
Καγιάς Σιαπέρας |
|||
Γνωστικός/Μαθησιακός Τομέας
Υποστήριξη στο σχολείο |
5 ώρες σύγχρονης εκπαίδευσης
5 ώρες ασύγχρονης εκπαίδευσης |
Μπαλδίμτση
Φούσκα
|
|||
Ψυχοσυναισθηματικός Τομέας | 5 ώρες σύγχρονης εκπαίδευσης
5 ώρες ασύγχρονης εκπαίδευσης |
Κοσσυβάκη Μαυρόγιαννη
|
|||
Φαρμακευτική υποστήριξη & άλλες ιατρικές θεραπείες | 6 ώρες σύγχρονης εκπαίδευσης
6 ώρες ασύγχρονης εκπαίδευσης |
Καραϊβάζογλου
Παπαδημητρίου Φρανσίς
|
|||
Υποστήριξη Οικογένειας | 4 ώρες σύγχρονης εκπαίδευσης
4 ώρες ασύγχρονης εκπαίδευσης |
Φούσκα | |||
Διεπιστημονικότητα στην παρέμβαση/ Παρουσίαση περιπτώσεων από τους εκπαιδευτές | 10 ώρες σύγχρονης εκπαίδευσης
10 ώρες ασύγχρονης εκπαίδευσης |
Βογινδρούκας
Καγιάς Μαυρόγιαννη Σπανού Φρανσίς |
|||
3 | Μελέτη Περίπτωσης/
Σχεδιασμός Προγραμμάτων/ Παρουσίαση – Συζήτηση |
30 ώρες σύγχρονης εκπαίδευσης
30 ώρες ασύγχρονης εκπαίδευσης |
2,5 | Βογινδρούκας
Καγιάς Μαυρόγιαννη Σπανού Φρανσίς Φούσκα |
|
Σύνολο | 100 ώρες σύγχρονης εκπαίδευσης
100 ώρες ασύγχρονης εκπαίδευσης |
8,0 |
Το πρόγραμμα υλοποιείται με την προσέγγιση της σύγχρονης και ασύγχρονης διδασκαλίας. Οι εκπαιδευόμενοι/ες θα λάβουν ένα βασικό εγχειρίδιο και θα έχουν διαρκή πρόσβαση σε υλικό μελέτης. Κάθε υποενότητα περιλαμβάνει σύγχρονη διδασκαλία και ασύγχρονη διδασκαλία μέσω μελέτης υλικού (παρουσιάσεις, video, σχετικές μελέτες και έρευνες). Στο τέλος θα πρέπει να συγγράψουν και να παρουσιάσουν την τελική εργασία (παρουσίαση μελέτης περίπτωσης) και να συμμετάσχουν στην τελική εξέταση (quiz).
Για την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος και την απονομή του Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης, απαιτείται:
- Οι εκπαιδευόμενοι/ες να έχουν συμμετάσχει στην σύγχρονη εκπαίδευση, τουλάχιστον κατά 80%.
- Οι εκπαιδευόμενοι/ες να έχουν μελετήσει το ασύγχρονο υλικό.
- Οι εκπαιδευόμενοι/ες να έχουν ολοκληρώσει και παρουσιάσει επιτυχώς (βαθμό άνω του 5/10) την τελική εργασία: Παρουσίαση περίπτωσης και προγράμματος παρέμβασης, που θα αξιολογείται από τους εκπαιδευτές.
- Οι εκπαιδευόμενοι/ες να έχουν ολοκληρώσει επιτυχώς (ποσοστό άνω του 50%) την τελική αξιολόγηση (Quiz).
-
Μαυρόγιαννη Θεώνη, Ψυχολόγος, ΕΔΙΠ στο Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας του Πανεπιστημίου Πατρών – Scientific coordinator
-
Βογινδρούκας Ιωάννης, Λογοπεδικός
-
Καγιάς Σέργιος, Εργοθεραπευτής
-
Καραϊβάζογλου Αικατερίνη, Παιδοψυχίατρος
-
Καραμπούλα Αναστασία, Λογοθεραπεύτρια
-
Κοσσυβάκη Λίλα, Επίκουρη Καθηγήτρια Ειδικής Αγωγής στο Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδας
-
Μπαλδιμτσή Ελένη, Σύμβουλος Ειδικής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
-
Σιαπέρας Παναγιώτης, Εργοθεραπευτής
-
Σπανού Αντωνιάννα, Παιδοψυχίατρος
-
Φούσκα Στεφανία, Εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής με εξειδίκευση στον αυτισμό
-
Φρανσίς Κωνσταντίνος, Παιδοψυχίατρος
Η συμμετοχή των εκπαιδευόμενων στο κόστος φοίτησης είναι 500 €. Η πληρωμή των τελών φοίτησης γίνεται είτε σε δύο δόσεις, μία πριν την έναρξη του προγράμματος και μία στο μέσο του προγράμματος, είτε με εφάπαξ καταβολή πριν την έναρξη του προγράμματος.
Η καταβολή του εκάστοτε ποσού γίνεται με κατάθεση στον παρακάτω τραπεζικό λογαριασμό της Επιτροπής Ερευνών του Πανεπιστημίου Πατρών και στην αιτιολογία της κατάθεσης πρέπει να αναγράφεται υποχρεωτικά το επίθετο και το όνομα του συμμετέχοντα.
Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος
Αρ. Λογαριασμού 22954000232 (IBAN GR60 0110 2290 0000 2295 4000 232)
Σημείωση: α) Τυχόν έξοδα διατραπεζικών συναλλαγών βαρύνουν τον/την συμμετέχοντα/ουσα, β) Η απόδειξη της κάθε κατάθεσης, θα πρέπει να αποστέλλεται στο e-mail του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Πανεπιστημίου Πατρών: kedivim@upatras.gr
*Το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Πανεπιστημίου Πατρών, στα πλαίσια της κοινωνικής πολιτικής που εφαρμόζει, προσφέρει έκπτωση επί των τελών συμμετοχής σε ειδικές κατηγορίες εκπαιδευομένων, όπως π.χ. σε προπτυχιακούς/μεταπτυχιακούς φοιτητές και υποψήφιους διδάκτορες του Πανεπιστημίου Πατρών, σε ευαίσθητες και ευπαθείς κοινωνικές ομάδες, κλπ.
Το κόστος σε αυτήν την περίπτωση διαμορφώνεται στα 425 € (έκπτωση 15%).
- Σε περίπτωση ακύρωσης της συμμετοχής του καταρτιζόμενου στο Πρόγραμμα, το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. παρακρατά το 50% της αρχικής κατάθεσης εάν η ακύρωση γίνει μέσα στις πρώτες δύο εβδομάδες από την έναρξη του Προγράμματος. Εάν η ακύρωση γίνει μετά από το διάστημα αυτό παρακρατείται όλη η κατάθεση. Εξαιρούνται τα προγράμματα, με διάρκεια μικρότερη των 2 εβδομάδων, όπου επιστροφή γίνεται μόνο εάν η ακύρωση της συμμετοχής γίνει πριν την έναρξη του προγράμματος.
- Συμπληρώστε την αίτηση συμμετοχής
- Καταβάλετε το ποσό πληρωμής
- Μετά την κατάθεσή σας παρακαλώ στείλτε ηλεκτρονικά στο e-mail: kedivim@upatras.gr
α) Αντίγραφο ή φωτογραφία της απόδειξης της κατάθεσης
β) Σε περίπτωση που θέλετε να εγγραφείτε επωφελούμενοι την εκπτωτική πολιτική, παρακαλούμε αποστείλετε και το αντίστοιχο αποδεικτικό έγγραφο.