“ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ”

“BUSINESS AND TECHNOLOGY”

Professional Training for the Diploma in Accounting and Business awarded by the ACCA

Αίτηση συμμετοχής

Σε ποιους απευθύνεται

  • Στελέχη επιχειρήσεων
  • Διδάσκοντες και επαγγελματίες της Λογιστικής, 
  • Αποφοίτους πανεπιστημιακών ιδρυμάτων,
  • Τελειόφοιτους φοιτητές, 
  • Σε όσους επιθυμούν να έχουν πρόσβαση στη διεθνή αγορά εργασίας με άμεση αναγνωρισιμότητα και αποδοχή,                                   
  • Σε όσους θέλουν να αξιοποιήσουν απαλλαγές ACCA που κατέχουν.

Σκοπός

Το Πρόγραμμα:

  • προετοιμάζει αποτελεσματικά τους συμμετέχοντες για να αποκτήσουν το ACCA Diploma in Accounting and Business,
  • εξασφαλίζει πιστοποιημένη γνώση και ικανότητες πρακτικής εφαρμογής της λογιστικής στο σύγχρονο εθνικό και παγκόσμιο επιχειρηματικό περιβάλλον, 
  • διευκολύνει την πρόσβαση στη διεθνή αγορά εργασίας,   
  • παρέχει διεθνή επαγγελματική αναγνώριση, επειδή γίνεται αποδεκτό από όλες τις μεγάλες επιχειρήσεις και οργανισμούς,
  • διευκολύνει την επαγγελματική κινητικότητα σε διαφορετικές χώρες με διαφορετικά λογιστικά συστήματα

Θεματικές Ενότητες Προγράμματος

Ο βασικός στόχος της θεματικής ενότητας Business and Technology (Επιχείρηση και Τεχνολογία) είναι η παροχή θεωρητικής γνώσης και πλήρους κατανόησης:

  • Της έννοιας της επιχείρησης και του περιβάλλοντός της
  • Του ρόλου της λογιστικής στην αποτελεσματική διοίκηση μιας επιχείρησης.

Ο σχεδιασμός του περιεχομένου της συγκεκριμένης θεματικής ενότητας έχει γίνει βάσει του τρέχοντος αναλυτικού οδηγού μελέτης του ACCA.

Οι ενότητες του προγράμματος είναι οι ακόλουθες

ΕΝΟΤΗΤΑ Α. Διαφορετικοί τύποι  επιχειρήσεων και η  αλληλεπίδραση με το εξωτερικό περιβάλλον (γενικά)

ΕΝΟΤΗΤΑ B. Η οργανωτική δομή των επιχειρήσεων και ο ρόλος της εταιρικής διακυβέρνησης

ΕΝΟΤΗΤΑ Γ. Συστήματα σύνταξης λογιστικών αναφορών, συμμόρφωση, έλεγχος, τεχνολογία και ασφάλεια

ΕΝΟΤΗΤΑ Δ. Ηγεσία και διαχείριση εργαζομένων και ομάδων

ΕΝΟΤΗΤΑ Ε. Αποτελεσματικότητα στην εργασία και επικοινωνία

Τον πλήρη κανονισμό σπουδών με την ανάλυση των ενοτήτων μπορείτε να τον βρείτε εδώ: Κανονισμός Σπουδών

Μέθοδος Εκπαίδευσης και αξιολόγησης

Η γλώσσα διδασκαλίας είναι η αγγλική με δεδομένο ότι η ύλη και οι εξετάσεις για το Diploma ACCA είναι στην Αγγλική γλώσσα. Το Πρόγραμμα έχει διάρκεια 12 εβδομάδες (3 μήνες) και αντιστοιχεί σε 280 ώρες εκπαίδευσης.

Χρησιμοποιούνται τρεις τρόποι μετάδοσης της γνώσης:

  • Μελέτη εκπαιδευτικού υλικού
  • Σύγχρονη τηλεπικοινωνία (τηλεδιάσκεψη) με δυνατότητα φυσικής παρουσίας
  • Ασύγχρονη τηλεπικοινωνία

Ειδικότερα:

  • 150 διδακτικές ώρες αφορούν στη μελέτη εκπαιδευτικού υλικού και τηνπαρακολούθηση των μαγνητοσκοπημένων διαλέξεων. Η ύλη έχει προσδιοριστεί από τον ACCA. Υπάρχει συγκεκριμένο υλικό (βιβλία) για κάθε μία από τις 3 θεματικές ενότητες που περιέχει θεωρία, ερωτήσεις αυτοαξιολόγησης κ.λπ. Στη μελέτη του εκπαιδευτικού υλικού από τον εκπαιδευόμενο εντάσσεται και η on-line παρακολούθηση στο μάθημα «Foundations in Professionalism», χωρίς ‘όμως την υποχρέωση συμμετοχής σε εξετάσεις.
  • 30 διδακτικές ώρες πραγματοποιούνται με σύγχρονη τηλεπικοινωνία. Οι διαλέξεις που πραγματοποιούνται στο φυσικό χώρο του Πανεπιστημίου (ΚΕΔΙΒΙΜ) παρακολουθούνται με χρήση τηλεδιάσκεψης (distance learning με σύγχρονη επικοινωνία). Επιπλέον, οι διαλέξεις μαγνητοσκοπούνται και μπορούν να παρακολουθούνται σε μεταγενέστερο χρόνο από τους συμμετέχοντες.
  • 100 διδακτικές ώρες πραγματοποιούνται μέσω της ασύγχρονης ηλεκτρονικής επικοινωνίας (distance learning με ασύγχρονη επικοινωνία) και καλύπτουν: την μεθοδολογία επεξεργασίας και αφομοίωσης της ύλης, την επίλυση αποριών που προκύπτουν κατά την πορεία της μελέτης του υλικού, την ηλεκτρονική επικοινωνία με τους εκπαιδευόμενους και την απάντηση ερωτημάτων τους, τεχνικές οδηγίες για την κατάλληλη προετοιμασία στις εξετάσεις του ACCA, mentoring και coaching αναφορικά με την επιλογή των θεματικών ενοτήτων και γενικά της φιλοσοφίας της επαγγελματικής εκπαίδευσης του ACCA, ενημέρωση για την σύνδεση της απόκτησης του Diploma με τις προοπτικές επαγγελματικής απασχόλησης στον λογιστικό κλάδο.

Η πιστοποίηση παρέχεται από το ACCA μετά από εξετάσεις. Το Πρόγραμμα προετοιμάζει τους εκπαιδευόμενους για τις εν λόγω εξετάσεις.

Η εξέταση αυτή βασίζεται σε ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών, είναι διάρκειας 2 ωρών και διενεργείται μέσω υπολογιστή σε εξουσιοδοτημένα από τον ACCA εξεταστικά κέντρα, κατόπιν εκδήλωσης ενδιαφέροντος του εκπαιδευόμενου (on demand – Computer based Assessments_CBA).

Για την απόκτηση του τίτλου του Διπλώματος ACCA απαιτείται ποσοστό σωστών απαντήσεων μεγαλύτερο (>) ή τουλάχιστον ίσον (=) του 50%.

Με την ολοκλήρωση της εξεταστέας ύλης ο εκπαιδευόμενος μπορεί να συμμετέχει προαιρετικά σε mock exam (2 ώρες), το οποίο αποτελεί προσομοίωση της πραγματικής εξεταστικής διαδικασίας του ACCA στη βάση παλαιότερων θεμάτων (past exams), με σκοπό την εξοικείωση σε αυτήν.

Σε περίπτωση που ο εκπαιδευόμενος συμμετάσχει επιτυχώς στο mock exam, λαμβάνει από το ΚΕΔΙΒΙΜ Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Εξειδίκευσης με τον τίτλο: Επιχείρηση και Τεχνολογία – Βusiness and Technology»).

Η επιτυχής εξέταση και στις 3 θεματικές ενότητες οδηγεί στην απόκτηση από το ΚΕΔΙΒΙΜ Πιστοποιητικού Επαγγελματικής Εξειδίκευσης με τίτλο «Λογιστική και Επιχειρήσεις» (Accounting and Business). To πιστοποιητικό αυτό παρέχεται από το ΚΕΔΙΒΙΜ, ανεξάρτητα αν στη συνέχεια ο εκπαιδευόμενος λάβει μέρος ή όχι στις επίσημες εξετάσεις του ACCA.

Επιστημονικός Υπεύθυνος – Εκπαιδευτές Προγράμματος

Επιστημονικός ΥπεύθυνοςΕλευθέριος Αγγελόπουλος, Επίκουρος Καθηγητής

O Δρ. Ελευθέριος Αγγελόπουλος είναι Επίκουρος Καθηγητής στο γνωστικό αντικείμενο της Λογιστικής στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πατρών. Τα μαθήματα λογιστικής που διδάσκει, είναι πιστοποιημένα από τον ACCA. Είναι πτυχιούχος του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιά με μεταπτυχιακές σπουδές στο Cass Business School, City University London. Έλαβε Διδακτορικό δίπλωμα στη Λογιστική από το τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πατρών. Η επαγγελματική του εμπειρία σχετίζεται με την επιχειρηματική τραπεζική και την ανάλυση λογιστικών καταστάσεων, ενώ τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα επικεντρώνονται σε θέματα χρηματοοικονομικής και διοικητικής λογιστικής. Έχει πραγματοποιήσει παρουσιάσεις σε διεθνή συνέδρια, όπως στο Annual European Accounting Association Congress, ενώ πρόσφατες εργασίες του έχουν δημοσιευτεί σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά υψηλού κύρους όπως στο European Journal of Operational Research, Advances in Management Accounting, International Journal of Banking, Accounting and Finance, Multinational Finance Journal, Intelligent Systems in Accounting, Finance and Management κ.α. Είναι συν-συγγραφέας στο βιβλίο Προχωρημένη Λογιστική: Μια προσέγγιση βασισμένη στα Ελληνικά και Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα, 2018 Εκδόσεις Μπένου. Πλήρες βιογραφικό CV_Αγγελόπουλος Ελευθέριος

Αντώνης Γεωργόπουλος, Καθηγητής

Καθηγητής στις διεθνείς επιχειρήσεις και στην χρηματοοικονομική λογιστική, στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, στο Πανεπιστήμιο Πατρών. Τα μαθήματα λογιστικής που διδάσκει, είναι πιστοποιημένα από τον ACCA. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται στη χρηματοοικονομική λογιστική, στη διοίκηση αλλαγών και στην αποδοτικότητα των επιχειρήσεων. Το πλούσιο ερευνητικό του έργο αναφέρεται σε μεγάλο βαθμό στη μέτρηση της οικονομικής επίδοσης διαφόρων κατηγοριών επιχειρήσεων σε συνθήκες ύφεσης και εξωτερικών αλλαγών και έχει δημοσιευτεί σε αναγνωρισμένα διεθνή περιοδικά. Επίσης, πρόσφατα έχει συγγράψει δύο βιβλία που αναφέρονται στο σύγχρονο μάνατζμεντ (2019) και σε θέματα προχωρημένης λογιστικής (2018). Έχει εργαστεί σε διάφορους δημόσιους και ιδιωτικούς οργανισμούς στο εξωτερικό και στην Ελλάδα, μεταξύ άλλων σε εταιρεία συμβούλων επιχειρήσεων με αντικείμενο τη διαχείριση αλλαγών σε επιχειρήσεις της Ανατολικής Γερμανίας κατά την περίοδο της γερμανικής ενοποίησης. Ακόμη, έχει συμμετάσχει ενεργά σε ερευνητικά προγράμματα με στόχο την αναδιάρθρωση φορέων και οργανισμών. Έχει διατελέσει ιδρυματικός υπεύθυνος της Μονάδας Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας (MOKE) του Πανεπιστημίου Πατρών (2013-2014). Πλήρες βιογραφικό CV_Γεωργόπουλος Αντώνιος

Γεώργιος Σωτηρόπουλος πιστοποιημένος από τον ACCA.

Ο Γεώργιος Σωτηρόπουλος είναι πιστοποιημένος από τον ACCA (IFRS Diploma) και το ΙΕΣΟΕΛ (Ινστιτούτο Εκπαίδευσης Ορκωτών Ελεγκτών Λογιστών). Είναι πτυχιούχος του τμήματος Οικονομικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Πειραιά με μεταπτυχιακές σπουδές στη Λογιστική και Χρηματοοικονομική Λογιστική από το University of Lancaster, UK. Η επαγγελματική του εμπειρία περιλαμβάνει θέσεις Οικονομικού Διευθυντή, Financial Controller και Προϊσταμένου Λογιστηρίου σε μια σειρά Ελληνικών Ομίλων καθώς και πολυεθνικών εταιρειών. Επίσης, έχει εργαστεί ως εξωτερικός ελεγκτής σε πολυεθνικές ελεγκτικές εταιρείες ενώ παράλληλα διαθέτει και διδακτική εμπειρία αφού έχει διατελέσει εργαστηριακός συνεργάτης του τμήματος Λογιστικής του ΑΤΕΙ Πατρών. Πλήρες βιογραφικό CV_Σωτηρόπουλος Γεώργιος

Πιστοποίηση – Δείγμα Πιστοποιητικού

Σε περίπτωση που ο εκπαιδευόμενος συμμετάσχει επιτυχώς στο mock exam, λαμβάνει από το ΚΕΔΙΒΙΜ Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Εξειδίκευσης με τον τίτλο: Επιχείρηση και Τεχνολογία – Βusiness and Technology»).

Δείγμα του πιστοποιητικού μπορείτε να δείτε εδώ και του συμπληρώματος πιστοποιητικού εδώ 

Κόστος Συμμετοχής

Η συμμετοχή των εκπαιδευόμενων στο κόστος φοίτησης είναι 700 €. Η πληρωμή των τελών φοίτησης γίνεται:

με εφάπαξ καταβολή είτε

σε δύο ισόποσες δόσεις, μια πριν την έναρξη του προγράμματος (προκαταβολή) και μια μόλις ολοκληρώνεται το ήμισυ (50%) του χρόνου του προγράμματος (στα μέσα του δεύτερου μήνα).

Για όσους προκαταβάλλουν τα συνολικά τέλη φοίτησης, το κόστος συμμετοχής ανέρχεται στα 595 €.

Το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Πανεπιστημίου Πατρών, στο πλαίσιο της κοινωνικής πολιτικής που εφαρμόζει, προσφέρει έκπτωση επί των τελών φοίτησης και το κόστος στο συγκεκριμένο πρόγραμμα διαμορφώνεται σε 595 €,  για ειδικές κατηγορίες εκπαιδευομένων

Η καταβολή του εκάστοτε ποσού γίνεται με κατάθεση στο παρακάτω τραπεζικό λογαριασμό της Επιτροπής Ερευνών του Πανεπιστημίου Πατρών Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος Αρ. Λογαριασμού 22954000232 (IBAN GR60 0110 2290 0000 2295 4000 232) και στην αιτιολογία της κατάθεσης πρέπει να αναγράφεται υποχρεωτικά το επίθετο και το όνομά σας.

Σημείωση: Τυχόν έξοδα διατραπεζικών συναλλαγών βαρύνουν τον/την συμμετέχοντα/ουσα.

Όροι συμμετοχής και διαχείριση προσωπικών δεδομένων

Με τη συμπλήρωση της αίτησης οι υποψήφιοι καταρτιζόμενοι αποδέχονται τη χρήση και επεξεργασία των προσωπικών τους δεδομένων από το Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Πατρών για τους ακόλουθους σκοπούς

  • Για την διαχείριση δεδομένων & στοιχείων στα πλαίσια της υλοποίησης του Εκπαιδευτικού Προγράμματος
  • Για την υποστήριξη σχετικά με υπηρεσίες του Οργανισμού μας και την  απάντηση σε αιτήματα, ερωτήματα και προτάσεις σχετικά με τις υπηρεσίες μας
  • Για λόγους «εσωτερικής» διασφάλισης της ποιότητας των υπηρεσιών μας
  • Για να παρέχουμε πληροφορίες σχετικές με υπηρεσίες και εκπαιδευτικά μας προγράμματα
  • Για τη διαβίβαση μέρους των δεδομένων σε εξωτερικούς συνεργάτες για την υλοποίηση της εγγραφής και την τεχνική υποστήριξη στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
  • Για εσωτερικές λειτουργίες και ανάλυση όπως εσωτερική διαχείριση, πρόληψη έναντι απάτης, χρήση από πληροφοριακά συστήματα διοίκησης, τιμολόγησης, λογιστικής, χρέωσης και ελέγχου

Σε κάθε περίπτωση, οι υποψήφιοι μπορούν να αλλάξουν ανά πάσα στιγμή τις προτιμήσεις τους ή να απαιτήσουν τη διαγραφή των προσωπικών τους δεδομένων από τον οργανισμό μας αποστέλλοντας email στην ηλεκτρονική διεύθυνση kedivim@upatras.gr

Επιπλεόν με την ένταξη τους στο πρόγραμμα οι καταρτιζόμενοι αποδέχονται τα ακόλουθα:

  1. Τη συμμετοχή τους στη διαδικασία αξιολόγησης του προγράμματος
  2. Τη βιντεοσκόπηση της μικροδιδασκαλίας τους
  3. Τη βιντεοσκόπηση των τηλεδιασκέψεων στην οποία ωστόσο οι καταρτιζόμενοι μπορούν να επιλέξουν αν οι ίδιοι θα βιντεοσκοπούνται ή όχι
  4. Σε περίπτωση ακύρωσης της συμμετοχής στο πρόγραμμα κατάρτισης πριν από τις δύο πρώτες εβδομάδες λειτουργίας του, το ΚΕΔΙΒΙΜ ΠΠ παρακρατά ακυρωτικό τέλος 50% της κατάθεσης, ενώ σε περίπτωση ακύρωσης μετά το πέρας των δύο εβδομάδων το ΚΕΔΙΒΙΜ δικαιούται παρακράτησης του συνολικού ποσού της κατάθεσης.

Δήλωση Συμμετοχής – Εγγραφή

Οι εγγραφές είναι ανοικτές καθ’όλη τη διάρκεια του έτους.

Ενέργειες συμμετοχής:

  1. Συμπληρώστε την αίτηση συμμετοχής 
  2. Καταβάλετε το ποσό πληρωμής
  3. Μετά την κατάθεσή σας παρακαλώ στείλτε ηλεκτρονικά στο e-mail kedivim@upatras.gr

α) Αντίγραφο ή φωτογραφία της απόδειξης

β) Σε περίπτωση που θέλετε να εγγραφείτε επωφελούμενοι την εκπτωτική πολιτική, παρακαλούμε αποστείλετε και το αντίστοιχο αποδεικτικό έγγραφο.