logo του πανεπιστημίου

Synopsis

Learning Method: Blended Learning

Program Category: Arts and Human Studies, Health and Welfare

Program Languages: Ελληνικά

Modules: 3

Duration: 186 hours – 12 months

Registration fees: 0 €   

Details (english version subjected to availability)

Μυστήριο 7 Ελεύθερο Πανεπιστήμιο Ελευσίνας IN SITU

Η 2023 Ελευσίς Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πατρών θεσπίζει το Μυστήριο 7 Ελεύθερο Πανεπιστήμιο Ελευσίνας IN SITU. Ένα πρωτοποριακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα που απευθύνεται κυρίως στους κατοίκους της Ελευσίνας και της γύρω περιοχής, με διδασκαλίες που θα πραγματοποιούνται επί του πεδίου, τόσο σε εσωτερικούς όσο και σε εξωτερικούς χώρους της πόλης.

ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ
Τα προαπαιτούμενα για την παρακολούθηση του Προγράμματος από τους εκπαιδευόμενους είναι:

  • Πρόσβαση στο Διαδίκτυο  για την παρακολούθηση του προγράμματος.
  • Κατοχή προσωπικού e-mail για επικοινωνία με τους διδάσκοντες.
  • Βασικές γνώσεις χειρισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών για τη διαχείριση της πλατφόρμας του προγράμματος.
  • Συμμετοχή δια ζώσης στα μαθήματα για την παρακολούθηση του in situ χαρακτήρα του προγράμματος.

Σκοπός του προγράμματος είναι να καλλιεργήσει την ελεύθερη σκέψη και να παρέχει επιστημονική γνώση υψηλού επιπέδου σε όλες και όλους, ανεξαρτήτως ηλικίας, εθνικότητας, και μορφωτικού επιπέδου, που νοιάζονται για την προσωπική τους εξέλιξη, μέσα από μια ξεχωριστή μαθησιακή εμπειρία σε δύο σημαντικούς τομείς για την Ελευσίνα, το περιβάλλον και τον πολιτισμό. Κατά την εισαγωγική ενότητα, οι εκπαιδευόμενοι, θα παρακολουθήσουν εισαγωγικά μαθήματα και στις 2 ενότητες και στη συνέχεια θα παρακαολουθήσουν πιο εξειδιξευμένα μαθήματα στις ενότητες Περιβάλλον και Υγεία και Πολιτιστική Πολιτική.

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες/συμμετέχουσες θα έχουν ολοκληρώσει μια μαθησιακή διαδρομή στον πυρήνα της ύπαρξής της Ελευσίνας:  από την αρχαιότητα και τους νεότερους χρόνους, στην παράδοση και την εσωτερική μετανάστευση, την προσφυγιά, τη βιομηχανική ανάπτυξη, την πολύπαθη εργασιακή πραγματικότητα, τη σχέση της πόλης με τις τέχνες και τον Αισχύλο, του οποίου είναι γενέτειρα, στους ανθρώπους αλλά και τις κοινότητες που τη συνθέτουν. Θα έχουν έρθει σε επαφή με το φυσικό περιβάλλον και τις επιπτώσεις από την ανθρώπινη δραστηριότητα. Θα τους δοθεί η δυνατότητα να προβληματιστούν για τις επιπτώσεις αυτές και να συνεκτιμήσουν προτάσεις ανάδειξης και προστασίας με τα εργαλεία της αστικής οικολογίας και της βιώσιμης ανάπτυξης.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα επικεντρώνεται στην Ελευσίνα και στην γύρω περιοχή, και  περιλαμβάνει μια κεντρική εισηγητική ενότητα και δύο κατευθύνσεις, «Περιβάλλον και Υγεία» και «Πολιτισμός-Πολιτιστική Πολιτική». Παρακάτω είναι το εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τις εισηγήτριες και εισηγητές των μαθημάτων.

Αναλυτικός πίνακας Προγράμματος

 

  Θεματολογία 50 Ώρες ΠΙΘΑΝΟΣ/Η ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ/ΤΡΙΑ MAIL ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ
1 Εισαγωγή/παρουσίαση και στόχοι του προγράμματος 4 ΜΑΡΜΑΡΙΝΟΣ- ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Εργατικό Κέντρο
2 Ιστορική & Πολιτισμική αναδρομή στην Ελευσίνα και την περιοχή από την Αρχαιότητα έως σήμερα 4 Καλλιόπη Παπαγγελή, Προϊσταμένη Προϊστορικών και Κλασσικών Αρχαιοτήτων και Μουσείων της Εφορείας Αρχαιοτήτων Δυτικής Αττικής kpapangeli@gmail.com  Σιδηροδρομικός
σταθμός
3 Θεωρία & Πρακτική της Αστικής Περιπλάνησης / Φλανερί,μια εισαγωγή στην Αστική Περιπλάνηση 4 Νικήτας Σινιόσογλου,  Συγγραφέας, Εντεταλμένος ερευνητής, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών nsinios@gmail.com  [ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ | ΠΥΡΚΑΛ | ΕΛΠΕ | ΣΤΑΛΚΕΡ]
4 Αρχεία και τοπική ιστορία. Πρέπει να διασώζουμε τα προσωπικά μας αρχεία; 4 Γιαννης Γονατιδης, Υποψήφιος διδάκτορας νεότερης ιστορίας Πανεπιστημίου Κρήτης, Εκπρόσωπος της Αρχείων Τάξις gonatidis@gmail.com  Περιοδεία στην πόλη
5 Γνωριμία με το Περιβάλλον της περιοχής
Νερό / Αέρας / Έδαφος
4 Σκούλλος Μιχάλης,  Ομότιμος Καθηγητής Χημείας Περιβάλλοντος και Ωκεανογραφίας στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΕΚΠΑ scoullos@chem.uoa.gr Περιοδεία στην πόλη
6 Τα φυτά στον αρχαιολογικό χώρο της Ελευσίνας 4 Σοφία Ριζοπούλου Καθηγήτρια Οικοφυσιολογίας φυτών ΕΚΠΑ srhizop@biol.uoa.gr Αρχαιολογικός
Χώρος
7 “Η επίδραση των βαρέων μετάλλων στους θαλάσσιους οργανισμούς. Ποια είδη να
προτιμάμε στη διατροφή μας”
4 Περσεφόνη Μεγαλοφώνου, Καθηγήτρια Ιχθυολογίας ΕΚΠΑ pmegalo@biol.uoa.gr Βλύχα
8 Ο κήπος- ανάμεσα στην φύση και τον πολιτισμό 4 Φαίη Ζήκα, Αναπλ. Καθηγήτρια Φιλοσοφίας και Θεωρίας της Τέχνης, Αντιπρύτανις Έρευνας και Δια Βίου Εκπαίδευσης, Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών fzika@asfa.gr Σιδηροδρομικός
Σταθμός
9 Ουσίες εθισμού και καθημερινότητα 4 Κατερίνα Μάτσα matsa18ano@gmail.com Εργατικό Κέντρο
10 Περιβαλλοντική Κίνδυνοι και Παγκόσμια Δημόσια υγεία & Covid/Πανδημία & Περιβάλλον 4 Βανταράκης Απόστολος, Καθηγητής Υγιεινής, Τμ. Ιατρικής, Παν/μιο Πατρών avanta@upatras.gr Εργατικό Κέντρο
11 Πολιτιστική Οικολογία/Cultural Ecology 4 Σοφία Ριζοπούλου srhizop@biol.uoa.gr Εργατικό Κέντρο
12 Πολιτιστική Οικολογία/Cultural Ecology 4 Κατερίνα Πραματάρη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, ΟΠΑ k.pramatari@gmail.com Εργατικό Κέντρο
14 Κυκλική Οικονομία και Βιωσιμότητα 2 Βίβιαν Δούμπα, Πολεοδόµος-Χωροτάκτης Μηχανικός ΑΠΘ, M.Sc Utrecht, Placemaker vivian.doumpa@stipo.nl Εργατικό Κέντρο
14 Ανασκόπηση 2 ΜΑΡΜΑΡΙΝΟΣ- ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Εργατικό Κέντρο
  Α. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ και ΥΓΕΙΑ (4 μήνες) 3 ώρες/εβδομάδα  48 ώρες
1 Περιβάλλον και υγεία (Εισαγωγή) 2 Βανταράκης Απόστολος, Καθηγητής Υγιεινής, Τμ. Ιατρικής, Παν/μιο Πατρών avanta@upatras.gr Εργατικό Κέντρο
2 Αβιοτικοί παράγοντες στο περιβάλλον 4 Σοφία Ριζοπούλου Καθηγήτρια Οικοφυσιολογίας φυτών ΕΚΠΑ srhizop@biol.uoa.gr Εργατικό Κέντρο
3 Άνθρωπος, Γονίδια, Περιβάλλον, Πολιτισμός 4 Γιώργος Διαλλινάς, Καθηγητής Μοριακής Μικροβιολογίας ΕΚΠΑ diallina@biol.uoa.gr Εργατικό Κέντρο
4 Το νερό στην πόλη και στην φύση 4 Αθηνά Μαυρίδου, Ομ. Καθ. περιβαλλοντικής Μικροβιολογίας, ΠΑΔΑ amavridou@uniwa.gr Σιδηροδρομικός
σταθμός
5 Τα ρέματα της Ελευσίνας – Ιχνηλατώντας τις πορείες του νερού στην Ελευσίνα από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα 4 Δημήτρης Θεοδοσσόπουλος
Μαρτίνος Γκελτριχ, περιβαλλοντολόγοι
theodossopoulos@yahoo.com Ρέμα Σούρες
6 Επιπτώσεις στην υγεία από το περιβάλλον 4 Βανταράκης Απόστολος, Καθηγητής Υγιεινής, Τμ. Ιατρικής, Παν/μιο Πατρών avanta@upatras.gr Εργατικό Κέντρο
7 Χημικοί παράγοντες στο περιβάλλον και επιπτώσεις στην Υγεία 4 Λεοτσινίδης Μιχάλης, Καθηγητής Υγιεινής, Τμ. Ιατρικής, Παν/μιο Πατρών micleon@upatras.gr Εργατικό Κέντρο
8 Τρόπος ζωής, πριν και μετά τη νόσηση από τον καρκίνο 4 Βήχα Ιωάννα, Προϊσταμένη Νοσηλεύτρια Ογκολογικής Κλινικής ΠΓΝΠ
Ιωάννα Βελισσάρη, Νοσηλεύτρια MPh, Υπ. Διδάκτορας Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Πατρών
Νοσηλεύτρια Ογκολογικoύ Τμήματος Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Πατρών
joannavelis@gmail.com Εργατικό Κέντρο
9 Ευαίσθητες ομάδες πληθυσμού. Ανισότητες στο ρόλο του περιβάλλοντος στην υγεία 4 Αποστολος Βεΐζης, Ιατρος ,Γενικος Διευθυντης INTERSOS Hellas a.veizis@intersos.gr Εργατικό Κέντρο
10 Κλιματική αλλαγή και επιπτώσεις 4 Παναγιώτης Δημόπουλος, Αναπλ. Πρύτανης, Παν/μιο Πατρών pdimopoulos@upatras.gr Εργατικό Κέντρο
11 Πυρκαγιές και αναγέννηση στο δασικό οικοσύστημα 4 Μαργαρίτα Αριανούτσου, Ομ. Καθηγήτρια Οικολογίας, ΕΚΠΑ marianou@biol.uoa.gr Εργατικό Κέντρο
12 Ενέργεια: πετρέλαιο και πράσινη ενέργεια. Ελευσίνα case study 4 Ε. Ζέρβας, Καθηγητής, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ) zervas@eap.gr Εργατικό Κέντρο
13 Παραγωγή, οικονομία και περιβάλλον στην Ελευσίνα 2 Παπαλεξόπουλος, Καμαρινάκης (ΣΕΒ) Σιδηροδρομικός
σταθμός
  Α. ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ (4 μήνες) 3 ώρες/εβδομάδα 48 ώρες
1 Εισαγωγή στην πολιτισμική πολιτική 4 Μυρσίνη Ζορμπά, Διδάκτωρ Πολιτικών Επιστημών,  πρώην Υπουργός Πολιτισμού mzorba7@gmail.com  Εργατικό Κέντρο
Κέλλυ Διαπούλη, Θεατρολόγος και πολιτιστική διαχειρίστρια kellydiapouli21@gmail.com
2 Ο ρόλος των φεστιβάλ και των mega events στην ανάπτυξη της πόλης 4 Κέλλυ Διαπούλη, Θεατρολόγος και πολιτιστική διαχειρίστρια kellydiapouli21@gmail.com Παλαιό Ελαιουργείο / ΕΚΕΔΑ
Μιχαήλ Μαρμαρινός, Σκηνοθέτης, Αναπληρωτής Καθηγητής της Σκηνοθεσίας-Υποκριτικής, ΑΠΘ, Γενικός Καλλιτεχνικός Διευθυντής 2023 Ελευσίνα Πολιτιστική Πρωτεύουσα Εργατικό Κέντρο
Γιώργος Σκιάνης , Υπεύθυνος εικαστικού προγράμματος Αισχυλείων Εργατικό Κέντρο
 Δηώ Καγκελάρη, Θεατρολόγος, επίκουρη καθηγήτρια στο Τμήμα Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών, ΑΠΘ diokapa@gmail.com Εργατικό Κέντρο
καλεσμένοι: Λεοντάρης (το παράδειγμα της Avignon) yleontaris@gmail.com Εργατικό Κέντρο
καλεσμένοι: Μαραγκοπούλου Εργατικό Κέντρο
3 Η αρβανίτικη γλώσσα (αρβανίτικη κουλτούρα) 2 Λεωνίδας Εμπειρίκος, Ιστορικός, Ερευνητής leonidasembirikos@gmail.com Εργατικό Κέντρο
4 Το ένδυμα ως ίχνος/σημείο πολιτισμού και ιστορίας 2 Ίρις Τζαχίλη, Αρχαιολόγος – Ομότιμη καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Κρήτης irisbayindir@yahoo.com Εργατικό Κέντρο
5 Τι σχέση έχει η Ελευσίνα με το Βυζάντιο; 4 John Davis, Ερευνητής, Βυζαντινολόγος johninathens@gmail.com Εργατικό Κέντρο
6 Η Ελευσίνα των περιηγητών και των φυσιοδιφών 4 Σοφία Ριζοπούλου, Ομοτ. Καθηγήτρια Οικοφυσιολογίας φυτών ΕΚΠΑ srhizop@biol.uoa.gr, Εργατικό Κέντρο
7 Η Ελευσίνα ως Ωμό Μουσείο 4 Ερατώ Κουτσουδάκη, Αρχιτέκτων μουσειολόγος, μουσειογράφος kritonos10@gmail.com Εργατικό Κέντρο
Μιχαήλ Μαρμαρινός, Σκηνοθέτης, Αναπληρωτής Καθηγητής της Σκηνοθεσίας-Υποκριτικής, ΑΠΘ, Γεννικός Καλλιτεχνικός Διευθυντής 2023 Ελευσίνα Πολιτιστική Πρωτεύουσα
8 Τοπίο,Φύση, Τέχνη και Ιστορία: Α) η αλληλεπίδραση μέσα στην πόλη Β) Ελευσίνα και κινηματογράφος τεκμηρίωσης (ντοκυμαντέρ)
κινηματογράφος τεκμηρίωσης (ντοκυμαντέρ)
4 Κωνσταντίνος Μωραΐτης, Αρχιτέκτονας Μηχανικός – Ομότιμος Καθηγητής Αρχιτεκτονικής Σχολής Ε.Μ.Π. mor@arsisarc.gr Εργατικό Κέντρο
Εύα Στεφανή, Eικαστικός καλλιτέχνης, σκηνοθέτης κινηματογραφικών ντοκιμαντέρ evastefani@gmail.com
9 Βιομηχανική αρχαιολογία στην Ελευσίνα 4 ΜΠΕΛΛΑΒΙΛΑΣ Εργατικό Κέντρο
Όταν οι Ευρωπαίοι περιηγητές ήρθαν και στην Ελευσίνα 4 Ιόλη Βιγγοπούλου, Δρ. Ιστορίας. Διπλ. Ξεναγός, τ. Ερευνήτρια στο Ινστιτούτο Ιστορικών Ερευνών του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών iovingo@yahoo.gr Εργατικό Κέντρο
10 Εναλλακτικές μορφές τουρισμού, Οικοτουρισμός, Πολιτιστικός Τουρισμός 4 Νικόλαος – Γεώργιος Καραχάλης. Δρ. M.A., Διδάσκων Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, Μέλος ΣΕΠ Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου/ΑΠΚΥ karachalis@gmail.com Εργατικό Κέντρο
11 Ένταξη – Προσβασιμότητα των ευαίσθητων ομάδων πληθυσμού στην πολιτιστική ζωή του τόπου 2 Χρίστος Παπαμιχαήλ, Ιδρυτής – Διευθυντής, liminal (https://liminal.eu/) Access.liminal@gmail.com Εργατικό Κέντρο
12 Πολιτισμός & Ποιότητα ζωής 4 Rarița ZBRANCA, director de program Centrul Cultural Clujean rarita@cccluj.ro Εργατικό Κέντρο
13 H  Ελευσίνα και οι Μοντέρνοι – Φιλοσοφία, Ποίηση, Επανάσταση( Hegel, Hölderlin, Marx) 2 Σάββας Mιχαήλ, Συγγραφέας savvasmatsas@gmail.com Εργατικό Κέντρο

 

Ανοικτά εκπαιδευτικά συμβούλια

  • Χειμερινό εξάμηνο: 17 Μαίου & 31 Μαίου (6-9μμ)
  • Εαρινό εξάμηνο: Οκτώβριος & Νοέμβριος

 

Μετά από ορισμένα κοινά εισαγωγικά μαθήματα, οι 2 κύκλοι μαθημάτων θα διεξάγονται  ανεξάρτητα μεταξύ τους ως αυτοτελείς εκπαιδευτικές μονάδες, αλλά θα συναντιούνται σε κοινές εκπαιδευτικές δράσεις όταν είναι εφικτό και  εφόσον  απαιτείται από κάποια μαθησιακή ενότητα. Σύμφωνα με τη δομή του προγράμματος, κατά προτίμηση και κατ’ επιλογή, πολλές εκπαιδευτικές συναντήσεις θα πραγματοποιούνται  στο ύπαιθρο (in situ), στους τόπους αναφοράς των μαθησιακών ενοτήτων, προσφέροντας  στις συμμετέχουσες και συμμετέχοντες μια μοναδική βιωματική εμπειρία. Η in situ εκπαιδευτική διαδικασία προαπαιτεί διαδραστικότητα μεταξύ των εκπαιδευτών/ συντονιστών των ενοτήτων και των εκπαιδευόμενων, έτσι ώστε να κοινοποιούνται η εμπειρία, τα ακούσματα, οι δεξιότητες και η αγάπη για τον τόπο τους σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα, πολλαπλασιάζοντας το εκπαιδευτικό αποτέλεσμα.

Στο πρόγραμμα θα περιληφθούν πρωτότυπες, ερευνητικές εργασίες οι οποίες θα διεξαχθούν σε συνεργασία εκπαιδευτών με εκπαιδευόμενους. Τα αποτελέσματα των ερευνών ελπίζουμε να παραδοθούν στην πόλη, του κατοίκους και τις δημοτικές αρχές, να αποτελέσουν μια παρακαταθήκη και να παράγουν σημαντικές προτάσεις για τη βελτίωση του δομημένου και του φυσικού περιβάλλοντος της πόλης και της ευρύτερης περιοχής.

Τα «Ανοικτά Εκπαιδευτικά Συμβούλια» που είναι μια καινοτόμος εκπαιδευτική διαδικασία, θα δώσουν σε εκπαιδευτές και εκπαιδευόμενες/εκπαιδευόμενους την ευκαιρία να παρουσιάσουν, να συζητήσουν  και να υπερασπιστούν τις προτάσεις τους σε διάλογο με τους κατοίκους, τους οικονομικούς παράγοντες και τις αρχές της πόλης της Ελευσίνας και της ευρύτερης περιοχής.

Στο τέλος της καθεμιάς από τις 3 εκπαιδευτικές  ενότητες (Εισαγωγή- Περιβάλλον και Υγεία, Πολιτισμός/Πολιτιστική πολιτική,) οι συμμετέχουσες και συμμετέχοντες θα πρέπει να παρουσιάσουν μια πρότυπη εργασία σε κάποιο από τα θέματα της ενότητας, οι οποίες θα αξιολογούνται. Η τελική αξιολόγηση των συμμετεχόντων θα είναι βαθμολογικά ο μέσος όρος των αποτελεσμάτων των τριών αυτών εργασιών.

Διάρκεια (ώρες)

Συνολική Διάρκεια
(εβδομάδες ή μήνες)

Ασύγχρονη Εκπαίδευση

Σύγχρονη Εκπαίδευση Διά Ζώσης Εκπαίδευση Συνολική Διάρκεια
30 10 146

186

 

Καθόλη τη διάρκεια του προγράμματος οι εκπαιδευόμενοι έχουν δυνατότητα επικοινωνίας με τους εκπαιδευτές για την υποστήριξη της μελέτης τους. Σημειώνεται ότι για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα απαιτούνται: (α) η κατοχή προσωπικού λογαριασμού e-mail και, (β) η δυνατότητα πρόσβασης στο διαδίκτυο και σύνδεσης με την πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης.

Για την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος ως προς το εκπαιδευτικό μέρος,  θα πρέπει να πληρούνται σωρευτικά οι ακόλουθες προϋποθέσεις:

  • Παρακολούθηση των μαθημάτων σύγχρονης τηλεκπαίδευσης, συνολικής διάρκειας 10 διδακτικών ωρών.
  • Παρακολούθηση των μαθημάτων δια ζώσης συναντήσεων, συνολικής διάρκειας 146 διδακτικών ωρών.
  • Παρακολούθηση των μαθημάτων δια ζώσης ανοικτών εκπαιδευτικών συναντήσεων, συνολικής διάρκειας 10 διδακτικών ωρών.
  • Εκπόνηση των εργασιών, με βάση τις οποίες πιστοποιείται η εξ αποστάσεως μελέτη του εκπαιδευτικού υλικού.

 

Σημειώνεται ότι όλα τα προγράμματα αξιολογούνται από ομάδα αξιολογητών.

 

Για την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος και την απονομή του Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης, απαιτείται:

  • Οι εκπαιδευόμενοι να έχουν ολοκληρώσει επιτυχώς το σύνολο των εργασιών που προβλέπεται να εκπονήσουν στα πλαίσια της εκπαίδευσης. Οι εργασίες αυτές αξιολογούνται από τους εκπαιδευτές. Οι εργασίες ολοκληρώνονται όταν έχουν λάβει βαθμό 5.
  • Οι εκπαιδευόμενοι να συμμετέχουν στην σύγχρονη εκπαίδευση.

Η αποστολή των Πιστοποιητικών και των Βεβαιώσεων στους εκπαιδευόμενους που ολοκλήρωσαν επιτυχώς το πρόγραμμα, γίνεται μόνο ηλεκτρονικά

Η συμμετοχή των εκπαιδευόμενων στο κόστος φοίτησης είναι 0 € καθώς το κόστος θα καλυφθεί από την Πολιτιστική Πρωτεύουσα Ελευσίνα και το Δήμο Ελευσίνας.

2023-07-21T11:34:47+03:00